×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی ال جی 27000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
رتبه ی انرژی : A
فیلتر ضد باکتری :دارد
قابلیت اینورتر : دارد
کمپرسور : روتاری
ظرفیت سرمایش :  27000
گاز خنک کننده:R410a
عملکرد : سرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و توضیحات کولر گازی ال جی 27000

کولر گازی ال جی 27000 یکی از کولر گازی هایی است که دارای ظرفیت 27000 است این ظرفیت مناسب سالن هایی با متراژ 40 تا 85 متر به بالا است و  این اخرین و بالاترین ظرفیت کولر گازی های اسپلیت است. کمپرسور این مدل اینورتر دیجیتال است اینورتر به صورت مداوم سرعت کمپرسور را تنظیم می‌کند تا دمای موردنظر به طور یکنواخت حفظ شود.

همچنین موتور اینورتر دیجیتال دوگانه با فرکانس کاری گسترده تر موجب صرفه جویی بیشتر در انرژی نسبت به کمپرسورهای معمولی می‌شود علاوه بر این موارد به صورت مداوم سرعت کمپرسور را تنظیم می‌کند تا دمای موردنظر همیشه یکسان باقی بماند. این نوسان حداقلی باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و خنک‌کنندگی بیشتر می‌شود.

با خرید کولر گازی ال جی 27000 که دارای دو عملگرد سرمایش و گرمایش است، شما می توانید هم در فصل سرد و هم در فصل گرم سال از آن استفاده کنید. حالت خواب راحت یکی از ویژگی کولر گازی ال جی است به وسیله تنظیم خودکار 3 عملکرد مختلف یعنی جریان هوای غیرمستقیم و تنظیم زمان خاموشی 7 ساعته و باد ملایم و منطق زمان خواب  باعث بیشترین راحتی در محیط خواب می‌شود.

کولر گازی 27000 ال جی دارای گاز R410 است دو مدل گاز r22 و r410 در بازار موجود است گاز r410 در جذب و ازاد شدن گرما از مبرد R22 بهتر عمل میکند همچنین این گاز خنک تر از گاز r22 است البته ناگفته نماند گاز r410 سازگازی بیشتری با محیط زیست دارد. صفحه نمایشی مخفی بر روی بدنه ی داخلی کولر گازی تعبیه شده است، که دمای محیط و دمای مطلوب و میزان مصرف انرژی را نمایش می دهد.

فیلتر تصفیه هوا هر نوع الاینده ی موجود در ان هم چون باکتری و گرد و غبار از بین خواهد رفت یعنی کولر گازی 27000 شما کاملا سالم و پاکیزه به گردش در می اید وکسانی که الرژی نیز دارند می توانند از سلامتی ان اطمینان خاطر را داشته باشند. کولر گازی ال جی 27000 دارای ناجیه کاربرد T3 درج شده است و برای مناطق با شزایط آب و هوایی گرم مناسب است و اگر در مناطق گرمسیر زندگی می کنید ناحیه کاربرد T3 پیشنهاد داده می شود. 

جهت انتخاب کولر گازی مناسب با سلیقه و فضای منزل خود میتوانید علاوه بر مدلی که معرفی شد کولر گازی جنرال گلد 26000 را نیز جز یکی از گزینه های خرید در نظر بگیرید.

قیمت کولر گازی ال جی 27000

موتور اینورتر دیجیتال 

کولر گازی ال جی 27000 اینورتر دار است و قادر است به مقدار زیادی سر و صدا را کم کند و در مصرف انرژی صرفه جویی به عمل آورد. اینورتر وسیله ای برای تبدیل فرکانس است. اینورتر دیجیتال با بهره‌وری انرژی بالا دمای دلخواه را بدون نیاز به روشن و خاموش کردن مداوم دستگاه حفظ می‌کند. در نتیجه، دستگاه انرژی کمتری مصرف می‌کند و به شما کمک می‌کند تا برای مدتی طولانی احساس راحتی کنید.

این فناوری در بسیاری از وسایل خانگی استفاده می شود و ولتاژ الکتریکی ، جریان و فرکانس را کنترل می کند. تهویه هوا اینورتر با تنظیم فرکانس منبع تغذیه کمپرسورهای خود ، ظرفیت خنک کننده گرمایش را تغییر می دهد.

تهویه هوا از نوع اینورتر سرعت کمپرسور را برای کنترل سرعت جریان مبرد تنظیم می کند ، در نتیجه از جریان و قدرت کمتری استفاده می کند. اینورتر دارای کنترل دقیق دما است و با رسیدن به دمای تنظیم شده ، واحد ظرفیت خود را تنظیم می کند تا هرگونه نوسانات دما را از بین ببرد.

در مقابل سیستم های تهویه مطبوع غیر اینورتر دارای ظرفیت خنک کننده گرمایش ثابت هستند و تنها با شروع یا متوقف کردن کمپرسورهای خود می توانند دمای داخل خانه را کنترل کنند. تهویه مطبوع غیر اینورتر بارها متوقف می شود و شروع می شود. مصرف برق و جریان با قطع شدن کار کاهش می یابد، اما در زمان شروع مجدد به شدت بالا می رود و در نتیجه دارای مصرف متوسط ​​و تغییرات دما بسیار زیاد است. در نتیجه، سیستم های تهویه مطبوع اینورتر نسبت به سیستم های تهویه مطبوع غیر اینورتر صرفه جویی در مصرف انرژی و راحتی بیشتری دارند. 

کولر گازی ال جی 27000

توابع و سایر امکانات کولر گازی ال جی LG

کولرگازی ال جی 27000 فناوری های متعددی قرار داده است یکی از این فناوری ها فیلتر تصفیه هوا و فیلتر باکتری باعث شده تا گرد و غبار، مواد و ترکیبات شیمیایی را از بین می برد و در آخر هوای تازه و سالم را در محیط انتشار می دهد. شیوه ی کار این فیلتر در 5 مرحله صورت می گیرد و در مدت یک ساعت همه ی گرد و غبار را از محیط حذف می کند.

 گاز مصرفی کولر گازی ال جی در مشخصات فنی R410 درج شده است و یکی از گازهای دوستدار محیط ریست بوده و دمای جوش آن از سایر گازها بسیار بالاتر است، علاوه بر اینکه قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد، میزان مصرف انرژی آن نیز بسیار پایین است. مصرف انرژی در این این کولر گازی +A است که نشان از کم مصرف بودن کولر گازی می دهد. کنترل جهت باد به سمت بالا و پایین بصورت اتوماتیک تعویض و کنترل می شود؛ اما تعیین جهت وزش باد به سمت راست و چپ بصورت دستی باید تنظیم گردد.

 کولر گازی ال جی 27000 ابتدا هوا را با استفاده از قابلیت خنک کننده سریع خنک می کند. سپس حالت کار دستگاه به طور خودکار به حالت راحت  تغییر می یابد تا دمای هوای دلخواه شما را حفظ نماید. بنابراین احساس سرما نخواهید داشت و نیازی نیست هیچ کدام از تنظیمات را به طور دستی تغییر دهید یا کولر گازی را خاموش و روشن کنید.

ناحیه کاربرد T3 یه این معنی است که یعنی این کولر گازی مناسب مناطق گرم و حاره ای مثل کرمان، زاهدان، سیستان و بلوچستان و.... می باشد و برای این مناطق گرم این ناحیه کاربرد موثر است.  کولر گازی ال جی معمولی 26000 هم یکی دیگر از کولر گازی های دیواری است که از دو پنل داخلی و خارجی تشکیل شده است.

کولر گازی ال جی 27000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Airconditioner LG 27000

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410a
اینورتر
دارد
تعداد پنل
تک پنل
ابعاد
87 × 88 × 32 سانتی‌متر
وزن
46 کیلوگرم
میزان صدا
59 دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
نصب آسان و سریع - حالت خواب عمیق - سطح صدای کم در حد 19DB - پاک‌کنندگی خودکار - فیلتر محافظ دوگانه - یونیزه‌کننده PLASMASTER PLUS - اسکن هوشمند - نمایشگر مصرف انرژی - پره(فین)های طلایی
تعداد کمپرسور
1
نوع کمپرسور
اینورتر
عملکرد
سرمایش و گرمایش
رده انرژی
A
ظرفیت سرمایش
27000
میزان پرتاب باد
15 متر
نوع برق مصرفی
تک فاز
قطر لوله رفت
3.8 اینچ
قطر لوله برگشت
5.8 اینچ
حداکثر طول لوله کشی
30 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
15 متر
بازدهی سرمایش EER
3.61
بازدهی گرمایش COP
3.89
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر 3M
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995299

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست