×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی ال جی NT247SK3

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
رتبه انرژی : +A
نوع برق مصرفی :  تک فاز
ظرفیت گرمایش :24000
کمپرسور :اینورتر دوگانه 
نوع فیلتر : فیلتر ضد باکتری
میزان صدا پنل داخلی : 44/41/37/28dB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی ال جی NT247SK3

با نزدیک شدن به فصل گرما و شدت گرما تنها کولر گازی محیط شما را خنک می کند. خرید کولر گازی ال جی NT247SK3 که دارای ظرفیت 24000 است برای سالن هایی از 30 متر تا 70 متر مناسب است. 

کمپرسور دوال اینورتر یکی از قابلیت های جدید و حرفه ای که ال جی برای اکثر کولر گازی هایش استفاده میکند. این قابلیت در واقع با کنترل نوسانات دما و حفظ دمای اتاق در حد متعادل، میزان مصرف انرژی را کاهش داده است و می تواند با صرفه جویی در مصرف برق و انرژی در مدت زمانی کوتاه هوایی خنک و سرد را در محیط انتشار دهد.

کولر گازی اینورتر دار ال جی دارای امکانات متنوعی می باشد که یکی از این امکانات حالت خواب یا  sleep mode حالتی است که کولر گازی با قرار گرفتن روی آن چه در حالت گرمایش و چه سرمایش دما را طی دو ساعت اول هر ساعت یک درجه به دمای معمولی اتاق نزدیکتر می کند. قابلیت Auto Cleaning نیز یکی از قابلیت های پشتیبانی شده توسط کولر گازی ال جی NT247SK3 است، که بصورت اتوماتیک فضای داخلی کولر گازی را تمیز می کند و اجازه ی رشد میکروب و باکتری را در داخل فضای مرطوب کولرگازی نمی دهد.

فیلتر بهداشتی نیز خاصیت ضد باکتری و ضد گرد و غبار را دارد و می تواند هوایی سالم و عاری از هر گونه گرد و غبار و میکروب و باکتری را در محیط انتشار دهد. شرکت ال جی برای بخش یونیت خارجی که در معرض نور آفتاب و باران قرار می گیرد کولر گازی ال جی NT247SK3 بدنه ی ضد زنگ گلدفین Gold Fin به تولید رسانده است که از کولر گازی در برابر هر نوع شرایط اب و هوایی محافظت می کند و طول عمر ان را به چندین برابر رسانده است.

 کولر گازی 24000 از قابلیت چرخش 4 جهته ی وزش باد پشتیبانی می کند و می توان جریان باد خنک را در چهار جهت راست و چپ و بالا و پایین تنظیم نمود تا تمام فضای اتاق بصورت مساوی خنک شود. یکی دیگر از قابلیت های این کولر گازی 24000 تایمر 24 ساعته است که از طریق ان با مشخص کردن زمان معین اسپلیت دیواری به صورت خودکار خاموش و روشن می شود. یکی دیگر از برندهایی که میتوان بعنوان یک گزینه مناسب جهت خرید نام برد کولر گازی اجنرال 24000 سرد میباشد.

قیمت و خرید کولر گازی ال جی NT247SK3

موتور اینورتر دیجیتال 

کولر گازی ال جی NT247SK3  اینورتر دار است و قادر است به مقدار زیادی سر و صدا را کم کند و در مصرف انرژی صرفه جویی به عمل آورد. اینورتر وسیله ای برای تبدیل فرکانس است. اینورتر دیجیتال با بهره‌وری انرژی بالا دمای دلخواه را بدون نیاز به روشن و خاموش کردن مداوم دستگاه حفظ می‌کند. در نتیجه، دستگاه انرژی کمتری مصرف می‌کند و به شما کمک می‌کند تا برای مدتی طولانی احساس راحتی کنید. این فناوری در بسیاری از وسایل خانگی استفاده می شود و ولتاژ الکتریکی ، جریان و فرکانس را کنترل می کند.

تهویه هوا اینورتر با تنظیم فرکانس منبع تغذیه کمپرسورهای خود ، ظرفیت خنک کننده گرمایش را تغییر می دهد. تهویه هوا از نوع اینورتر سرعت کمپرسور را برای کنترل سرعت جریان مبرد تنظیم می کند ، در نتیجه از جریان و قدرت کمتری استفاده می کند.

اینورتر دارای کنترل دقیق دما است و با رسیدن به دمای تنظیم شده ، واحد ظرفیت خود را تنظیم می کند تا هرگونه نوسانات دما را از بین ببرد. در مقابل سیستم های تهویه مطبوع غیر اینورتر دارای ظرفیت خنک کننده گرمایش ثابت هستند و تنها با شروع یا متوقف کردن کمپرسورهای خود می توانند دمای داخل خانه را کنترل کنند. 

تهویه مطبوع غیر اینورتر بارها متوقف می شود و شروع می شود. مصرف برق و جریان با قطع شدن کار کاهش می یابد ، اما در زمان شروع مجدد به شدت بالا می رود و در نتیجه دارای مصرف متوسط ​​و تغییرات دما بسیار زیاد است. در نتیجه، سیستم های تهویه مطبوع اینورتر نسبت به سیستم های تهویه مطبوع غیر اینورتر صرفه جویی در مصرف انرژی و راحتی بیشتری دارند. 

موتور اینورتر دیجیتال کولر گازی ال جی NT247SK3

سایر امکانات کولر گازی ال جی 240000

کولر گازی ال جی 24000 مدل NT247SK3  هماهند سایر مدل های این کمپانی دارای امکانات خاص خود است که کارایی ان را به چندین برابر می رساند. از امکانات این کولر گازی می توان به حالت خواب اشاره کرد. این قابلیت شرایط مطلوب جهت خواب خوب را فراهم می‌کند. این حالت با قابلیت کنترل دمای خود شما را در وضعیت راحتی نگه می‌دارد، به‌گونه‌ای که خیلی سریع و عمیق خوابتان می‌برد و با نشاط از خواب بیدار می‌شوید.

سرمایش سریع از طریق به کار انداختن کمپرسور با حداکثر سطح ممکن با سریعترین سرعت فن به مدت 30 دقیقه قدرت سرمایشی به مراتب سریع‌تری دارد. همچنین موتور اینورتر دیجیتال 8 قطبی است که کمک می‌کند کولر در هنگام آغاز به کار در کمترین زمان به حداکثر چرخه در ثانیه دست یابد. فیلتر ضد باکتری - فیلتر 3M - فیلتر محافظ دوگانه بیرون از دستگاه و در قسمت بالا تعبیه شده است، بنابراین می‌توان آن را به‌راحتی بیرون آورد و تمیز کرد.

پوشش ضد باکتری آن گردوغبار، آلاینده‌های خطرناک معلق در هوا و مواد حساسیت‌زا را فیلتر می‌کند. زمانیکه دستگاه تهويه مطبوع یا کولر گازی خاموش است، قابلیت پاک سازی خودکار به طور خودکار فن را برای از بین بردن گرد و غبار و رطوبت در اینورتر گرمایی کار می‌اندازد. بنابراین، پاکیزه و خشک می‌ماند و در نتیجه مانع رشد باکتری و کپک می‌شود.

قابلیت تنظیم به صورت خودکار  لازم برای حفظ دمای تنظیم شده را انتخاب می‌کند. پس می‌توانید بدون تغییر مداوم تنظیمات، از محیط همیشه راحت خود لذت ببرید. همچنین این کولر گازی پردتاب باد در چهار جهت یعنی چپ و راست و بالا و پایین به صورت خودکار تنظیم می کند. همچنین برای مناطق با شرایط آب و هوایی T1 و T3 یعنی مناطق گرم و حاره ای و معتدل و مرطوب مناسب می باشد.  کولر گازی ال جی AMP-18K از کولر گازی های کم مصرف است برچسب انرزی A+ است که نشان از کم مصرف بودن کولر گازی می دهد.

سایر امکانات کولر گازی ال جی NT247SK3

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
lg split 24000 model NT247SK3-C

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410a
تعداد پنل
1
ابعاد
ابعاد پنل داخلی : 210*330*998 میلی‌ متر
- ابعاد واحد بیرونی : 330*650*870 میلی‌ متر
وزن
وزن پنل داخلی : 11 کیلوگرم
- وزن واحد بیرونی : 47 کیلوگرم
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
شروع به کار مجدد خودکار - تنظیم خودکار جریان هوا - ظرفیت گرمایشی : 24000 - نصب سریع و آسان - پرتاب باد در چهار جهت - خنک‌کنندگی سریع - پره(فین)های طلایی - نمایشگر مصرف انرژی - پاک‌کنندگی خودکار - سطح صدای فوق‌العاده کم در حد 28DB
تعداد کمپرسور
1
نوع کمپرسور
اینورتر دوگانه
عملکرد
سرمایش-گرمایش
رده انرژی
+A
ظرفیت سرمایش
24000
میزان پرتاب باد
13 متر
نوع برق مصرفی
تک فاز
قطر لوله رفت
1.4
قطر لوله برگشت
5.8
حداکثر طول لوله کشی
30 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
25 متر
بازدهی سرمایش EER
3.02
بازدهی گرمایش COP
3.21
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر ضد باکتری - فیلتر 3M - فیلتر محافظ دوگانه
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995243

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست