×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ماشین ظرفشویی سامسونگ DW60M5060F

دسته بندی: ظرفشویی
برند سازنده:
  • تعداد کشو : 3
  • تعداد برنامه : 7
  • ظرفیت : 14 نفره
  • برچسب انرژی : A
  • تاخیر در شستشو : دارد
  • تنظیم ارتفاع سبد: دارد
  • نوع صفحه نمایش : LED
  • سایر ویژگی ها : شستشو نصف بار، قفل کودک
  • سایر برنامه ها: شستشو فشرده، شستشو سریع
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ Samsung DW60M5060

مشخصات ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60M5060

شستن ظرف ها آن هم پس از مهمانی های شلوغ، کار چندان ساده ای نیست، به همین دلیل امروزه در هر خانه ای به یک ماشین ظرفشویی کارا نیاز شدید احساس می شود. از این پس کمپانی های مختلف دست به تولید مدل های مختلفی از این دستگاه کارا پرداخته اند تا بتوانند کار شستشوی ظروف را برای همه آسان کنند. از جمله کمپانی هایی که در این زمینه مهارت بالایی دارد، سامسونگ می باشد. این شرکت یکی از مدل های با کیفیت و خوش ساخت خود را با نام dw60m5060 در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. این ماشین ظرفشویی با دارا بودن سه سبد جادار، در دسته ی ظرفشویی های 14 نفره قرار گرفته است بنابراین کاربرانی که نیاز زیادی به ظرفشویی های با گنجایش بالا دارند می توانند به خرید این ماشین ظرفشویی بپردازند. در این مدل یک طبقه به فنجان و قاشق و چنگال اختصاص داده شده تا کاربران به راحتی بتوانند این گونه اقلام را در ماشین ظرفشویی جای دهند. طبقه های دیگر نیز محل قرار گرفتن سایر ظرفو مانند بشقاب، لیوان و سایر ظروف می باشد. برای جایگذاری ظروفی مانند قابلمه های بزرگ نیز می توانید از قابلیت تنظیم ارتفاع این سبد ها استفاده کنید. از دیگر امکانات ویژه ی این ماشین ظرفشویی، 7 برنامه ی متنوع و کاربردی می باشد. علاوه بر این این ماشین ظرفشویی از مصرف انرژی کمی بهره می برد و دارای برچسب انرژی A است.

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60H5050

طراحی و نمای ظاهری

نمای بیرونی و کلی این ماشین ظرفشویی نیز جذاب و زیبا است زیرا با رنگ نقره ای پوشیده شده و از صفحه نمایش مشکی با نور پس زمینه ی آبی بهره می برد. این صفحه نمایش که از نوع ال ای دی است، از اندازه ی نسبتا بزرگی بهره می برد.این صفحه نمایش اطلاعات مفیدی مانند سرعت ، وضعیت ، تنظیمات ، زمان باقیمانده و پیشرفت چرخه را در اختیار شما قرار می دهد. در اطراف این صفحه نمایش نیز دکمه های کنترلی تعبیه شده اند و به دلیل اندازه ی بزرگی که دارند کار تنظیم برنامه و توابع را آسان می سازند. دسته ی درب نیز به دلیل اندازه ی بزرگی که دارد امکان باز و بسته کردن آسان درب را به شما خواهد داد.

samsung dw60m5060fs

ظرفیت و قفسه های داخلی

امروزه ماشین های ظرفشویی مبله از طرفداران زیادی برخوردار هستند و اشخاص بیشتری به خرید این گونه مدل ها روی می آورند به همین دلیل سامسونگ این مدل خود را از نوع مبله ساخته است. این محصول از اندازه ی استاندارد بهره می برد به همین دلیل ظرفیت 14 نفره برایش رقم خورده. سامسونگ بخش داخلی را با حساسیت و مهارت بالایی دیزاین و طراحی کرده تا بتوان انواع ظورف را به بهترین نحوه ممکن در آن چینش کرد. در بالاترین بخش داخلی این ماشین ظرفشویی فضایی اختصاصی برای لوازم کوچک مانند کارد و چنگال تعبیه شده است، سامسونگ این بخش خود را Flexible 3rd Rack نامیده است. دو قفسه ی زیرین نیز که برای نگه داری ظروفی مانند بشقاب، لیوان و ... کاربرد دارند، با نهایت انعطاف پذیری ساخته شده اند، در واقع کاربران می توانند تنها با لمس یک اهرم، ارتفاع قفسه ی بالا را به میزان 50 میلی متر تغییر دهند، در این حالت می توان انواع ظروف بزرگ مانند قابلمه را در داخل قفسه ی پایینی جای داد و شست. 

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60M5060

برنامه و فناوری ها

سامسونگ برای اینکه یک ماشین ظرفشویی همه چیز تمام و بی نقص را در اختیار مشتاقانش قرار دهد، از برنامه های ویژه و کاربردی در مدل 5060 استفاده کرده. در واقع موقع شستن ظروف به وسیله ی این ماشین ظرفشویی می توانید از 7 برنامه ی فشرده ، ظریف ، اکسپرس ، خودکار ، قبل شستشو ، اکو و سریع بهره بگیرید. در طی چرخه ی شستشو نیز 6 تابع کاربردی مانند نیمه بار ، تایمر تاخیر ، Sanitize ، قفل کودک ، Multi-in 1 و Rinse plus به همراه این برنامه ها قابل تنظیم خواهند بود. تابع مفید Half Load انعطاف پذیری بسیار بیشتری را برایتان به ارمغان می آورد. در واقع شما می توانید بدون پر کردن تمام قفسه ها به شستشوی اقلاک کمتری بپردازید، تنها کافیست سبد زیرین را پر کرده و این تابع را فعال کنید. این ویژگی در مصرف انرژی و زمان صرفه جویی خواهد کرد. برنامه ی Express نیز ظرف ها را خیلی سریع تمیز و خشک می کند، با تنظیم این برنامه دما به میزان 60 درجه سانتی گراد افزایش می یابد و ظرف ها در مدت زمان کمی کاملا تمیز خواهند شد. اگر می خواهید ظرف های بسیار کثیف مانند قابلمه ها از هر گونه چربی و کثیفی پاک شوند، استفاده از برنامه قبل شستشو به شما پیشنهاد می شود. اگر عجله دارید و نمی توانید برای شستشوی ظروف زمان زیادی صرف کنید، از برنامه ی سریع استفاده کنید. تایمر تاخیر نیز برای مواقعی که قصد بیرون رفتن دارید کاربردی است زیرا می توانید زمان شستشو را به تاخیر بیاندازید.

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60H5050

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DW60M5060

مشخصات

صفحه نمایش ال ای دی
دارد
دارای پوشش استیل
دارد
آبکشی
دارد
شستشوي بسيار داغ
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست