×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DFB512FW

دسته بندی: ظرفشویی
برند سازنده:

ماشین ظرفشویی ال جی 512

  • تعداد کشو : 2
  • ظرفیت : 14 نفره
  • برچسب انرژی : A++
  • قابلیت : QuadWash
  • تاخیر در شستشو : دارد
  • نوع صفحه نمایش : LED
  •  نوع سبد : EasyRack™ Plus
  • نوع موتور : اینورتر دایرکت درایو
  • سایر ویژگی ها : عیب یاب هوشمند،قفل کودک
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات و بررسی دقیق ماشین ظرفشویی 14 نفره ال جی LG 512

ظرفشویی ال جی 512

همان طور که اگاه هستید امروزه پاک کردن ظروف کثیف یکی از مهم ترین دغدغه های خانم ها است. به همین خاطر انتخاب یک ماشین ظرفشویی خوب می توان کار سخت و دشواری باشد. ظرفشویی ال جی 512 با امکانات و برنامه های پیشرفته که در ان به کار رفته است می توان گزینه بسیار مناسبی برای این کار باشد. یکی از ویژگی های که در این محصول به چشم می خورد QuadWash™ است، این فناوری با استفاده از بازو های اسپری قادر است از چهار جهت مختلف اقدام به پاک کردن ظروف کثیف کند. در کنار این فناوری این کالا مجهز به موتور اینورتر است، از ویژگی های این موتور می توان به آرام، کارآمد و قابل اعتماد بودن ان اشاره کرد. این موتور اینورتر با داشتن قطعات متحرک کمتری یکی از ساکت ترین ماشین های ظرفشویی رده خود شمرده می شود. همچنین این محصول دارای طرفیت 14 نفره است که به نوبه خود ویژگی مهم در انتخاب این محصول به حساب می اید. علاوه براین ماشین ظرفشویی ال جی 512 مجهز به 9 برنامه برای شستشو ظروف است که کاربران می توان بسته به ظروف خود برنامه ها را تغییر داده و از ان نهایت استفاده از ان را ببرند.

طراحی و نمای ظاهری ظرفشویی ال جی 512

ظرفشویی 14 نفره ال جی 512

یکی از ملاک های مهم به هنگام خرید یک ماشین ظرفشویی طراحی زیبا ان است. که خوشبختانه ظرفشویی ال جی 512 با طراحی کلاسیک و زیبا خود می تواند با محیط اشپزخانه به طور کامل سازگاری پیدا کند و محیط جذاب و دلنشین برای کاربران ایجاد کند و جانی تازه ای به اشپزخانه می دهد. همچنین در قسمت بالای این محصول صفحه نمایش وجود دارد که کاربران می تواند با استفاده از ان به تمامی برنامه های موجود در ان دستیابی پیدا کنید. این محصول علاوه به ظاهر زیبا دارای طراحی داخلی بی نظیری است، همچنین ظرفیت این کالا 14 نفره و همچنین دارای 3 طبقه برای ظرف ها است که می تواند حجم عظیمی از ظروف را در بر بگیرد، علاوه براین ظرفشوی 14 نفره ال جی 512 دارای فناوری Easy Rack Plus است، این فناوری این قابلیت را برای کاربران فراهم می کند که می تواند بسته به نیاز خود طبقه های ان را تنظیم کرده و اریش بسیار راحت بر اساس سلیقه و اندازه شخصی خود تنظیم کند.

برنامه های مختلف

مشخصات و بررسی دقیق ماشین ظرفشویی 14 نفره ال جی LG 512

ظرفشویی ال جی 512 برای پاکیزه تر کردن ظرف از 9 برنامه شستشو بهرمند شده است. کاربران می توان بسته به ظرف های خود می توانند از برنامه های مورد نیاز خود بهره ببرند. برنامه های موجود عبارت از:1- شستشو خودکار(Auto) این برنامه‌ی شستشو به صورت خودکار میزان کثیفی و ناخالصی  در آب را بررسی می کند و با توجه به آن سطح تمیزی را اندازه گیری  کرده و به تمیزی ظروف اقدام می کند 2- ظروف کثیف 3- ظروف حساس(Delicate) که همان طور از اسمش پیداست برای ظروف حساس و ظریف یه کار می رود 4- برنامه Eco یا به عبارت دیگر شستشو اقتصادی، به هنگام شستشو در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد 5-عملکرد Turbo که یکی از برنامه های اصلی به شمار می اید در کمترین زمان ممکن شستشوی عالی و بی نظیر را فراهم خواهد کرد 6- دانلود چرخه ی شستشو به بیان دیگر Download Cycle از گزینه‌های شستشوی جذاب بر روی این محصول به حساب می اید، این برنامه امکان دانلود و ارسال آن به ماشین ظرفشویی از طریق اتصال به NFC را دارد. 7- شستشو محفظه 8- پیش شستشو 9- شستشو سریع.

سایر امکانات ظرفشویی 512 ال جی

قیمت خرید ظرفشویی ال جی 512

تکنولوژی شستشو چهارطرفه یا به بیان دیگر Quad Wash یکی از ویژگی های مهم در ماشین های ظرفشویی رده بالا به حساب می اید. این نوع شستشو در واقع از همان شستشو دستی الهام گفته شده است، با بکارگیری از چهار بازوی اسپری کننده از چهار جهت مختلف اب را با فشار به کناره ها ظروف پاشیده و سبب می شود ظرف ها با قدرت هرچه تمام تر تمیز شوند. یکی از مهم ترین ویژگی این فناوری که به چشم می خورد ان است که، تنها با یک بار حرکت بازوها طروف به طور کامل در معرض اب قرار می گیرد.  موتور اینورتر دایرکت درایو به صورت مستقیم به پشت ماشین ظرفشویی 512 وصل شده است. که با داشتن قطعات متحرک کمتری سبب شده یکی از ساکت ترین و بهینه ترین محصول در کلاس خود باشد. از ویژگی های مهم موتور اینوتر در مقایسه با سایر موتورهای دیگر عبارت از:1- موتور مستقیما به مرکز درام متصل است 2- افزایش ثبات و دارای حداقل ارتعاش است 3- نویز و سروصدا ان نسبت به سایر موتور های دیگر کم تر است که این به نوبه خود ویژگی مهم به شمار می اید 4- افزایش بهره وری انرژی که به این سبب به ماشین ظرفشویی ال جی 512 برچسب انرژی ++A را داده اند که این به ان معناست، دیگر لازم نیست نگران قبض های سنگین و پر هزینه اب و برق باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DFB512FW

مشخصات

صفحه نمایش ال ای دی
دارد
آبکشی
دارد
شستشوي بسيار داغ
دارد
شناسه کالا
2800000628703

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست