×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DFB325HD

دسته بندی: ظرفشویی
برند سازنده:
  • تعداد کشو : 3
  • ظرفیت : 14 نفره
  • برچسب انرژی : A+++
  • تاخیر در شستشو : دارد
  • سیستم بخار شوی : دارد
  • نوع صفحه نمایش : LED
  •  نوع سبد : EasyRack™ Plus
  • نوع موتور : اینورتر دایرکت درایو
  • سایر ویژگی ها : عیب یاب هوشمند،قفل کودک
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین ظرفشویی 14 نفره ال جی مدل LG DFB325

مشخصات ماشین ظرفشویی ال جی مدل DFB325

ماشین ظرفشویی ال جی DFB325 مجهز به پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا شده است تا بتواند همواره مخاطبانش را راضی نگه دارد. این ماشین ظرفشویی کثیف ترین ظروف را با ظاهری تمیز و براق به شما تحویل خواهد داد. یکی از فناوری هایی که موجب تمیز شدن بی نظیر ظروف می شود، قابلیت تولید بخار یا همان True Steam می باشد. بخار تولید شده علاوه بر این که به خوبی چربی و لکه ها را از روی ظروف می زداید، مانع از خراب شدن آن ها نیز خواهد شد. علاوه برای این سیستم قوی QuadWash به کمک بازوهای مختلف آب را در جهت های مختلف بر روی ظروف بپاشد. آب با حداکثر فشار بر روی ظروف فرود می آید تا تمامی مواد باقی مانده بر روی ظروف از بین رود. این محصول با دارا بودن سه عدد سبد جادار، از ظرفیت 14 نفره بهره می برد. با این تفاسیر می توان برای شستشوی ظروف زیادی روی این ماشین ظرفشویی حساب باز کرد و به راحتی انواع ظرف ها را در داخلش جای داد. 

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DFB325

طراحی و نمای ظاهری

طراحی و ظاهر لوازم خانگی، نقش مهمی در انتخاب و خریدش دارد، به همین دلیل طراحان کمپانی های مختلف از قبیل ال جی به خوبی بر روی بدنه و ظاهر محصولات خود کار می کنند تا مدل های تولیدیشان در یک نگاه بتواند نظر اشخاص را جلب کند. ماشین ظرفشویی ال جی نیز در کنار این که ظاهری ساده دارد، همواره مدرن نیز به نظر می رسد. در واقع تیم طراحی ال جی ترجیح داده با انتقال کنترل پنل در لبه ی بالای درب، ظاهری مرتب و یک دست به بدنه بدهد. البته این صفحه نمایش تنها در حالتی قابل دسترس خواهد بود که درب باز شود، در صورت بسته شدن درب دیگر به آن دسترسی نخواهید داشت. 

ماشین ظرفشویی ال جی مدل dfb425fp

ظرفیت و محفظه های داخلی

طبق روال درب ماشین ظرفشویی ال جی 325 از بالا به سمت پایین باز می شود، به همین دلیل دسترسی به قفسه های داخلی بسیار آسان خواهد بود. در داخل این ماشین ظرفشویی 3 عدد سبد با طراحی خلاقانه تعبیه شده است. هر یک از این سبد ها برای جایگذاری ظروف مختلف طراحی شده اند. به عنوان مثال سبد بالا مختص ظروفی مانند قاشق، چنگال و ... در این مدل قرار گرفته است. ال جی طراحی خلاقانه این سبد ها را EasyRack Plus گذاشته است. به کمک این قابلیت کارا می توان ارتفاع سبد ها را تغییر داد تا با توجه به اندازه ی ظروف، ارتفاع این سبد ها را تنظیم کرد. علاوه بر این با تغییر دندانه های داخل سبد بالایی، می توان به جایگذاری ظروی مانند فنجان در این سبد کوچک پرداخت.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل dfb425fp

برنامه ها و امکانات ویژه

یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن لکه و چربی روی ظروف، استفاده از بخار می باشد. در واقع دمای بالای بخار به راحتی انواع میکروب و چربی را از روی ظروف پاک می کند. از دیگر مزیت های شستشو با بخار، عدم آسیب به انواع ظروف می باشد. کمپانی ال جی در ماشین ظرفشویی DFB325HS از این تکنولوژی بی نظیر بهره گرفته است تا ظرف های تمیز و عاری از چربی، میکروب و لکه را به مخاطبانش عرضه کند. البته این شرکت تنها به این تکنولوژی بسنده نکرده و از فناوری ها و برنامه های مختلف دیگر در این محصول بهره گرفته است. یکی دیگر از این فناوری ها QuadWash می باشد. در این سیستم از بازوی های مختلف اسپری آب استفاده شده که آب را با فشار بالا از جهت های مختلف بر روی ظروف هدایت می کند، پس تمامی بخش های ظروف در معرض اب قرار گرفته و به واسطه ی فشار بالای آب مواد چسبیده شده از روی آن ها به خوبی پاک می شود. 

ال جی این مدل خود را با فناوری های هوشمند تطبیق داده و با مجهز کردن آن به فناوری به روز Smart ThinQ کار عیب یابی ماشین ظرفشویی را بسیار ساده کرده است. برای این کار تنها کافیست تلفن هوشمند خود را به این دستگاه متصل نمایید. علاوه بر عیب یابی می توانید از زمان باقی مانده ی چرخه ی شستشو، درجه ی حرارت و برنامه های تنظیم شده اطلاع پیدا کنید. 

موتر اینورتر دایرکت درایو به عنوان قلب تپنده ی ماشین ظرفشویی DFB325HS شناخته می شود، این موتور که اصلی ترین کارها را بر عهده دارد، قدرتمند تر از هر موتور عادی کار خود را انجام می دهد. ال جی این موتور خود با قطعات متحرک کمتر ساخته تا هم صدا و لرزش را کاهش دهد، هم فضای بیشتری به محفظه ی داخلی اختصاص دهد. این موتور به دلیل اینکه از تسمه بی بهره است، طول عمر بالایی دارد و به نسبت سایر موتور های معمولی، برق و انرژی کمتری مصرف می کند. به همین دلیل است که ال جی با اطمینان برچسب انرژی A+++ را به این محصول خود داده است. 

ماشین ظرفشویی ال جی مدل D1452

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DFB325

مشخصات

صفحه نمایش ال ای دی
دارد
آبکشی
دارد
شستشوي بسيار داغ
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست