×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:

جاروبرقی فیلیپس FC9170

  • طول سیم : 9 متر
  • ظرفیت مخزن : 4 لیتر
  • کشور سازنده : لهستان
  • قدرت مکش : 500 وات
  • قدرت ورودی : 2200 وات
  • نوع فیلتر خروجی : HEPA 13
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

جاروبرقی 2200 وات فیلیپس مدل FC9170

مشخصات و توضیحات جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری امروزه اکثر تولید کنندگان وسایل برقی خانگی در تلاش برای تولید محصولاتی هستند که انجام کارهای روزمره را برای انسان ها ساده تر کنند . یکی از کارهای همیشگی در هر خانه ای تمیزکاری و از بین بردن گرد و غبار می باشد که معمولا به طور همیشگی باید عمل تمیزکاری انجام گیرد از این رو با تولید محصولی به نام جاروبرقی انجام تمیزکاری منزل و از بین بردن گرد و غبارها کار بسیار ساده ای می باشد و به بهترین شکل می توانید عمل تمیزکاری منزل خود را انجام دهید . جاروبرقی 2200 وات فیلیپس مدل FC9170 از کمپانی فیلیپس یکی از بهترین جاروبرقی های موجود در بازار می باشد . کمپانی فیلیپس جاروبرقی مدل FC9170 را با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین الیاف ساخته که دوام فوق العاه ای را دارد و دارای بدنه ای با استحکام عالی می باشد . جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170 از نوع کیسه دار می باشد و شما می توانید هم کیسه یکبار مصرف و هم کیسه دائمی را در این جاروبرقی استفاده کنید . جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170 دارای قدرت ورودی 2200 وات بوده که قدرت مکش آن به 500 وات می رسد و با این قدرت عالی تمیز کردن را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد . داشتن لوله ی تلسکوپی امکان دسترسی به مکان های درو از دسترس را برای شما مهیا می سازد و می توانید به راحتی تمیزکاری قسمت های دور از دسترس را انجام دهید همچنین لوله خرطومی استفاده راحت و ساده ای را در اختیار شما قرار می دهد . جاروبرقی 2200 وات فیلیپس مدل FC9170 دارای فیلتر خروجی HEPA 13 می باشد که با از بین بردن میکروب ها و باکتری های موجود در گرد و غبار هوای داخل خانه را سالم نگه می دارد . با داشتن میزان صدای 79 دسی بل این جاروبرقی صدای کمی نسبت به سایر جاروبرقی ها ایجاد می کند که این امر استفاده از آن را لذت بخش تر می کند . جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170 دارای ویژگی های چون لوله خرطومی (Tri-Active) - دارای سری مخصوص شکاف‌ها - دارای نازل کوچک - قابلیت استفاده از کیسه دائمی و یکبارمصرف - درزگیر HEPA می باشد که کارایی محصول را افزایش و استفاده از آن را برای شما راحت تر می کنند . 

قیمت و خرید جاروبرقی 2200 وات فیلیپس مدل FC9170

طراحی زیبا و خاص جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

کمپانی فیلیپس در کنار کارایی و کیفیت فوق العاده ی جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170 برای این محصول طراحی زیبا و خاصی را در نظر گرفته که می تواند مورد پسند هر شخص حتی مشکل پسندان نیز باشد . ظرفیت داخلی این جاروبرقی در اندازه ی 4 لیتر طراحی شده است که لازم نباشد تا هر بار لازم به خالی کردن کیسه باشد و می توانید با نصب کیسه دائمی عمل خالی کردن آن را دیر به دیر انجام دهید . طراحی لوله جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170 به صورت ترکیبی خرطومی در ابتدا و تلسکوبی در انتها می باشد در واقع لوله خرطومی با انعطاف عالی که دارد می تواند دسترسی شما را بیشتر کند و لوله ی تلسکوبی نیز با داشتن حالت بزرگ شدن می توانید آن را در اندازهی مورد نظر قرار دهید تا دسترسی به نقاط دور را برای شما مهیا سازد . داشتن شانه مثلثی کوچک - برس چند کاره - سری مثلثی به شما کمک می کنند تا برای گردگیری قسمت های چون مبل ، پرده ، قسمت های دور از دسترس سقف و ... از این سری ها استفاده کنید و به راحتی و بهترین شکل آنها را تمیز کنید . طول کابل این جاروبرقی 9 متر می باشد که منطقه ی وسیعی را پوشش می دهد . برروی بدنه ی این محصول دو دکمه جهت قطع و وصل کردن برق و جمع کننده ی کابل تقبیه شده اند و در قسمت وسط نیز کلید چرخشی جهت تنظیم قدرت مکش گجانده شده است . کمپانی فیلیپس برای جاروبرقی مدل FC9170 فیلتر خروجی HEPA 13 را تعبیه کرده است ، فیلتر HEPA 13 تمام میکروب ها و باکتری های موجود در گرد و غبار را از بین می برد و سلامت هوای موجود در خانه ی شما ار تا سطح قابل توجهی بالا می برد ، این ویژگی عالی بسیار مناسب می باشد چرا که برای اشخاصی که مشکلات تنفسی دارند می تواند بسیار مفید واقع شود . کمپانی فیلیپس برای جاروبرقی FC9170 کیسه های S-bag طراحی کرده است که این کسه ها مفاومت بسیار بالای در برابر اشیای تیز و برنده را دارند و حتی اجازه خروج گرد و غبار را از کیسه نمی دهند . استفاده از این کیسه های با دوام بالا می تواند بسیار عالی باشند . طراحی سری ها در این محصول به طوری می باشند که به بهترین شکل گرد و غبار را جمع می کنند . طراحی شیک و عالی این جاروبرقی در کنار ویژگی ها توان عالی بهترین گزینه برای انتخاب شما خواهد بود . 

قیمت و خرید جاروبرقی 2200 وات فیلیپس مدل FC9170

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
FC9170

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست