×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولرگازی جنرال T3 لبخند 32000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رتبه انرژی : A
طراحی : لبخند
کمپرسور : روتاری
سرعت فن :3 سرعته
گاز خنک کننده :R410a
ظرفیت گرمایش : 32000
جنس بدنه : پلاستیکی ، فلزی
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولرگازی جنرال T3 لبخند 32000

خرید کولر گازی جنرال T3 لبخند 32000 یکی از مدل های زیبا و با کیفیت شرکت جنرال است که با امکانات و فناوری های بالایی تولید و روانه بازار شده است. کولر گازی جنرال با ظرفیت 32000 با دو عملکرد سرد و گرم تولید شده و قابل استفاده در هر چهار فصل سال است پس دیگر نیازی به جابه جایی آن در فصل های دیگر سال نیست این کولر گازی می تواند سالن هایی با متراژ با 90 تا 120 متر مربع را به خوبی خنک نماید.

این کولر گازی دارای کمپرسور روتاری است این کمپرسور ها تا ظرفیت 36000 هم مورد استفاده قرار می گیرند و کارکرد آن ها بدین صورت است که وقتی گاز از دریچه ورودی وارد کمپرسور می شود ، در اثر چرخش تیغه ها و برخورد پره ها با گاز، آن را با فشار به سوی لوله های خروجی هدایت می کند. کمپرسورهای روتاری صدای کمتری تولید می‌ کنند و مصرف انرژی کمتری هم نسبت به سایر کمپرسور ها دارند یکی دیگر از مزیت هایی که نصیب این نوع کمپرسور روتاری در کولر 32000 جنرال T3 جنرال شده.

اشغال کردن فضای کمتری به نسبت کمپرسورهای پیستونی است. نوع برق مصرفی برای این کمپرسور تک فاز می باشد کولر گازی های اسپلیت دارای برق تک فاز و ایستاده هم دارای برق سه فاز هستند.

قابلیت کاهنده ی رطوبت Removing humidity نیز رطوبت موجود در ها را حذف می کند و مانع از گرم شدن بیش از حد هوای می شود. سیستم تولید سرمایش سریع از دیگر مشخصه های کولر گازی جنرال T3 لبخند 32000 است این سیستم با تولید سرمایش سریع در مدت زمان کمتر از نیم ساعت محیط را خنک می کند و شما را از شر خستگی های بعد از ظهرهای کرم تابستان خلاص خواهد کرد. 

کولر گازی جنرال T3 لبخند 32000 دارای دو پنل داخلی و خارجی است که هر کدام از ان ها دارای طراحی خاصی می باشند پنل داخلی بر روی دیوار نصب می شود و تا سال های زیادی برداشته نخواهد شد، از این رو طراحی ان اهمیت بالایی دارد. شرکت اجنرال با دقت فراوانی این یونیت را تولید نموده که زیبایی خاصی دارد و می تواند بر شیک بودن اتاق نشیمن بیفزاید.

یونیت داخلی هوا را از طریق لوله مسی دریافت می نماید و با استفاده از پره های ضد زنگ به چرخش در می اورد این پره ها هوا را به صورت یکسان پخش می کنند و در نتیجه تمام فضای اتاق به صورت یکنواخت سرد خواهد شد یونیت خارجی هم در پشت بام نصب می شود و هر دو یونیت دارای پره های ضد فرسایش هستند تا در برابر نور آفتاب و باد و باران از خود مقاومت بالایی نشان دهند.  در بین انواع محصولات که در بین تنوع برندها کیفیت بالایی دارند و میتوان از آن ها بعنوان یک گزینه بعنوان پیشنهاد خرید مطرح کرد کولر گازی اجنرال 30000 می باشد.

کولرگازی جنرال T3 لبخند 32000

کمپرسور روتاری با موتور اینورتر 

کولر گازی جنرال T3 لبخند 32000  همراه با کمپرسور قدرتمند روتاری و موتور اینورتر و سایر امکانات و ویژگی هایی که دارد توانسته برچسب مصرف انرژی خوبی را بدست بیاورد و با یک ریموت کنترل بسیار مناسب و سریع می توانید حالت ها و ویژگی های موجود را فعال کنید. کولر گازی T3 جنرال 32000 دارای موتور اینورتر Invertor است این فناوری به جای خاموش شدن کلی دستگاه.

تنها سرعت موتور را کاهش می‌دهد تا از استارت‌های مداوم جلوگیری کند؛ همانطور که می‌دانید روشن و خاموش شدن دستگاه دلیل اصلی ایجاد مصرف برق زیاد در کولرهای گازی معمولی و بدون اینورتر است. برچسب انرژی A است که نشان از کم مصرف بودن کولر گازی T3 جنرال لبخند 30000 میباشد به وسله تکنولوژی اینورتر صدای پنل داخلی بسیار کم است یعنی حتی اگر کولر روشن باشد باز هم صدا در خانه تان ازار دهنده نخواهد بود.

در بازار سه مدل کمپرسور موجود است که هر یک دارای قیمت و طرح های متفاوت است کمپرسور روتاری و پیستونی و اسکرول از مدل های کمپرسور در کولر گازی است و هر مدل کولر گازی دارای کمپرسوری متفاوت است کمپرسور یکی از ویژگی های مهم در کولر گازی است که وظیفه آن افزایش فشار مجدد گاز است. کمپرسور کولر گازی جنرال T3 لبخند 32000 روتاری است کمپرسور های روتاری بازدهی بسیار بالایی دارد و این نیز به دلیل داشتن قطعات متحرک کمتری است که در آن به کار گرفته شده است. 

کولرگازی جنرال T3 لبخند 32000

توابع و امکانات کولر گازی جنرال T3 لبخند 32000

برچسب انرژی کولر گازی جنرال A است و نشان می دهد که کولر گازی در دسته محصلات کم مصرف قرار گرفته است و یکی از ویژگی های خوب این کولر گازی است. کولر گازی جنرال T3 لبخند 32000 دارای ناحیه کاربردی T3 می باشد این ناحیه کاربردی برای مناطق گرم و حاره ای  می باشد و اگر در مناطق گرمسیری هستید بهتر است که ناحیه کاربردی T3 را انتخاب نمایید.

فیلتر ضد باکتری و فیلتر بهداشتی  بیرون از دستگاه و در قسمت بالا تعبیه شده است، بنابراین می‌توان آن را به‌راحتی بیرون آورد و تمیز کرد. پوشش ضد باکتری آن گردوغبار، آلاینده‌های خطرناک معلق در هوا و مواد حساسیت‌زا را فیلتر می‌کند.  از امکانات این کولر گازی می توان به حالت خواب اشاره کرد. این قابلیت شرایط مطلوب جهت خواب خوب را فراهم می‌کند.

این حالت با قابلیت کنترل دمای خود شما را در وضعیت راحتی نگه می‌دارد، به‌گونه‌ای که خیلی سریع و عمیق خوابتان می‌برد و با نشاط از خواب بیدار می‌شوید. گاز مصرفی کولر گازی جنرال T3 لبخند 32000 در مشخصات فنی R410 درج شده است و یکی از گازهای دوستدار محیط ریست بوده و دمای جوش آن از سایر گازها بسیار پایین تر است، علاوه بر اینکه قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد، میزان مصرف انرژی آن نیز بسیار پایین است.  کولرگازی جنرال T3 لبخند 32000 یکی از انواع مدل های کولر گازی جنرال میباشد که با امکانات بالا وارد بازار شده است.

کولرگازی جنرال T3 لبخند 32000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
32000 general

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست