×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ماشین ظرفشویی بکو DFN28320S

دسته بندی: ظرفشویی
برند سازنده:
  • تعداد کشو : 3
  • تعداد برنامه : 8
  • ظرفیت : 13 نفره
  • برچسب انرژی : ++A
  • شستشوی سریع : دارد
  • تنظیم ارتفاع سبد: دارد
  • سایر ویژگی ها : شستشو نصف بار، موتور اینورتر
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین ظرفشویی 13 نفره بکو Beko DFN28320

مشخصات ماشین ظرفشویی بکو مدل DFN28320

ماشین ظرفشویی بکو با ظرفیت بالای 13 نفره و سه عدد سبد جادار عرضه شده است. در قلب این محصول از موتور بدون تسمه ی ProSmart ™ Inverter Motor استفاده شده به همین دلیل این دستگاه از سطح صدای پایینی بهره می برد و دوام و کارایی بالایی دارد. بر روی کنترل پنل این دستگاه یک سری برنامه های کاربردی تعبیه شده تا اشخاص بتوانند با توجه به نیاز خود به انتخاب آن ها اقدام کنند. برنامه هایی نظیر شستشوی سریع، برای مواقعی که بسیار عجله دارید بسیار کاربردی است. شستشوی نیمه بار نیز برای ظروف با تعداد کم کاربرد دارد و مصرف انرژی و آب را پایین می آورد. با استفاده از برنامه Inner Clean می توانید به صورت اتوماتیک به شستشوی داخل ظرفشویی و ضد عفونی کردن آن بپردازید. برای شستشوی اقلام بزرگ مانند قابلمه و یا ماهی تابه نگران نباشید زیرا با تنظیم ارتفاع قفسه ی بالا می توانید فضای لازم برای این گونه ظروف را مهیا کنید. وجود دو عدد سبد جادار برای نگه داری قاشق و چنگال، این ماشین ظرفشویی را به مدلی بی نقص تبدیل کرده است.  

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60H5050

طراحی و نمای ظاهری

با اولین نگاهی که به ظرفشویی بکو بیاندازید، سریعا با طراحی ساده آن مواجه خواهید شد. این مدل از طراحی شبیه به سایر محصولات بکو بهره می برد به همین دلیل موجب به هم خوردن دکور آشپزخانه ها نخواهد شد. طبق انتظار در این محصول کنترل پنل در بخش بالایی درب واقع شده و تا جای ممکن سعی شده این بخش دم دست باشد. دسته نیز با ابعاد مناسبش در وسط درب قرار گرفته بنابراین باز و بسته کردن درب بسیار راحت خواهد بود. در سمت چپ درب نیز آرم بکو جا خوش کرده است. این ظرفشویی با ابعاد استاندارد 598×600×850 میلی متر روانه ی بازار شده به همین دلیل قابل نصب در داخل کابینت ها خواهد بود.

ظرفشویی بکو dfn28320

ظرفیت و قفسه های داخلی

در ماشین های ظرفشویی اصولا اولین چیزی که موقع خرید بیش از همه چیز به آن توجه می شود، گنجایش داخلی آن می باشد. به همین دلیل نیز کمپانی بکو مدل تولیدی اش را با ظرفیت مناسب 13 نفره در اختیار کاربران قرار داده است به همین دلیل به مدلی جواب گو برای اکثر اشخاص تبدیل شده است. در این ماشین ظرفشویی از سه عدد سبد برای جای دهی ظروف مختلف استفاده شده. شرکت بکو برای این که ماشین ظرفشویی dfn28320 از انعطاف بالایی در مواجه با ظروف مختلف برخوردار باشد، از قابلیت های مفید و ویژه در داخل سبد ها بهره گرفته است. یکی از این ویژگی ها قابلیت تنظیم ارتفاع سبد می باشد، در واقع برای جای دادن ظروف بزرگی مانند قابلمه می توان ارتفاع سبد بالا را تنظیم کرد. یکی از ظروف دیگری که نیاز به فضای مجزا برای جای گذاری در داخل ماشین ظرفشویی دارد، قاشق و چنگال می باشد. بکو با عرضه ی دو سبد جا دار ، امکان شستشوی تعداد زیادی از این نوع ظروف را به شما خواهد داد. یکی از قفسه ها در بالاترین بخش این مدل قرار گرفته است و برای قراردهی فنجان های کوچک نیز مناسب است. سبد های این ماشین ظرفشویی از دندانه های تاشو بهره می برد تا با تنظیم آن ها بتوان انواع ظروف را به صورت مرتب در آن چید.

ظرفشویی بکو dfn28320

برنامه و امکانات کاربردی

امروزه برنامه های شستشوی سریع در بیشتر ظرفشویی ها تعبیه می شوند تا در صورت نیاز بتوان در مدت زمانی کم ظروف را شستشو داد. در این ماشین ظرفشویی دو نوع برنامه ی شستشوی سریع تعبیه شده تا با توجه به نیازتان بتوانید از آن ها بهره مند شوید. یکی از برنامه ها Quick Programmes نام دارد. این برنامه ظرف مدت زمان 30 دقیقه قادر به شستشوی حجم بالایی از ظروف خواهد بود. این برنامه با وجود این که مدت زمان شستشو را کاهش می دهد، اما به خوبی از پس رفع آلودگی انواع ظروف بر می آید. برنامه ی Quick & Shine نیز در مدت زمان 58 دقیقه انواع ظروف را شستشو می دهد. این برنامه ها علاوه بر کاهش زمان شستشو، در هزینه شما نیز صرفه جویی می کنند. برنامه ی دیگر که برای خانواده های کم جمعیت بسیار ایده آل است، نیمه بار نام دارد، این ویژگی زمانی کاربرد دارد که تعداد ظروف کم باشد و تمام سبد ها را پر نکند. با تنظیم این قابلیت از اتلاف انرژی و آب جلوگیری می شود. برنامه Inner Clean نیز برای از بین بردن باکتری های داخل ماشین ظرفشویی کاربرد دارد، با انتخاب این برنامه درجه ی حرارت آب بالا رفته و باکتری ها از بین خواهند رفت. این محصول با مجهز شدن به فناوری ProSmart ™ Inverter Motor آرامش خاطر را به مخاطبانش هدیه می دهد. این موتور که فاقد هر گونه تسمه می باشد کارایی و طول عمر دستگاه را افزایش داده و مانع از هدر رفتن انرژی و تولید صدای بالا می شود، بنابراین به جرات می توان گفت ماشین ظرفشویی بکو dfn28320 با دارا بودن سطح صدای 43dB در رده ی ظرفشویی های کم صدا قرار گرفته است.

ظرفشویی بکو dfn28320

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DFN28320

مشخصات

صفحه نمایش ال ای دی
دارد
آبکشی
دارد
شستشوي بسيار داغ
دارد
توان مصرف برق
1800-2100
ولتاژ ورودی برق
220-240 V / 50 Hz
ابعاد خالص(سانتی متر)
598×600×850 میلی متر
ظرفیت شستوشو
13 نفره
نوع
مبله
تعداد طبقات
3
3
سبد هوشمند
دارد
استریلیزه کردن
دارد
دفترچه راهنما
دارد
شناسه کالا
6120873291785

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست