×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سولاردام ال جی 3882 ظرفیت 38 لیتر

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
29,100,000 تومان بدون مالیات
مدل سولاردام :MA3882RCW
ظرفیت :دارد
کشور مونتاژ کننده :چین
جوجه گردان :ندارد
جنس بدنه :استیل
قفل کودک :LED
دارای نمایشگر :38 لیتر
قدرت خروجی :2300 وات
نوع نصب :روکار (مبله)
سال عرضه :2022 میلادی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات سولاردام 38 لیتر ال جی 3882

سولاردام ال جی 3882 یا MA3882RCW یکی از سولاردام 2022 ال‌جی است. توجه داشته باشید که این محصول به عنوان محصول 2023 به بازار و در برخی فروشگاه ها معرفی شد اما اولین بار در سال 2022 ارائه و روانه بازار شد. مدل دقیق مایکروویو Solardam LG MA3882RCW است که در چین مونتاژ شده است. برخی از مغازه ها به این دستگاه Solardom یا Solardom LG 3882 نیز می گویند، اما اصطلاح صحیح SolarDOM است.

سولاردام ال جی MA3882RCW به فناوری Lightwave و Charcoal Lighting Heater مجهز شده است. این بدان معنی است که محصولی که در مقابل شما قرار می گیرد می تواند از نور و گرما همزمان برای پخت و پز استفاده کند. در نتیجه علاوه بر اینکه هسته غذا پخته می شود، سطح آنها نیز پخته و ترد می شود.

به گفته ال جی این محصول 38 لیتر گنجایش دارد و به راحتی می توانید ظروف گرد بزرگ خود را داخل آن قرار دهید. سولاردام ال جی 3882 دارای مایکروویو، کانوکشن، گریل و بخار است و در واقع کار 4 دستگاه را انجام می دهد. به همین دلیل به این سولاردام دستگاه 4 در 1 می گویند.علاوه بر این ، این مدل به شما امکان پخت ترکیبی غذا را می دهد. با توجه به موقعیت های ذکر شده، این محصول به عنوان وسیله ای عالی برای پخت انواع غذا به شمار می رود. سولاردام در مجموع دارای 8 حالت پخت و پز است و شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

حالت Micro Power Cooking در این مدل در واقع همان حالت مایکروویو است و با استفاده از پیچ کنترل و عملکرد سطح توان میکرو می توانید قدرت مایکروویو را در 5 سطح مختلف (90، 180، 360، 600 و 900 وات) تنظیم کنید. ). به همین دلیل سولاردام ال جی 3882 جزو مایکروفرهای 900 واتی ال جی به حساب می آید. به گفته ال جی، برای ذوب کره و شکلات در مایکروفر سولاردام 900 وات ال جی MA3882RCW، توصیه می شود قدرت را روی 180 وات تنظیم کنید، اگر می خواهید از عملکرد همرفت در این محصول استفاده کنید، کافیست حالت پخت همرفت را انتخاب کنید.

در این حالت گرما در محفظه داخلی سولاردام به کمک فن به گردش در می آید و به این ترتیب می توانید پختن یکنواخت غذا را مشاهده کنید. به گفته ال جی، شما می توانید دما را بین 100 تا 230 درجه سانتیگراد در حالت همرفت تنظیم کنید. همچنین در حالت همرفت دما تا 40 درجه سانتیگراد قابل تنظیم است که برای تخمیر استفاده می شود. در نتیجه می توانید از این محصول به عنوان ماست ساز استفاده کنید و در آن ماست درست کنید. این مدل حالت پخت گریل دارد که به لطف آن می توانید سطح غذا (مانند گوشت یا استیک) را طلایی و قهوه ای کنید.

ال جی به طور پیش فرض 3 گزینه مختلف حالت گریل را در این دستگاه تعریف کرده است که می توانید با توجه به نیاز و زمان پخت مورد نیاز خود را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه Gr-1 المنت بالایی با توان 1550 وات، گزینه Gr-2 المنت بالایی با توان 1100 وات و گزینه Gr-3 المنت پایینی با توان 700 وات در سولاردام مذکور فعال می شود. همان طور که پیش تر گفته شد این سولاردام الجی دارای قابلیت پخت ترکیبی می باشد، تنها کافی است تا شما با استفاده از دکمه پیچی Function، حالت Speed combi Cooking را انتخاب نمایید.

سولاردام ال جی 3882 دارای 5 گزینه پخت مختلف (Co-1 تا Co-5) می باشد. گزینه های Co-1، Co-2 و Co-3 عملکردی مشابه گزینه های حالت گریل فوق الذکر دارند. با این تفاوت که همراه با حالت گریل، حالت مایکروویو نیز در این دستگاه فعال می شود. با انتخاب گزینه Co-4 می توانید از حالت پخت همرفت و مایکروویو به طور همزمان استفاده کنید. در صورت انتخاب گزینه Co-5 در این مدل می توانید علاوه بر حالت مایکروویو از المان های بالایی و پایینی دستگاه به طور همزمان استفاده کنید. در نتیجه به لطف حالت Speed ​​Combi Cooking علاوه بر اینکه غذا بهتر آماده می شود، زمان پخت این محصول نیز کاهش می یابد.

سولاردام ال جی 3882 دارای حالت Speed ​​Auto Cook است و ال جی به طور پیش فرض پخت 12 نوع غذا را تعریف کرده است. در نتیجه اگر غذای شما جزو 12 غذای پیش فرض این مدل باشد، نیازی به تنظیم حالت پخت، زمان پخت و دما ندارید. پس از قرار دادن غذا در سولاردام فقط باید حالت Speed ​​​​Auto Cook و وزن غذا را انتخاب کنید تا دستگاه به طور خودکار حالت و زمان پخت را تنظیم کرده و شروع به پخت غذا کند. البته این دستگاه دارای عملکرد بیشتر یا کمتر یا بیشتر/کمتر است که با استفاده از دکمه کنترل تعبیه شده در بدنه آن می توانید زمان پخت تنظیم شده را کاهش یا افزایش دهید. در ضمن استفاده از حالت یخ زدایی خودکار در این محصول برای یخ زدایی مواد غذایی استفاده می شود.

ال جی برای حالت مذکور 4 گزینه مختلف تعریف کرده است. استفاده از گزینه dEF1 برای یخ زدایی گوشت قرمز، گزینه dEF2 برای یخ زدایی گوشت سفید، گزینه dEF3 برای یخ زدایی ماهی و غذاهای دریایی و گزینه dEF4 برای یخ زدایی نان نیز توسط ال جی ارائه شده است. به لطف حالت Steam Cook و ظرف مخصوص Steam Chef موجود در ست این مدل، می توانید به راحتی غذای موجود در دستگاه مذکور را بخارپز کنید.

حالت بخارپز در این سولاردام دارای 12 گزینه مختلف برای بخارپز کردن انواع غذا می باشد و برای انتخاب گزینه مناسب پیشنهاد می کنیم دفترچه راهنمای محصول را مطالعه نمایید. همچنین می توانید پس از پخت غذا در این سولاردام از حالت Deodorization استفاده کنید تا بوی مواد غذایی باقی مانده در محفظه داخلی دستگاه پس از پخت با استفاده از فن از بین برود.

سولاردام ال جی 3882 علاوه بر موارد ذکر شده دارای عملکرد استارت سریع نیز می باشد. با انتخاب عملکرد ذکر شده سولاردام با حداکثر توان در حالت مایکروویو (یعنی 900 وات) و زمان پخت 30 ثانیه روشن می شود و شروع به کار می کند. پس از آن، با هر بار انتخاب عملکرد ذکر شده، 30 ثانیه دیگر به زمان پخت اضافه می شود. به لطف قابلیت Clock حتی می توانید زمان را بر روی صفحه نمایش این دستگاه مشاهده کنید.

سولاردام ال جی MA3882RCW مجهز به محافظ در برابر کودکان (قفل کودک) است که با فعال شدن آن، کنترل پنل دستگاه قفل می شود. همچنین به گفته الجی قفل ایمنی در درب این سولاردام تعبیه شده است که به محض باز شدن درب دستگاه عملکرد پخت را متوقف می کند. در پکیج مایکروفر ال جی MA3882RCW علاوه بر یونیت سولاردام، 2 عدد پایه گریل فلزی با ارتفاع کم (Low Rack) و ارتفاع زیاد (High Rack) و 1 سینی فلزی چرخشی (Metal Tray) وجود دارد.

همچنین ست Steam Chef در جعبه این محصول شامل 1 سینی فلزی، 1 عدد درب استیل (Steam Cover) و یک عدد بشقاب بخار برای قرار دادن غذا روی آن می باشد. مایکروفر ال جی MA3882RCW سولاردام سفید علاوه بر طراحی زیبا از کیفیت ساخت بسیار خوبی نیز برخوردار است. این مدل به صورت روکار (مبله) طراحی شده است اما می توانید با خرید کیت مخصوص از ال جی آن را به صورت توکار نیز نصب کنید.

کنترل پنل این دستگاه شامل دکمه های فشاری و پیچی می باشد که کار با آنها آسان است. سولاردام ال جی MA3882RCW دارای صفحه‌ای تقسیم‌بندی شده است که ال‌جی آن را Smart LED می‌نامد و از طریق آن اطلاعاتی در مورد حالت کار، زمان باقی‌مانده پخت، فهرست غذای پیش‌فرض و... نمایش می‌دهد. این محصول مجهز به دستگیره آلومینیومی بوده و با استفاده از آن می توانید درب دستگاه را به سمت پایین باز کنید.

قسمتی از درب این سولاردام شیشه ای است تا بتوانید هنگام پخت غذا از وضعیت پخت آن مطلع شوید. همچنین یک چراغ در محفظه داخلی آن تعبیه شده که به لطف آن می توانید مواد غذایی داخل دستگاه را راحتتر مشاهده کنید. قیمت سولاردام ال جی MA3882RCW یا 3882 رنگ سفید 2022 را می توانید در این صفحه از فروشگاه دوزین کالا مشاهده و با قیمت نازل و گارانتی و ضمانت سلامت و اصالت کالا به صورت مستقیم از بازار بانه و گناوه خریداری نمایید.

مشخصات سولاردام 38 لیتر ال جی 3882

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
MA3882RCW

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط

فهرست