×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ماشین ظرفشویی سامسونگ DW60K8550F

دسته بندی: ظرفشویی
برند سازنده:
  • تعداد توابع : 6
  • ظرفیت : 14 نفره
  • نمایشگر : دیجیتال
  • تعداد برنامه ها : 5
  • تعداد قفسه ها : 3
  • برچسب انرژی : A++
  • نوع شستشو : WaterWall
  • توایع ویژه : Half Load، خودکار، شستشو سریع
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ مدل Samsung DW60K8550

مشخصات ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60K8550

ماشین ظرفشویی DW60K8550 توسط شرکت کره ای سامسونگ تولید و روانه ی بازار شده است. این طرفشویی سامسونگ از دیزاین دلربا و شیک بهره می برد و در یک نگاه همه را به خود مجذوب می کند. ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60K8550 به دلیل اینکه از نوع مبله است و از ابعاد استاندرد بهره می برد ظرفیت 14 نفره برایش رقم خورده است. با این تفاسیر شاهد سه عدد قفسه ی جادار و خاص برای جاسازی ظروف مختلف خواهید بود . برای اینکه ظروف بزرگ مانند قابلمه، ماهی تابه، دیس و ... را بتوانید به کمک این ماشین ظرفشویی بشویید، سامسونگ از قابلیت تنظیم ارتفاع بهره گرفته است. در این مدل از 5 عدد برنامه ی مختلف مانند شستشوی خودکار، Intensive، سریع، Delicate و اقتصادی استفاده کرده است. وجود 6 تایع کارا مانند: نیمه بار، تایمر تاخیر، Zone Booster، قفل کودک، Dry plus و Speed Booster نتایج بهتری را پیش روی شما قرار خواهد داد. 

ظرفشویی سامسونگ مدل DW60K8550

طراحی شیک و زیبای ظرفشویی سامسونگ

سامسونگ مدل ظرفشویی 9530 را با طراحی مدرن و شیک تولید و طراحی کرده که به سادگی با کابینت های آشپزخانه شما هماهنگ می شود. این مدل ظرفشویی با دستگیره ای توکار طراحی شده که جلوه ای زیباتر و مدرن تر به آن بخشیده است. طراحی مناسب دستگیره موجب شده هیچ گونه بیرون زدگی نداشته باشد. همان طور که از عکس ها مشاهده می کنید، این مدل ظاهری ساده و مدرن دارد. با بسته شدن درب ظرفشویی دکمه های تنظیمات اصلا مشاهده نخواهد شد. با باز کردن درب، دکمه های تنظیمات که بر روی لبه بالایی درب قرار گرفته اند، نمایان خواهند شد. دکمه های موجود بر روی ظرفشویی از نوع لمسی هستند تا به سادگی تنظیمات مربوط به برنامه ها و تابع ها را اعمال کنید. در کنار دکمه های لمسی تنطیمات، شاهد حضور نمایشگر Ice blue هستیم؛ بر روی این نمایشگر می توانیم از تنظیمات اعمال شده با خبر شویم.

ظرفشویی سامسونگ مدل DW60K8550

قفسه های داخلی ظرفشویی سامسونگ

سامسونگ فضای داخل ماشین ظرفشویی 8550 را طوری طراحی کرده که بتوان انواع ظروف را در آن جاسازی کرد. همچنین به واسطه ی چنین فضای بهینه می توان ظروف مربوط به 14 نفر را در یک بار استفاده از دستگاه شستشو داد. با باز کردن درب این محصول، سه عدد قفسه با طراحی خاص نمایان می شوند. بالاترین قفسه که از طراحی باریکی بهره می برد برای جایگذاری ظروفی مانند کارد، قاشق، چنگال، ملاقه و ... در این ظرفشویی جاسازی شده است. این قفسه طوری ساخته شده که بتوان آن را از بدنه جدا کرد تا حداکثر انعطاف را در مواجه با ظروف مختلف نشان دهد. بنابراین اگر به فضای بیشتری نیاز داشتید می توانید به راحتی این قفسه را از دستگاه جدا کنید. هر یک از این قفسه ها به صورت محکم در داخل این ماشین ظرفشویی قرار گرفته اند پس هنگام وارد کردن و بیرون آوردن ظروف با لرزش سبد ها مواجه نخواهید شد. از دیگر قابلیت های مفید این قفسه ها، تنظیم ارتفاع است، پس اگر نیاز به تنظیم ارتفاع برای جایگذاری ظروف بزگ داشتید، می توانید به راحتی از این قابلیت بهره بگیرید. 

ظرفشویی سامسونگ مدل DW60K8550

برنامه های متنوع شستشو

برای شستشوی موثر ظروف، در هر ماشین ظرفشویی یک سری برنامه ها و توابع مختلف تعبیه می شود. همانطور که می دانید با انتخاب برنامه تنظیمات مختلفی مانند مدت زمان و درجه ی حرارت بر روی دستگاه فعال می شود. توابع نیز برای افزایش کیفیت شستشو، همراه با برنامه ها قابل انتخاب هستند. در ماشین ظرفشویی سامسونگ DW60K8550 از 5 عدد برنامه و 6 عدد توابع کارامد و مفید استفاده شده است. برنامه های این مدل شامل خودکار، Intensive، سریع، Delicate و اقتصادی می باشد. از جمله توابع این مدل که قابل انتخاب همراه با این برنامه ها هستند، Sanitize، نیمه بار، تایمر تاخیر، Zone Booster، قفل کودک، Dry plus و Speed Booster می باشد. فناوری Zone Booster انعطاف پذیری بیشتری را در مواجه با ظروف کثیف نشان می دهد، در واقع شما می توانید به راحتی به کنترل فشار آب و دما در دو منظیقه ی قفسه ی پایین بپردازید. به کمک تابع نیمه بار نیز در وقت و مصرف انرژی می توانید صرف جویی کنید، بدون اینکه منتظر پر شدن کامل قفسه ها باشید، تنها یک قفسه را از ظروف پر کنید و به شستشوی آن ها بپردازید. به واسطه ی فناوری Auto Door Open زمانی که فرآیند شستشو و خشک شدن ظروف تمام شد، درب به طور خودکار حدود 10 سانتیمتر باز می شود تا بخار از داخل ظرفشویی خارج شود. تکنولوژی WaterWall در این ظرفشویی تضمین کننده ی تمیزی و حذف لکه ها می باشد زیرا به کمک این فناوری آب با فشار بالا بر روی تمامی ظروف پاشیده می شود.

ظرفشویی سامسونگ مدل DW60K8550

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DW60K8550

مشخصات

صفحه نمایش ال ای دی
نمایشگر دیجیتال
آبکشی
دارد
منبع تغذیه
220 ~ 240 V / 50 Hz
توان مصرف برق
60 to 100 W
ولتاژ ورودی برق
50 هرتز
ابعاد خالص(سانتی متر)
59.8 × 84.5 × 60
ظرفیت شستوشو
14 نفره
نوع
مبله
تعداد طبقات
3
سبد هوشمند
دارد
سیستم عیب یابی هوشمند
ندارد
استریلیزه کردن
دارد
دفترچه راهنما
دارد
شناسه کالا
2800000132972

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست