×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی ال جی AMP-24K

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
رتبه انرژی : +A
سرعت فن : 4 سرعته
ظرفیت گرمایش : 24000
جنس بدنه :آلومینیوم
نوع فیلتر : Top Filter
کمپرسور :اینورتر دوگانه
دامنه کارکرد گرمایشی : 20 الی 30 درجه سانتی گراد
دامنه کارکرد سرمایشی : 20 الی 30 درجه سانتی گراد
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی ال جی AMP-24K

کولر گازی ال جی 24000 دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی است. یعنی شما می توانید در هر دو فصل سال یعنی زمستان و تابستان از این کولر گازی استفاده نمایید و نیازی به جابه جایی آن نیست. کولر گازی ال جی AMP-24K از کولر گازی هایی است که دارای ظرفیت 24000 است این ظرفیت مناسب سالن هایی با متراژ 40 تا 70 متر مربع است.

 گاز مصرفی کولر گازی  ال جی 24000در مشخصات فنی R410 درج شده است و یکی از گازهای دوستدار محیط ریست بوده و دمای جوش آن از سایر گازها بسیار پایین تر است، علاوه بر اینکه قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد، میزان مصرف انرژی آن نیز بسیار پایین است. مصرف انرژی در این این کولر گازی +A است که نشان از کم مصرف بودن کولر گازی می دهد 

کمپرسور اینورتر دیجیتال یکی دیگر از ویژگی های این کولز گازی است کمپرسور اینورتر با حذف تسمه کاری کرده است که سر صدا در کولر گازی بسیار کم شود و مصرف برق کولر گازی هم کم شود. از ویژگی های کولر گازی ال جی AMP-24K سرعت فن است یعنی کولر گازی دارای 3 سرعت کم متوسط و زیاد است و شما می توانید یکی از این حالت ها را انتخاب نمایید.

نوع برق مصرفی کولر گازی 24000 هزار ال جی تک فاز است و و برق تک فاز هم تنها از دو رشته ی فاز ونول تشکیل شده است البته بهتر است بدانید که کولر گازی های اسپلیت دارای برق مصرفی تک فاز و کولر گازی های ایستاده دارای برق مصرفی 3 فاز هستند.

در لیست مشخصات فنی کولر گازی ال جی 24000 ناجیه کاربرد T3 درج شده است و برای مناطق با شرایط آب و هوایی گرم مناسب است و اگر در مناطق گرمسیر زندگی می کنید بهتر است که ناحیه کاربرد T3 را بخرید چون تنها این ناحیه سالن های شما را خنک می کند.

شرکت ال جی مدل AMP-24K را بسیار هوشمند طراحی کرده است به طوری که قابلیت سیستم عیب یاب هوشمند Smart ThinQ را دارد یعنی شما به وسیله این تکنولوژی می توانید به اینترنت وصل شوید و از طریق گوشی همراه خود کولر گازی را تنظیم و کنترل کرد.

فیلتر بهداشتی، سه سطح جریان برق، قابلی تمیز کندگی پنل داحلی به صورت خودکار، فناوری حالت خواب و تنظیم جهت باد از ویژگی های کولر گازی AMP-24K است. فناوری Jet Cool هم خیلی سریع بعد از روشن شدن سریع محیط شما را خنک می کند.  اگر به فکر خرید کولر گازی از برندهای دیگر میباشید کولر گازی 24000 سامسونگ AQ24UUQ میتواند گزینه مناسبی جهت خرید باشد.

قیمت کولر گازی amp-24k

موتور اینورتر دیجیتال درکولر 24000

کولر گازی ال جی 240000 مدل AMP-24K دارای هر دو عملکرد یعنی سرمایش و گرمایش می باشد و ظرفیت هر دو عملکرد 24000 است و تنها وقتی محیط شما را خنک می کند که دارای 40 تا 70 متر مربع باشد. اینورتر وسیله ای برای تبدیل فرکانس است. این فناوری در بسیاری از وسایل خانگی استفاده می شود و ولتاژ الکتریکی ، جریان و فرکانس را کنترل می کند.

تهویه هوا اینورتر با تنظیم فرکانس منبع تغذیه کمپرسورهای خود ، ظرفیت خنک کننده گرمایش را تغییر می دهد. تهویه هوا از نوع اینورتر سرعت کمپرسور را برای کنترل سرعت جریان مبرد تنظیم می کند ، در نتیجه از جریان و قدرت کمتری استفاده می کند. اینورتر دارای کنترل دقیق دما است و با رسیدن به دمای تنظیم شده ، واحد ظرفیت خود را تنظیم می کند تا هرگونه نوسانات دما را از بین ببرد.

در مقابل سیستم های تهویه مطبوع غیر اینورتر دارای ظرفیت خنک کننده گرمایش ثابت هستند و تنها با شروع یا متوقف کردن کمپرسورهای خود می توانند دمای داخل خانه را کنترل کنند. تهویه مطبوع غیر اینورتر بارها متوقف می شود و شروع می شود. مصرف برق و جریان با قطع شدن کار کاهش می یابد ، اما در زمان شروع مجدد به شدت بالا می رود و در نتیجه دارای مصرف متوسط ​​وتغییراتدما بسیار زیاد است. در نتیجه ، سیستم های تهویه مطبوع اینورتر نسبت به سیستم های تهویه مطبوع غیر اینورتر صرفه جویی در مصرف انرژی و راحتی بیشتری دارند. 

موتور اینورتر دیجیتال amp-24k

توابع و امکانات بیشتر برای کولر amp-24k

بوسیله کمپرسور روتاری و موتور اینورتر دیجیتال در عرض چند ثانیه محیط شما را خنک می کند و سر و صدا و مصرف انرژی به وسیله این دو تکنولوژی بسیار کاهش یافته است. سستم سرمایش سریع Quick Cooling باعث می شود 20% سریع تر دمای هوا به حالت مطلوب برسد.

 با قابلیت تایمر 24 ساعته نیز کنترل روشن و خاموش شدن دستگاه را در طول شبانه روز می‌توانید در اختیار داشته باشید. کنترل جهت باد به سمت بالا و پایین بصورت اتوماتیک تعویض و کنترل می شود؛ اما تعیین جهت وزش باد به سمت راست و چپ بصورت دستی باید تنظیم گردد. حالت خواب Sleep Mode می‌تواند خواب شبانه تان را شیرین تر کند.

کولرگازی ال جی AMP-24K با سریع ترین حالت خنک کننده و سرمایشی مناسب قادر است محیط اطرافتان را به دمایی مطلوب و دلپذیر برساند. فیلتر تصفیه هوا Easy Filter Plus با امکان جداسازی و شستشوی دستی هوای تازه و سالم قابل تنفس را در محیط به جریان می‌اندازد. همچنیبن فیلتر ضد باکتری و گرد غبار که اصلی‌ترین و اساسی‌ترین علت برتری اسپلیت‌ها نسبت به وسایل گرمازا و سرمازای قدیمی است برای افرادی که آسم و آلرژی دارند و حتی تمام افراد سالم بسیار مناسب خواهد بود زیرا با این فناوری هوای محیط جریان یافته و هر نوع آلودگی و بو و باکتری را از بین می‌برد.

کولر گازی ال جی دارای رده ی انرژِی ++A  است و به جرات میتوان گفت که تقریبا جز کم مصرف ترین مدل ها محسوب میشوند. قابلیت Turbo با امکان خنک کنندگی سریع دمای هوا را بسیار زودتر از معمول کاهش داده و زمان کار یا استراحت را دلچسب می‌کند. در نهایت سیستم تمییز کننده‌ی خودکار داخلی نظافت دستگاه و سلامت هوای تصفیه شده را تضمین خواهد کرد. دخیره انرژی Energy Saving انرژی زیادی را در خود ذخیره می کند. 

کولر گازی ایستاده ال جی 48000 از دیگر کولر گازی های ال جی می باشد که دارای دو علمکرد سرمایشی و گرمایشی می باشد و می توانید هم در فصل گرما و هم در فصل سرما از این کولر گازی استفاده نمایید

امکانات کولر گازی ال جی amp-24k

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG AIR CONDITIONER AMP-24K

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410a
اینورتر
اینورتر دو گانه - روتاری تروپیکال T3
تعداد پنل
1 عدد
ابعاد
98*35*25 سانتی‌ متر
وزن
17 کیلوگرم
میزان صدا
44 دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
60% صرفه جویی در مصرف انرژی -
فیلتر ضد باکتری -
جنس فلزی ضد زنگ -
امکان کنترل دما -
تایمر 24 ساعته -
برنامه هوشمند Smart ThinQ -
چراغ نمایش روشن و خاموش
جنس
فلزی
تعداد کمپرسور
یک عدد
نوع کمپرسور
دوال اینورتر dual inverter
عملکرد
سرمایش و گرمایش
رده انرژی
+++A
مناسب برای فضای
40 الی 60 مترمربع
ظرفیت سرمایش
20800
میزان پرتاب باد
15 متر
نوع برق مصرفی
220-240V
میزان مصرف برق
3 آمپر
حداکثر طول لوله کشی
30 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
25 متر
بازدهی سرمایش EER
3.02
بازدهی گرمایش COP
3.21
حداقل دما
18 درجه سانتی گراد
حداکثر دما
30 درجه سانتی گراد
فیلتر
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320095995218

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست