×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ماشین ظرفشویی سامسونگ DW60H6050F

دسته بندی: ظرفشویی
برند سازنده:
  • تعداد کشو : 3
  • تعداد برنامه : 7
  • ظرفیت : 14 نفره
  • برچسب انرژی : A+
  • تاخیر در شستشو : دارد
  • تنظیم ارتفاع سبد: دارد
  • نوع صفحه نمایش : LED
  • سایر ویژگی ها : شستشو نصف بار، قفل کودک
  • سایر برنامه ها: شستشو فشرده، شستشو سریع
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ Samsung DW60H6050

مشخصات ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60H6050

ماشین ظرفشویی سامسونگ DW60H6050 از سری محصولات خوش ساخت و با کیفیت این کمپانی مطرح کره ای می باشد. این مدل با ظرفیت بالای 14 نفره و سه عدد سبد جادار روانه ی بازار شده است. بدنه از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده که در برابر لکه و اثر انگشت مقاومت بالایی دارد. طراحی بدنه به صورت مدرن و زیبا صورت گرفته و ظاهری امروزی و چشم نواز دارد. در این مدل از 7 عدد برنامه ی Intensive، خودکار، Delicate، اقتصادی، پیش شستشو، سریع و فشرده استفاده شده و دارای 5 عدد تابع نیمه بار ، تایمر تاخیر ، Sanitize ، قفل کودک و Multi-in 1 می باشد. برنامه ی خودکار که یکی از جدیدترین برنامه های تعبیه شده در ماشین های ظرفشویی است به صورت خودکار و با توجه به میزان کثیفی ظروف زمان شستشو را تنظیم می کند، پس به نسبت سایر برنامه ها نیاز به مصرف انرژی و آب کمتری خواهد داشت. سبد بالایی تعبیه شده در این ماشین ظرفشویی قابلیت تنظیم ارتفاع دارد به همین دلیل برای شستشوی قابلمه و اقلام بزرگ ایده آل خواهد بود. این مدل با دارا بودن برچسب انرژی A+ مصرف انرژی کمی دارد.

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60H5050

طراحی و نمای ظاهری

ماشین ظرفشویی سامسونگ 6050 به دلیل استفاده از جنس استیل در ساختش، از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. استفاده از جنس استیل علاوه بر دوام و ماندگاری بالا، جلوه ای خاص به آن داده و همچنین آن را در برابر لکه و اثر انگشت مقاوم ساخته است. بر روی درب ظرفشویی صفحه نمایش بزرگ همراه با کلید های کنترلی دیده می شود. این صفحه نمایش علایم و اطلاعات درج شده را با رنگ پس زمینه ی آبی به نمایش می گذارد. پایین تر از این کنترل پنل دسته ی بزرگ واقع شده تا باز و بسته کردن درب به صورت آسان انجام پذیرد. سامسونگ این مدل خود را با اندازه ی استاندارد روانه ی بازار کرده است تا به راحتی بتوان آن را در داخل کابینت جاسازی کرد.

samsung dw60m5060fs

ظرفیت و قفسه های داخلی

همانطور که می دانید ماشین های ظرفشویی از نوع مبله به نسبت رومیزی از اندازه ی بزرگتر و در نهایت ظرفیت بیشتری بهره می برد به همین دلیل طرفداران زیادی دارد و اشخاص بیشتری به خرید ماشین ظرفشویی مبله روی می آورند. بر همین اساس سامسونگ مدل DW60H6050 را از نوع مبله ساخته و آن را با گنجایش بالای 14 نفره به بازار رقابتی عرضه کرده است. تولید کنندگان ماشین ظرفشویی به خوبی به اهمیت بخش داخلی ظرفشویی ها پی برده اند و بر روی این بخش بسیار کار می کنند. سامسونگ نیز برای اینکه مدل 6050 جواب گوی نیاز کاربران باشد و بر روی این بخش به خوبی کار کرده تا بتوان انواع ظروف را در آن قرار داد. در این مدل برای ظروفی مانند قاشق و چنگال سبد جداگانه اختصاص داده شده، به همین دلیل به صورت سازماندهی شده می توان این ظروف را در داخل این سبد چید. همچنین این سبد طوری طراحی شده که بتوان حتی فنجان را نیز در آن جای داد. یکی دیگر از قابلیت های مفید این قفسه ها قابلیت تنظیم ارتفاع سبد می باشد، بنابراین می توان به راحتی ارتفاع سبد بالایی را تنظیم کرد و به افزایش فضای مختص به قفسه ی پایین پرداخت، با این کار می توان به راحتی قابلمه و اقلام بزرگ را در داخل قفسه ی پایین جاسازی کرد و شست.

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60M5060

برنامه و فناوری ها

در ماشین ظرفشویی سامسونگ DW60H6050 برنامه های مفید و کاربردی تعبیه شده تا با توجه به نوع ظروف و میزان کثیفی آن ها بهترین تنظیمات را اعمال کرد. این کمپانی در کنار این برنامه ها نیز یک سری توابع کاربردی را عرضه نموده تا تکمیل کننده ی کار این برنامه ها باشد. تعداد برنامه های این ماشین ظرفشویی به 7 عدد می رسد و از 5 تابع ویژه بهره می برد. این 7 برنامه شامل Intensive، خودکار، Delicate، اقتصادی، پیش شستشو، سریع و فشرده می باشد. توابعی که قابلیت انتخاب همراه با این برنامه ها دارد نیز نیمه بار ، تایمر تاخیر ، Sanitize ، قفل کودک و Multi-in 1 می باشد. از جمله برنامه های کارای این ماشین ظرفشویی، برنامه ی Auto Wash می باشد. این برنامه به کمک سنسور تشخیص کثیفی، میزان ذرات روی مواد غذایی را تشخیص داده و با توجه به سطح کثیفی و چربی روی ظروف، به طور خودکار زمان شستشو را تنظیم می کند، پس در مصرف آب و انرژی نیز صرفه جویی می شود. با کمک برنامه ی شستشوی سریع 35 دقیقه ای می توانید در زمان کمی ظروف خود را تمیز کنید، با انتخاب این برنامه دمای آب به 50 درجه سانتیگراد می رسد تا در مدت زمان کم ظروف به خوبی تمیز شوند. تابع Half Load که قابلیت انتخاب همراه با برنامه های مختلف را دارد، در مواقعی که تعداد ظروف کثیف شده کم است به کمکتان می آید. شستشوی فشرده نیز در سریع ترین زمان ممکن ظروفی تمیز و براق را به شما تحویل می دهد. 

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60H5050

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DW60H6050FS

مشخصات

صفحه نمایش ال ای دی
دارد
دارای پوشش استیل
دارد
آبکشی
دارد
ضد اثر انگشت
دارد
شستشوي بسيار داغ
دارد
توان مصرف برق
1.05 kwh/cycle
ولتاژ ورودی برق
230 / 50 / 10
ابعاد خالص(سانتی متر)
59.8 × 84.5 × 60
ظرفیت شستوشو
14 نفره
نوع
مبله
تعداد طبقات
3
3
سبد هوشمند
دارد
استریلیزه کردن
دارد
دفترچه راهنما
دارد
شناسه کالا
2800000124595

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست