×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ماشین ظرفشویی سامسونگ DW60M5010F

دسته بندی: ظرفشویی
برند سازنده:
  • تعداد کشو : 2
  • تعداد برنامه : 3
  • ظرفیت : 13 نفره
  • برچسب انرژی : A
  • جنس بدنه : استیل
  • تاخیر در شستشو : دارد
  • تنظیم ارتفاع سبد: دارد
  • سایر ویژگی ها : شستشو نصف بار، قفل کودک
  • سایر برنامه ها : شستشو بهداشتی، شستشو سریع
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین ظرفشویی 13 نفره سامسونگ Samsung DW60M5010

مشخصات ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60M5010

امروزه به دلیل کمبود وقت و داشتن مشغله ی زیاد، لوازمی مانند ماشین ظرفشویی و لباسشویی نقش حیاتی در هر خانه ای دارند و وجودشان به یک نیاز اساسی و مبرم تبدیل شده است. حتی در هنگام برگذاری مهمانی ها به جای اینکه وقت زیادی را صرف شستشوی ظروف کنید، می توانید با کمک ماشین ظرفشویی، زمان زیادی را با مهمان هایتان سپری نمایید. اگر به دنبال خرید ماشین ظرفشویی کارا و خوش ساخت هستید، پیشنهاد ما به شما مدل dw60m5010fs است که ساخت کمپانی مشهور و خوش نام سامسونگ می باشد. این ماشین ظرفشویی با گنجایش 13 نفره، می تواند هر شخصی را راضی نگه دارد و برای هر خانواده ای مناسب است. همانند سایر ظرفشویی های موجود در بازار، مدل 5010 نیز مجهز به برنامه ها و توابع مختلف است تا با توجه به نوع ظروف و نیاز خود بتوانید برنامه و تابع مد نظر را انتخاب و تنظیم نمایید. سامسونگ برای این مدل خود دو عدد قفسه را در نظر گرفته، این قفسه ها از قابلیت Flexible Rack بهره می برند. در واقع کاربران میتوانند اندازه ارتفاع سبد بالایی را به میزان 5 سانتی متر تغییر دهند تا بتوان در سبد پایینی ظروف بزرگ را جای داد. یکی از برنامه هایی که کاربرد زیادی خواهد داشت، برنامه ی نیمه بار است، این قابلیت در مصرف انرژی، آب و زمان به میزان قابل توجهی صرفه جویی می کند. شایان ذکر است این ماشین ظرفشویی از مصرف انرژی کمی بهره می برد و در رده ی کلاس انرژی A قرار دارد.

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60H5050

طراحی و نمای ظاهری

اگر به بدنه و نمای بیرونی ماشین ظرفشویی سامسونگ dw60m5010fs نگاهی بیاندازید، ظاهر جذاب و ساده اش به دلتان خواهد نشست. سامسونگ ترجیح داده در کنار دیزاین مدرن، ظاهر ساده و مرتب را در جلوه اش حفظ کند. در این مدل خبری از صفحه نمایش دیجیتال نیست و این کمپانی به جای استفاده از نمایشگر، از چراغ نشانگر بهره گرفته در واقع با انتخاب هر برنامه ، چراغ مختص به آن که از رنگ آبی بهره می برد روشن می شود. در این بخش کلید های کنترلی نیز با اندازه ی نسبتا بزرگ وجود دارند . در زیر این کنترل پنل نیز دسته ی تو رفته با اندازه ی بزرگ تعبیه شده. این دسته راحتی کامل موقع باز و بسته کردن درب را برایتان فراهم می سازد. این محصول از نوع مبله می باشد و از اندازه ی 596 × 835 × 600 میلی متر بهره می برد. جنس به کار رفته در ساخت بدنه نیز از نوع استیل است، پس دوام و ماندگاری بالایی با خود به همراه دارد.

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60M5010

ظرفیت و قفسه های داخلی

در داخل ماشین ظرفشویی سامسونگ 5010 دو عدد قفسه وجود دارد، این یعنی خبری از قفسه ی اختصاصی برای ظروفی مانند کارد و چنگال وجود ندارد. درست است این مدل از قفسه ی جداگانه برای کارد و چنگال بی بهره است ، اما سامسونگ فکر همه جا را کرده و این مدل خود را به سبد کارد و چنگال مجهز ساخته است، این سبد در داخل قفسه ی زیرین تعبیه شده است . این دو قفسه طوری طراحی شده اند که بتوان انواع ظروف مانند بشقاب، لیوان، کاسه، قابلمه، ماهی تابه و ... را در آن قرار داد . برای قرار دادن ظروف بزرگی مانند قابلمه باید از قابلیت Flexible Rack کمک گرفت، در واقع در این سیستم می توان ارتفاع سبد بالایی را تا 5 سانتی متر افزایش داد و فضای مورد نیاز ظروف بزرگ را در سبد پایین تامین کرد. به لطف وجود این سیستم می توان به آسانی ارتفاع سبد را تنظیم کرد.

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60M5010

برنامه و توایع کاربردی

وجود برنامه های کاربردی و متعدد در دستگاه هایی مانند ماشین ظرفشویی این اطمینان را به کاربران می دهد که ظروفی تمیز و براق در پایان هر چرخه خواهند داشت. بر همین اساس نیز سامسونگ از پر استفاده ترین برنامه ها و توابع در دل ماشین ظرفشویی 5010 بهره گرفته است. از جمله برنامه های موجود در این ماشین ظرفشویی ، شستشوی اقتصادی ، Intensive و فشرده می باشد . با فعال کردن برنامه ی اکو، ظرفشویی مصرف انرژی را به حداقل می رساند. برنامه ی Express Wash نیز زمان شستشو و خشک کردن ظروف را به حداقل می رساند، این برنامه برای شستشو اقلام کوچک و کثیف ایده آل ایت زیرا تنها در مدت 60 دقیقه به شستن و خشک کردن ظروف می پردازد . برنامه ی دیگری که بار ها در هر ظرفشویی دیگر وجودش احساس شده Half Load است . این برنامه امکان شستشوی حجم کمی از ظروف را به کاربران می دهد ، پس لازم نیست هر بار منتظر بمانید تا ظرف های زیادی کثیف شود . برای استفاده از این گزینه سبد پایینی را پر کنید و همراره با سایر برنامه ها از این تایع بهره بگیرید. وجود قفل کودک در ماشین ظرفشویی سامسونگ، خیال شما را از بابت قفل بودن درب حین شستشو راحت می نماید .

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60M5010

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DW60M5010

مشخصات

صفحه نمایش ال ای دی
ندارد
دارای پوشش استیل
دارد
آبکشی
دارد
منبع تغذیه
60 to 100 W
شستشوي بسيار داغ
دارد
توان مصرف برق
295 kWh/year
ولتاژ ورودی برق
220 - 240 V / 50 Hz
ابعاد خالص(سانتی متر)
59.6 × 83.5 × 60
ظرفیت شستوشو
13 نفره
نوع
مبله
تعداد طبقات
2
سبد هوشمند
دارد
استریلیزه کردن
دارد
دفترچه راهنما
دارد
شناسه کالا
2800000124593

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست