×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

جاروبرقی پاناسونیک مدل 715

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:

جاروبرقی پاناسونیک MC-CG715

  • طول سیم : 5 متر
  • ظرفیت مخزن : 6 لیتر
  • میزان صدا : 65 دسی بل
  • قدرت ورودی : 2100 وات
  • نوع فیلتر خروجی : HEPA
  • کشور سازنده : مالزی تحت لیسانس ژاپن
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

جاروبرقی 2100 وات پاناسونیک مدل MC-CG715

توضیحات و ویژگی های جاروبرقی 2100 وات پاناسونیک مدل MC-CG715

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری امروزه اکثر تولید کنندگان وسایل برقی خانگی در تلاش برای تولید محصولاتی هستند که انجام کارهای روزمره را برای انسان ها ساده تر کنند . یکی از کارهای همیشگی در هر خانه ای تمیزکاری و از بین بردن گرد و غبار می باشد که معمولا به طور همیشگی باید عمل تمیزکاری انجام گیرد از این رو با تولید محصولی به نام جاروبرقی انجام تمیزکاری منزل و از بین بردن گرد و غبارها کار بسیار ساده ای می باشد و به بهترین شکل می توانید عمل تمیزکاری منزل خود را انجام دهید . جاروبرقی 2100 وات پاناسونیک مدل MC-CG715 از کمپانی پاناسونیک یکی از بهترین جاروبرقی های موجود در بازار می باشد . کمپانی پاناسونیک جاروبرقی مدل MC-CG715 را با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین الیاف ساخته که دوام فوق العاه ای را دارد و دارای بدنه ای با استحکام عالی می باشد . جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG715 از نوع کیسه دار می باشد و شما می توانید هم کیسه یکبار مصرف و هم کیسه دائمی را در این جاروبرقی استفاده کنید . جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG715 دارای قدرت ورودی 2100 وات بوده که قدرت مکش بالای  را دارد و با این قدرت عالی تمیز کردن را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد . داشتن لوله ی تلسکوپی امکان دسترسی به مکان های دور از دسترس را برای شما مهیا می سازد و می توانید به راحتی تمیزکاری قسمت های دور از دسترس را انجام دهید همچنین لوله خرطومی استفاده راحت و ساده ای را در اختیار شما قرار می دهد . جاروبرقی 2100 وات پاناسونیک مدل MC-CG715 دارای فیلتر خروجی HEPA می باشد که با از بین بردن میکروب ها و باکتری های موجود در گرد و غبار هوای داخل خانه را سالم نگه می دارد . با داشتن میزان صدای 65 دسی بل این جاروبرقی صدای نسبتا کمی را  دارد که استفاده کننده را اذیت نمی کند و این امر استفاده از آن را لذت بخش تر می کند . جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG715 دارای دفترچه راهنما - کیسه دائمی - لوله خرطومی - لوله تلسکوپی - دستگیره لوله - سری پارویی - سری گرد گیر - سری باریک می باشد که کارایی محصول را افزایش و استفاده از آن را برای شما راحت تر می کنند .

قیمت و خرید جاروبرقی 2100 وات پاناسونیک مدل MC-CG715

طراحی زیبا و خاص جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG715

کمپانی پاناسونیک در کنار کارایی و کیفیت فوق العاده ی جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG715 برای این محصول طراحی زیبا و خاصی را در نظر گرفته که می تواند مورد پسند هر شخص حتی مشکل پسندان نیز باشد . ظرفیت داخلی این جاروبرقی در اندازه ی 6 لیتر طراحی شده است که لازم نباشد تا هر بار نیاز به خالی کردن کیسه باشد و می توانید با نصب کیسه دائمی عمل خالی کردن آن را دیر به دیر انجام دهید . طراحی لوله جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG715 به صورت ترکیبی خرطومی در ابتدا و تلسکوبی در انتها می باشد در واقع لوله خرطومی با انعطاف عالی که دارد می تواند دسترسی شما را بیشتر کند و لوله ی تلسکوبی نیز با داشتن حالت بزرگ شدن می توانید آن را در اندازهی مورد نظر قرار دهید تا دسترسی به نقاط دور را برای شما مهیا سازد . قابلیت استفاده از کیسه یکبار مصرف و قابلیت تنظیم قدرت مکش کارایی محصول را تا اندازه ی قابل توجهی بالا برده است . جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG715 دارای سری های مخصوص به شما کمک می کنند تا برای گردگیری قسمت های چون مبل ، پرده ، قسمت های دور از دسترس سقف و ... از این سری ها استفاده کنید و به راحتی و بهترین شکل آنها را تمیز کنید . طول کابل این جاروبرقی 5 متر می باشد که منطقه ی وسیعی را پوشش می دهد و شعاع 8 متر را کامل پوشش می دهد . برروی بدنه ی این محصول دو دکمه جهت قطع و وصل کردن برق و جمع کننده ی کابل تقبیه شده اند و کلیدی جهت تنظیم قدرت مکش گجانده شده است . جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG715 فیلتر خروجی HEPA را تعبیه کرده است ، فیلتر HEPA تمام میکروب ها و باکتری های موجود در گرد و غبار را از بین می برد و سلامت هوای موجود در خانه ی شما را تا سطح قابل توجهی بالا می برد ، این ویژگی عالی بسیار مناسب می باشد چرا که برای اشخاصی که مشکلات تنفسی دارند می تواند بسیار مفید واقع شود . استفاده از این کیسه های با دوام بالا برای این محصول می تواند بسیار عالی باشند . طراحی سری ها در این محصول به طوری می باشند که به بهترین شکل گرد و غبار را جمع می کنند . طراحی شیک و عالی این جاروبرقی در کنار ویژگی ها و توان عالی بهترین گزینه برای انتخاب شما خواهد بود .

قیمت و خرید جاروبرقی 2100 وات پاناسونیک مدل MC-CG715

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
MC-CG715

مشخصات

توان مصرفی
2100 وات
نوع جارو برقی
کیسه دار
قابلیت جذب مایعات
ندارد
لوله تلسکوپی
دارد
فیلتر بهداشتی
دارد
نوع فیلتر خروجی
HEPA
پاکت جارو برقی
دارد
توضیحات پاکت جارو برقی
پاکت دائم - بدون امکان استفاده از پاکت یکبار مصرف
نشانگر پر بودن مخزن
ندارد
شعاع کارکرد
8 متر
میزان صدا
65 دسی بل
گنجایش مخزن جارو برقی
6 لیتر

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست