×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولرگازی DN جنرال لبخند 36000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
رتبه انرژی : A
طراحی : لبخند
کمپرسور:روتاری
سرعت فن : 3 سرعته
گاز خنک گننده : R410A
ظرفیت گرمایش :36000
جنس بدنه : پلاستیکی ، فلزی
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولرگازی DN جنرال لبخند 36000

ظرفیت یکی از ویژگی های مهم در کولر گازی است ظرفیت کولر گازی جنرال هم 36000 است و برای سالن هایی با متراژ 110 متر به بالا را می تواند خنک کند. اگر فضای شما زیاد است باید کولر گازی با ظرفیت بالا بخرید تا محیط شما را خنک کند و اگر محیطی با ظرفیت کم دارید باید کولر گازی با ظرفیت کم بخرید تا محیط شما بیش از حد سرد نشود.

بهتر است که بدانید پارامترهای مهم در کولر گازی قیمت کولر گازی، ظرفیت سرمایشی کولر گازی، تکنولوژی اینورتر، کیفیت ساخت بالا، امکانات و توابعی مانند چرخش به راست و چپ، چرخش به بالا و پایین، چرخش 4 جهته ی هوا، قابلیت راه اندازی مجدد خودکار، سیستم کاهنده ی رطوبت و ...می باشند پس حتما قبل از خرید باید در مورد آن ها سوال شود.

کولر گازی جنرال با ظرفیت 36000 دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی است و در هر دو فصل سرد و گرم مورد استفاده قرار می گیرد. کولر گازی جنرال طرح لبخند دو تکه است و از دو پنل داخلی و خارجی تشکیل شده است. پنل داخلی که ظاهری بسیار شیک دارد و طرح آن مانند لبخند است بر روی دیوار نصب می شود و معمولا وزن سبک و میزان صدای بسیار کمتری دارد؛ اما بخش بیرونی در بیرون از اتاق و معمولا روی بالکن قرار می گیرد، بخش بیرونی هم وزن سنگین تری دارد و هم اینکه میزان صدای بیشتری تولید می کند.

از آنجایی که این بخش در معرض آب و باران و تابش خورشید است، بهتر است بر روی چهار پایه و در زیر سایه باشد تا دچار فرسودگی و پوسیدگی زودهنگام نشود. البته از پره های ضد فرسایش سود می برند که مقاومت بالایی دارند و در برابر نور آفتاب و باد باران از خود مقاومت بالایی نشان می دهد.

گاز این کولر گازی r410 است این گاز از کم مصرف ترین گاز موجود در کولر گازی است که هوا را در زمان خیلی کمی خنک می سازد. با قابلیت سرعت چرخش فن می توان آن را مطابق با شرایط آب و هوایی محیط در سه حالت کم، متوسط و زیاد تنظیم نمود. سیستم سرمایش سریع نیز از دیگر ویژگی های کولر گازی جنرال شکار لبخند می باشد، این قابلیت در مدت زمانی کمتر از نیم ساعت مکان مورد نظرتان را خنک می گرداند. این کولر دارای ناحیه کاربرد T1 است و نشان می دهد که این کولر برای مناطق معتدل و خنک جوابگو است. قیمت کولر گازی جنرال 36000 در فروشگاه دوزین کالا با توجه به اینکه از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است بسیار منطقی به نظر می رسد

کولرگازی DN جنرال لبخند 36000

 گاز r410 و قدرت خنک کنندگی کولر گازی جنرال 

کولر گازی جنرال لبخند با ظرفیت 36000 و دو عملکرد مساحتی 110 تا 135 متری را می تواند خنک کند اگر سال هایی با مساحت بالا دارید بهتر است که گولر گازی با ظرفیت بالاتر بخرید چون محیط شما اصلا خنک نمی شود و اگر سالنی با متراژ کم تر دارید حتما ظرفیت کم تری بخرید چون محیط شما هم بیش از حد سرد خواهد شد و مجبور خواهید بود زود زود کولر را خاموش کنید.

یکی از ویژگی های این کولر گازی سیستم سرمایش سریع است که اول حالت کار دستگاه به طور خودکار به حالت عادی تغییر می کند تا دمای هوای دلخواه شما را حفظ نماید. بنابراین احساس سرما نخواهید داشت و نیازی نیست هیچ کدام از تنظیمات را به طور دستی تغییر دهید یا کولر گازی را خاموش و روشن کنید. مبرد گاز در کولر گازی 24 هزار جنرال لبخند R410 است این گاز جدید ترین گاز ها است پس بهتر است حتما کولر گازی های مبرد R410 را بخرید. مبرد R410 قدرت خنک کنندگی 40 درصد بیشتر از گاز های R22 هستند.

در مشخصات فنی این محصول ناحیه کاربردی T3 درج شده است. از دیگر ویژگی هایی که باید حتما به آن توجه کرد مناطقی است که شما در آن زندگی می کنید اگر در مناطق گرمسیری مانند سیستان و بلوچستان هستید حتما از ناحیه کاربردی T3 را بخرید تا سالن ها و اتاق هایتان از نظر خنک کردن بهتر عمل کند اما اگر در مناطق خنک زندگی می کنید کافی است که ناحیه کاربردی T1 را انتخاب نمایید. 

کولرگازی DN جنرال لبخند 36000

سایر قابلیت های دیگر کولر گازی جنرال 36000

قابلیت های فراوانی برای کولر گازی جنرال 36000 در نظر گرفته شده است که یکی از این ها قابلیت حالت خواب است. حالت خواب یا sleep mode حالتی است که کولر گازی با قرار گرفتن روی آن چه در حالت گرمایش و چه سرمایش دما را طی دو ساعت اول هر ساعت یک درجه به دمای معمولی اتاق نزدیکتر می کند یعنی اگر در حالت سرمایش باشد هر ساعت یک درجه به دما افزوده می شود و در حالت گرمایش یک درجه کم می کند.

 این کولر گازی قابلیت تعویض مود یعنی حالت را هم دارد و شما می توانید بسته به مکان و شرایط آب و هوایی زندگی خود یکی از حالت های سرد، گرم، شرجی یا باد را فعال نمایید. قابلیت SWING هوا را به سمت چپ را به راست هدایت می کند. با تنظیم جهت پره ها می توانید جریان هوای خنک را به سمت دلخواه خود تنظیم کنید، البته تنظیم و کنترل جهت جریان هوا توسط ریموت کنترل انجام می شود.

قابلیت پاک سازی خودکار به طور خودکار فن را برای از بین بردن گرد و غبار و رطوبت در اینورتر گرمایی کار می‌اندازد. بنابراین، پاکیزه و خشک می‌ماند و در نتیجه مانع رشد باکتری و کپک می‌شود. قابلیت تنظیم به صورت خودکار  لازم برای حفظ دمای تنظیم شده را انتخاب می‌کند. کولر گازی 36000 جنرال از قابلیت تنظیم فن 3 سرعته بهره می برد قابلیت نام برده شده از وزش باد پشتیبانی می کند و می توان جریان باد خنک را در 3 جهت راست و چپ و بالا تنظیم نمود تا تمام فضای اتاق بصورت مساوی خنک شود. 

کولر گازی جنرال شکار لبخند 12000 یکی از مدل های این شرکت می باشد که دارای ظرفیت 12000 است این ظرفیت برای سالن های با متراژ 10 تا 25 متر مربع را می تواند خنک کند و اگر سالنی با متراژ بالا دارید بهتر است که کولر گازی با ظرفیت بالاتر خریداری نمایید.

کولرگازی DN جنرال لبخند 36000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
36000 general

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410a
اینورتر
ندارد
تعداد پنل
1 عدد
میزان صدا
48 دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
صفحه نمایش LCD -
میزان صدا 48 دسی بل -
ناحیه کاربرد T1 و T3 -
قابلیت AIR FLOW -
قابلیت SWING -
قابلیت تعویض mode -
قابلیت تنظیم سرعت فن -
حالت خواب
جنس
پلاستیکی ، فلزی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
رده انرژی
A
مناسب برای فضای
130 متر
ظرفیت سرمایش
36000
نوع برق مصرفی
تک فاز
فیلتر
دارد
ریموت کنترل
دارد
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، کابل ، لوله
شناسه کالا
3320095995222

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست