×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی DN جنرال لبخند 24000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رتبه انرژی : A
طراحی : لبخند
کمپرسور : روتاری
گاز خنک کننده :  R410a
ظرفیت گرمایش : 24000
سرعت فن :3 سرعته
عملکرد : پلاستیکی ، فلزی
جنس بدنه : سرمایشی-گرمایشی



ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی DN جنرال لبخند 24000

کولر گازی جنرال لبخند 24000 اسپلیت از دو بخش داخلی و خارجی تشکیل شده است. پنل داخلی کولر گازی که بر روی دیوار نصب می شود، دارای بدنه ی سفید رنگ براق است و برند معتبر جنرال در پنل داخلی حک شده است و نشان از اصالت بالای کالا است. همچنین پنل داخلی دارای یک نمایشگر است که میزان دما و دکمه روشن و خاموش و انواع برنامه بر روی پنل قرار داده شده است.

پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می شود در برابر نور آفتاب و باران از خخود مقاومت بالایی نشان می دهدچون پره های ضد فرسایش برای هر دو پنل استفاده شده است. این کولر گازی دارای قابلیت هایی مانند سرمایش سریع، حالت خواب، تنظیم سرعت فن و.... می باشد. ناحیه ی کاربرد کولر گازی ناحیه ی معتدل و مرطوب و گرم و خشک درج شده است، این نواحی در واقع به مناطق و شهرهای جنوب کشور و شهرهای شمالی کشور ما اشاره دارد.

بنابراین باید این را بدانید که در این مناطق بهترین عملکرد را خواهد داشت ناحیه t1 یعنی برای مناطق معتدل و مرطوب جوابگو است. قابلیت پاک کنندگی خودکار پنل داخلی کولر گازی را پاک می کند و از رشد و تکتیر انواع میکروب و باکتری داخل پنل جلوگیری خواهد نمود. نوع این نمایشگر ال سی دی است. قابلیت SWING هوا را به سمت چپ از راست هدایت می کند.

با تنظیم جهت پره ها می توانید جریان هوای خنک را به سمت دلخواه خود تنظیم کنید، البته تنظیم و کنترل جهت جریان هوا توسط ریموت کنترل انجام می شود. این کولر گازی قابلیت تعویض مود یعنی حالت را هم دارد و شما می توانید بسته به مکان و شرایط آب و هوایی زندگی خود یکی از حالت های سرد، گرم، شرجی یا باد را فعال نمایید. کمپرسور این کولر گازی از نوع روتاری است از ویژگی های این کمپرسور می توان به صدای کم، ظرفیت بالا و طول عمر بالا اشاره کرد.

کولر گازی جنرال لبخند 24000  دارای برچسب انرژی a است که نشان از کم مصرف بودن ان می باشد. کولر گازی 24000 جنرال لبخند  از گاز کم مصرف R410 بهره می برد. این گاز  علاوه بر مصرف پایین انرژی، قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی هم دارد. به همراه کولر گازی جنرال یک ریموت کنترل و 5 متر سیم و کابل و 5 متر لوله ی مسی نیز ارائه می شود.  قیمت کولر گازی جنرال با توجه به امکانات ذکر شده مناسب تر نسبت به رقبا بنظر میرسد.

قیمت کولر گازی DN جنرال لبخند 24000

طراحی و ساختار کولر گازی DN جنرال 24000

طراحی هم یکی از ویژگی مهم در کولر گازی محسوب می شود. کولر گازی اسپیلت یا دو تکه جنرال لبخند 24000 دارای دو پنل داخلی و حارجی است پنل داخلی بر روی دیوار و در خانه نصب می شود همچنین پنل داخلی داخلی این سیستم تهویه شامل فیلتر هوا، برای جلوگیری از گرد و غبار است هنگامی که کولر در حالت اماده به کار است فیلتر ها دست به کار می شوند. جریان هوا را در حالت های گوناگونی قرار می دهد تا هوا به تمام قسمت های اتاق برسد.

پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می گردد بهتر است که آن را بر روی چهار پایه ای و دور از نور آفتاب قرار داد تا زود دچار زنگ زدگی و فرسایش نشود البته یک لایه از جنس طلا در بین پره های کمپرسور به چشم می خورد که برای جلوگیری از فرسایش و خوردگی و افزایش طول عمر کمپرسور به کار رفته است. وقتی که به ظاهر این کولر گازی نگاه می کنید طرح لبخند می بینید.

جوری که انگار کولر گازی به شما لبخند می زند و همین جلوه ی شیکی را به کولر گازی می دهد در بالای طرخ لبخند یک نمایشگر ال سی دی وجود دارد که میزان دما را و انواع قابلیت ها را به شما نشان می دهد. رنگ سفید هر دو پنل سفید است که با تمام وسایل دیگر خانه شما ست می شود.

کولر گازی جنرال لبخند 24000 ضد زنگ و با پوشش عایقی است که شما می توانید مدت های زیادی بدون اینکه کارایی های ان کاهش یابد از ان استفاده کنید و از عملکرد ان لذت ببرید با خرید این کولر گازی طرح لبخند یک ریموت کنترل دریافت می کنید که به راحتی می توان تابع ها و برنامه های خاص را بر روی این کولر گازی اجرا کرد. میتوان بعنوان پیشنهاد یک گزینه دیگر جهت خرید کولر گازی پاناسونیک CS-PA24NKS به شما معرفی کرد.

کولر گازی DN جنرال لبخند 24000

گاز R410 و کمپرسور روتاری Rotary

کولر گازی جنرال دارای حالت سرمایشی و گرمایشی می باشد و می توان هم به عنوان بخاری و وسیله ی گرم کننده و هم وسیله ی سرمازا و خنک کننده از آن استفاده کرد شما می توانید هم در فصل سرد سال و هم در فصل گرم سال از این کولر گازی استفاده نمایید و دیگر نیازی به جابه جایی آن نیست. این کولر گازی دارای قدرت سرمایشی مناسب برای مساحت 40 تا 80 متر است و برای مکان هایی با این مساحت و متراژ به کار می رود.

دو نوع گاز ما داریم یکی گاز R22 و دیگر R410 است صادقانهه باید گفت گاز R410 از گاز R22 است و الن به کمی از گاز R22 در کولر گازی های جدی استفاده می شود خوشبختانه کولر گازی لومو هم دارای گاز R410 است. این گاز در دمای 54 درجه ی سانتیگراد به جوش می آید و قدرت خنک کنندگی بسیار بالاتری از گاز R22 دارد. همچنین بسیار کم  مصرف تر از دیگر گازها است و باعث شده است تا محیط شما با سرعت خنک شود.

کمپرسور روتاری هم قابلیت سرمایشی و هم قابلیت گرمایش را دارد روتورها شکل بسیار منحصر به فردی دارند و همچنین در جهت های مخالف و با کمی فاصله بین آنها چرخانده می شوند. روتورها توسط کاپشن های خنک کننده پوشانده شده اند دو شفت روی تیغه ها قرار می گیرند که فعالیت خود را با کمک چرخ دنده های زمان بندی که در آن وصل شده اند قرار می گیرند.  کولرگازی DN جنرال لبخند 36000 یک محصول سرمایشی قدرتمند و با کیفیت بالا میباشد که در فروشگاه دوزین کالا موجود میباشد.

کولر گازی DN جنرال لبخند 24000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GENERAL 24000BTU

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410a
اینورتر
ندارد
تعداد پنل
1 عدد
میزان صدا
47 دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
صفحه نمایش LCD -
متراژ پشتیبانی تا 80 متر مربع -
ناحیه کاربرد T3 -
قابلیت SWING -
قابلیت تعویض mode -
تنظیم سرعت فن -
تایمر 24 ساعته -
حالت خواب -
سیستم تولید سرمایش سریع
جنس
پلاستیکی ، فلزی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمايش – گرمايش
رده انرژی
A
ظرفیت سرمایش
24000
میزان پرتاب باد
11 تا 12 متر
نوع برق مصرفی
تک فاز
حداکثر طول لوله کشی
15 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
8 متر
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995293

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست