×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DFB425FP

دسته بندی: ظرفشویی
برند سازنده:
  • تعداد کشو : 3
  • ظرفیت : 14 نفره
  • برچسب انرژی : A++
  • تاخیر در شستشو : دارد
  •  نوع سبد : EasyRack
  • سیستم بخار شوی : دارد
  • نوع صفحه نمایش : LED
  • نوع موتور : اینورتر دایرکت درایو
  • سایر ویژگی ها : عیب یاب هوشمند،قفل کودک
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین ظرفشویی 14 نفره ال جی مدل LG DFB425FP

مشخصات ماشین ظرفشویی ال جی مدل DFB425FP

ماشین ظرفشویی b425 در سال 2018 توسط کمپانی خوش نام ال جی ساخته شده است. این محصول با بکاری گیری از فناوری های روز دنیا توانسته خدمت عظیمی در ضمینه ظرفشویی به مخاطبین خود ارائه دهد. از جمله فناوری به کارگرفته شده می توان به سیستم بخارشو یا به عبارت دیگر تکنولوژی True Steam اشاره کرد، سیستم بخارشو یکی موثرترین روش ها برای پاک کردن  و از بین بردن لک های چربی موجود بر روی ظروف است. همچنین تکنولوژی QuadWash موجود در ظرفشویی ال جی b425 قادر است با استفاده از بازوهای اسپری از چهار جهت مختلف و تنها با یک حرکت تمام ظروف را در معرض آب قرار دهد و حداکثر پوشش برای تمیز کردن ظرف ها به ارمغان بیاورد. از دیگر ویژگی های مهم این محصول که می توان به ان اشاره کرد ظرفیت 14 نفره آن است، در کنار این قابلیت ظرفشویی ال جی b425 دارای 3 طبقه است که کاربران قادر اند بر اساس نیاز خود ان را تنظیم کنند.

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60H5050

طراحی و نمای ظاهری

یکی از ملاک های مهم در خرید ماشین ظرفشویی طراحی و دیزان آن است، خوشبختانه ماشین ظرفشویی ال جی b425 با طراحی شیک و زیبای که دارد سبب شده کانون توجه اکثر بانوان قرار گیرد. این محصول بی نظیر ال جی به رنگ نقره ای است که این امر باعث شده به راحتی با دکوراسیون تطبیق پیدا کنند و طرح کلاسیک و زیبای به اشپزخانه ها ببخشد. علاوه براین در قسمت بالای ماشین ظرفشویی ال جی b425 صفحه نمایشی Micro LED وجود دارد که اطلاعات کامل از: دما، زمان باقی مانده و... قرار دارد. همچنین با استفاده از فناوری لمسی این صفحه نمایش کاربران قادراند با مراجعه به بخش تنظیمات به برنامه های اصلی دسترسی سریع پیدا کنند. 

ماشین ظرفشویی ال جی مدل dfb425fp

ظرفیت و محفظه های داخلی

ماشین ظرفشویی ال جی b425 دارای دربی کشویی رو به پایین است که به هنگام باز کردن ان متوجه طراحی بینظیرآن خواهید شد. این محصول دارای گنجایش 14 نفره است که به نوبه خود امتیاز چشم گیری برای این کالا به شمار می آید. به علاوه این محصول دارای سه طبقه است، دو طبقه این کالا برای ظرف های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد و نیز طبقه سومی  مختص قاشق و چنگال که یک فاکتور مهم در ماشین های ظرفشویی به حساب می آید. از ویژگی مهم که سبب شده توجه عموم را به خود جلب کند قابلیت EasyRack Plus است، با استفاده از این ویژگی کاربران می توان بسته به نیاز خود ارتفاع و حتی جاهای طبقه ها را تغییر دهند.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل dfb425fp

برنامه ها و امکانات ویژه

سیستم بخارشویی یا به بیان دیگر True Steam یکی از موثرترین روش ها برای از بین بردن میکروب ها و لکه ها است. این تکنولوژی آب را تا 100 درجه سانتی گراد گرم می کند و با قرار دادن ظروف در مقابل بخار به وجود امده سبب می شود ظرف های تمیزتر و سالم تری را به مخاطبین خود هدیه دهد. اما تفاوت اصلی این تکنولوژی با شستشوی آب در چیست؟ یکی از موارد مهم که سبب تفاوت جدی بین این دو شستشو می شود این است که؛ در سیستم بخارشوی هیچ گونه اسیب جدی به ظرف ها نمی رسد، همچنین ظرف های عاری از هر گونه لکه را به کاربران ارائه می دهد.شستشو چهار طرفه که یکی ازفاکتور های مهم در خرید یک ظرفشویی عالی به حساب می آید. این نوع شستشو که از شستشو دستی الهام گرفته شده است با استفاده از بازو های اسپری از چهار طرف مختلف یعنی: چپ و راست و دو بازوی جلو و عقب آب را اسپری کرده، که این امر موجب می شود تمام گوشه های ظروف با نهایت قدرت مورد اصابت آب قرار گرفته و سبب درخشندگی هر چه تمام تر ظرف ها شود.

یکی از فناوری های محبوب کاربران هوش مصنوعی Smart ThinQ است. با به کارگیری از این تکنولوژی کاربران قادر اند تنها با اتصال ماشین ظرفشویی به تلفن هوشمند خود، از تمامی برنامه ها، زمان باقی مانده، تنظیم دما، مراحل تمیزی و حتی عیب های موجود در این محصول با خبر شود. در کنار این ویژگی هوش مصنوعی قادر است در صورت نیاز به تعمیر یا هر گونه خطای در هنگام اجرای برنامه شستشو به کاربران اعلام کنند. به علاوه این کالا دارای برنامه یادآور است که با فعال کردن این بخش ماشین ظرفشویی پس از هر 30 سیکل به مخاطبین اطلاع می دهد که ماشین ظرفشویی نیاز به چرخه تمیز کردن دارد.

موتور اینورتر دایرکت درایو به صورت مستقیم به مرکز درام متصل می شود. این موتور به گونه ای طراحی شده  که از قطعات متحرک کمتری بهرمند است، این امر به نوبه خود سبب می شود فضایی بیشتر برای ظروف به ارمغان بیاورد. از ویژگی مهم دیگر موتور اینوتر نویز و لغزش کمتر ان است. موتور اینوتر به واسطه حذف اصطکاک تسمه در مقایسه با موتور های معمولی سبب افزایش بهره وری در انرژی می شود. که به این سبب برچسب انرژی A++ را به این محصول نصبت داده اند.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل D1452

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DFB425FP

مشخصات

صفحه نمایش ال ای دی
دارد
آبکشی
دارد
شستشوي بسيار داغ
دارد
شناسه کالا
2800000632748

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست