×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ماشین ظرفشویی هایسنس H12DSS

دسته بندی: ظرفشویی
برند سازنده:

  • تعداد برنامه : 6
  • ظرفیت : 12 نفره
  • صفحه نمایش: LED
  • تعداد قفسه : دو عدد
  • برچسب انرژی : ++A
  • تنظیم دندانه های سبد: دارد
  • سایر ویژگی ها : قفل کودک، سبد کارد و چنگال

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین ظرفشویی 12 نفره بکو Beko H12DSS

مشخصات ماشین ظرفشویی بکو مدل H12DSS

از مدل های خوش قیمت و جذاب موجود در بازار که با دارا بودن ویژگی های جذاب، توانایی رقابت با سایر رقبا را دارد، ماشین ظرفشویی هایسنس H12DSS می باشد. هایسنس بر روی تمامی قسمت های این مدل خود کار کرده تا بتوان نامی در بازار برای خود دست و پا کند. این ماشین ظرفشویی از محفظه ای بزرگ بهره می برد که ظرفیت 12 نفره را برایش رقم زده، این محفظه میزبان دو عدد سبد بزرگ و جادار می باشد. در این ماشین ظرفشویی و توابعی کارا و 6 عدد برنامه ی پر استفاده بهره گرفته شده. از جمله برنامه های تعبیه شده در این مدل: Intensive، اقتصادی، Pre-Rinse، تکرار، Light و 60 دقیقه می باشد. اگر نسبت به شستشوی ظروف خود حساس هستید می توانید از برنامه های Intensive و پیش شستشوی بهره بگیرید. تابع Zone wash نیز مدت زمان منتطر ماندن جهت پر شدن سبد ها را کاهش می دهد زیرا امکان استفاده از سبد ها به صورت جداگانه را به شما خواهد داد. قابلیت Anti-siphon نیز با جلوگیری از ورود آب آلوده به داخل دستگاه، دوام و کارایی آن را تضمین می کند.

 بکو مدل H12DSS

طراحی و دیزاین

یکی از ماشین های ظرفشویی هایسنس که با دارا بودن بدنه استیل ضد زنگ، دوام و کارایی بالایی پیدا کرده، مدل H12DSS می باشد. با یک نگاه ساده به این ماشین ظرفشویی، سریعا متوجه خواهید شد که H12DSS ظاهری مدرن و شیک دارد و از لحاظ ظاهری چیزی از رقبا کمو کثر ندارد. داشتن دستگیره ی بزرگ و خوش دست چیزی نیست که روی همه ی ماشین های ظرفشویی موجود در بازار دیده باشیم. این درب با دیزاین هوشمندانه اش، باز و بسته کردن درب را برای کاربران بسیار راحت کرده است. کنترل پنل ظاهری مرتب دارد به همین دلیل استایلی زیبا و خاص به نمای بدنه داده است. در واقع هایسنس با چینس مرتب دکمه ها در اطراف صفحه نمایش، مهارت بالایش در طراحی این مدل را به رخ رقیبانش کشیده است. این صفحه نمایش که از نوع LED می باشد اعداد و نشانه ها را با رنگ مشکی به نمایش می گذارد. رنگ بدنه ی این ماشین ظرفشویی با اکثر سلیقه ها و دکور منازل جور است.

 بکو مدل H12DSS

قفسه های داخلی و ظرفیت

ماشین ظرفشویی هایسنس H12DSS که جزء ظرفشویی های مبله محسوب می شود، فضای مناسبی برای جا دادن انواع ظروف را به نسبت مدل های رومیزی برایتان مهیا می کند. با این تفاسر خانواده های با جمعیت متوسط می توانند برای شستشوی انواع ظروف کثیف خود روی این مدل حساب باز کنند. از طرف دیگر ماشین های ظرفشویی مبله فضای مرتبی به آشپزخانه می دهند زیرا قابلیت نصب شدن در داخل کابینت را دارند. خمانطور می دانید هر مدل با ظرفیت و گنجایش مختص به خود روانه ی بازار می شود تا اشخاص با نیاز های مختلف بتوانند به خواسته هایشان برسند. ماشین ظرفشویی هایسنس H12DSS به دلیل دارا بودن محفظه ی با فضای مناسب، ظرفیت 12 نفره دارد و از دو قفسه ی جادار و بزرگ بهره مند است. قفسه ها در بالا و پایین این محفظه جای گرفته اند و فاصله ی مناسبی از هم دارند. سبد پایینی برای ظروف و اقلام بزرگ مانند بشقاب های بزرگ، دیس، تابه و ... طراحی شده است. سبد پایین نیز امکان چینش مرتب لیوان، کاسه و ... را به شما می دهد. در قفسه ی پایینی سبدی برای نگه داری قاشق، چنگال و... تعبیه شده است تا بتوانید این گونه ظروف را به کمک این ماشین ظرفشویی بشویید.

 بکو مدل H12DSS

برنامه ها و قابلیت های ویژه

دغدغه ی بسیاری از خریداران ماشین ظرفشویی این است که نکند دستگاه نتواند به خوبی از پس پاک کردن آلودگی و چربی روی ظروف برآید. به همین دلیل هایسنس از برنامه ها و توابع مختلف در این مدل خود بهره گرفته تا ظرف های تمیز و براق را به مخاطبانش هدیه دهد. از جمله برنامه ی کارای تعبیه شده در این مدل که بستری برای تمیز شدن بهتر انواع ظروف را فراهم می کند، قابلیت پیش شستشو می باشد. این برنامه شرایطی برای خیس خوردن ظروف و تمیز شدن بهتر آن ها را فراهم می کند. برنامه ی دیگر که با افزایش دما در تمیز شدن موثر ظروف نقش ویژه ای دارد، Intensive می باشد. برای نگه داری از ظروف شیشه ای مانند لیوان، می توانید از برنامه ی Light بهره بگیرید، این برنامه با تنظیم درجه ی حرارت آب بر روی 46 درجه سانتیگراد، حساسیت بالایی موقع شستشوی این نوع ظروف به خرج می دهد. یکی دیگر از مشکلاتی که ماشین های ظرفشویی معمولی با خود به همراه دارند، منتظر ماندن برای تکمیل شدن ظرفیت ظرفشویی می باشد. هایسنس با تعبیه برنامه ی Zone wash، امکان استفاده از سبد های بالایی و پایینی را به صورت جداگانه به شما خواهد داد و در مصرف آب و انرژی صرفه جویی به عمل می آورد. فناوری Anti Siphon نیز نوید دهنده طول عمر بالای دستگاه می باشد زیرا از ورود مواد آلوده به داخلی ماشین ظرفشویی جلوگیری می کند.

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60H5050

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
H12DSS

مشخصات

صفحه نمایش ال ای دی
دارد
دارای پوشش استیل
دارد
آبکشی
دارد
شستشوي بسيار داغ
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
600mm x 600mm x 850mm
ظرفیت شستوشو
12 نفره
نوع
مبله
تعداد طبقات
2
دو عدد
سبد هوشمند
دارد
دفترچه راهنما
دارد
شناسه کالا
6120873293120

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست