×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولرگازی DN جنرال لبخند 24000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
رتبه انرژی : A
طراحی : لبخند
کمپرسور:روتاری
سرعت فن :3 سرعته
قدرت پرتاب باد :12 متر
گاز خنک گننده : R410A
ظرفیت گرمایش : 24000
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولرگازی DN جنرال لبخند 24000

کولر گازی DN جنرال لبخند 24000 از کولر گازی های اسپلیت است که دارای عملکرد سرد و گرم می باشد و با ظرفیت 24000 محیطی 40 تا 80 متر مربع را خنک می کند. این کولر گازی جنرال از امکانات متنوعی برخوردار است اما ناگفته نماند قبل از خرید کولر گازی حتما به پارامتر های خرید کولر گازی توجه کنید

به عنوان مثال یکی  از پارامتر های خرید کولر گازی ظرفیت ان می باشد که بسته به متراژ اتاق نشیمن انتخاب خواهد شد. اگر کولر گازی با ظرفیت بالا را برای اتاق های کوچک خریداری نمایید، هوا بیش از حد سرد خواهد شد و باید مدام اسپلیت را خاموش کنید و برعکس از کولر گازی با ظرفیت پایین را برای اتاق های بزرگ انتخاب کنید هوا به خوبی خنک نخواهد شد، از این رو ظرفیت ان اهمیت ویزه ای در هنگام خرید دارد.

اگر اتاق نشیمن شما کوچک است و ظرفیت ان تا 80 متر مربع است، خرید کولر گازی DN جنرال لبخند 24000 انتخاب عالی خواهد بود. از دیگر موارد خرید کولر گازی توجه به گاز مصرفی ان است که نقش بالایی در مصرف پایین انرژی خواهد داشت.

امروزه همه ی برند های کولر گازی برای محصول های جدیدشان از گاز r410 استفاده می کنند. این گاز جایگزین بسیار مناسبی برای R22 بود که بسیار پر مصرف بودن علاوه بر مصرف بالای انرژی برق برای محیط زیست مخصوصا لایه اوزون بسیار مضر بودن زیان های جبران ناپذیری را به محیط وارد میکردند اما گاز r410 دارای نقطه جوش بالایی است و محیط را در زود خنک می کند خوشبختانه کولر گاز ی DN جنرال دارای گاز R410 است. 

کمپرسور به کار گرفته برای کولر گازی جنرال لبخند 24000 از نوع روتاری می باشد، می دانید که کمپرسور روتاری یکی از پر مصرف ترین کمپرسورها در کولر گازی است و علاوه بر قدرت خنک کنندگی بالا، مصرف انرژی  کم و حجم کمی هم دارند. کمپرسور روتاری، راندمان نسبتا بالایی دارند و سروصدای کمتری ایجاد می کنند در اخر رده مصرف انرژی کولر گازی جنرال لبخند 24000 در مشخصات فنی A درج شده است و این نشان می دهد که این مدل کولر گازی در دسته کولر گازی های کم مصرف است. 

قیمت کولر گازی جنرال لبخند 24000

طراحی مینیمال و ساده 

کولر گازی جنرال DN جنرال لبخند 24000 را میتوان در منطق معتدل و یا حتی مناطق گرمسیر نیز استفاده کرد به این دلیل که دارای هر دو حالت های سرمایشی و گرمایشی است برای مناطق معتدل بیشتر پیسنهاد میشود زیرا میتوان علاوه بر فصل های گرم در فصل های سرد نیز از قابلیت سرمایشی آن استفاده نمود.

هنگامی که کولر گازی اسپلیت گری را روشن کنیم، دریچه ی خروجی هوا باز شده و هوای خنک بیرون خواهد آمد. می‌توان پره های این کولر گازی را به صورت دستی به سمت چپ و راست حرکت دهید تا هوای خنک تمام محیط خانه را تسخیر کند.

پنل داخلی کولر گازی جنرال DN جنرال لبخند 24000 طراحی ساده ای دارد و پنل داخلی ان وقتی به آن نگاه می کنید درست همانند ان است که دارد به شما لبخند می زند همچنین این پنل چنان با دقت قطعاتش روی هم چیده شده‌اند که حسی از مدرن بودن را به کاربر القا می‌کند. بر روی وسط پنل داخلی یک لوگوی شرکت جنرال GENERAL درج شده است که نشان از اصالت بالای کالا است.

پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می شود بهتر است بر روی چهار پایه ای قرداد داده شود و دور از نور آفتاب و باران قرار بگیرد تا زود دچار فرسایش نشود. پره های این کولر گازی دارای یک لایه ضد فرسایش است که از فرسایش ناشی از شرایط جوی جلوگیری به عمل می آورد. نوع نمایشگر کولر گازی جنرال 24000 ال سی دی است وقتی که کولر را روشن می کنید این نمایشگر نور های سبز و آبی را از خود نشان می دهد و در هنگام تاریکی به راحتی می توانید دمای کولر را ببینید. با وجود این امکانات و کیفیت بالای محصولات جنرال میتوان از گزینه های دیگری همچون کولر گازی سامسونگ 24000 بعنوان گزینه دیگر خرید نام برد.

کولر گازی dn جنرال لبخند 24000

امکانات کولر گازی DN جنرال لبخند 24000

کولر گازی جنرال DN جنرال لبخند 24000 دارای موتور کم مصرف روتاری استفاده کرده است. کمپرسور روتاری در مقایسه با کمپرسور های پیستونی که به حجم زیاد هوا با فشار بالا نیاز دارند بسیار کارآمدتر هستند. این کمپرسورها با با یک مکانیزم جابه جایی چرخشی کار می کند که مصرف کم انرژی و عملکر بالا را به همراه دارد.

 سیستم راه اندازی مجدد خودکار  Auto restart از دیگر ویژگی ها و مشخصات کولر گازی جنرال 24000 می باشد، که بعد از قطع شدن برق کولر گازی را با حالت های از پیش فعال شده روشن می کند. فیلتر های تصفیه هوا باعث شده است تا گرد و غبار و باکتری های موجود در هوا را به خود جذب می کند و محیطی سالم را با این فیلتر ها تجربه نمایید. 

نوع برق مصرفی کولر گازی جنرال لبخند 24000 تک فاز است و و برق تک فاز هم تنها از دو رشته ی فاز ونول تشکیل شده است البته بهتر است بدانید که کولر گازی های اسپلیت دارای برق مصرفی تک فاز و کولر گازی های ایستاده دارای برق مصرفی 3 فاز هستند. در لیست مشخصات فنی کولر گازی جنرال طرح لبخند ناحیه کاربرد T1 و T3 درج شده است و برای مناطق با شرایط آب و هوایی معتدل و مرطوب و گرم و حاره ای مورد استفاده قرار می گیرد. 

 مبرد گاز در کولر گازی DN جنرال لبخند 24000 گاز R410 است این گاز جدید ترین گاز ها است پس بهتر است حتما کولر گازی های مبرد R410 را بخرید. مبرد R410 قدرت خنک کنندگی 40 درصد بیشتر از گاز های R22 هستند. کولر گازی جنرال شکار لبخند 24000 از کولر گازی هایی است که دارای دو عملکرد سرد و گرم است یعنی هم قابلیت سرمایش و هم گرمایش دارد و می‌تواند بسته به فصل، هوای مطبوعی را ایجاد کند.

 

کولر گازی جنرال لبخند 24000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GENERAL 26000BTU

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست