×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

لباسشویی 8 کیلوگرم ال جی مدل J6140

دسته بندی: لباسشویی
برند سازنده:
  • نمایشگر : LED
  • تکنولوژی اینورتر: دارد
  • برچسب انرژی : +++A
  • شستشوی سریع : دارد
  • عیب یابی هوشمند : دارد
  • ظرفیت شستشو : 8 کیلویی
  • تنظیم دما و سرعت چرخش : دارد
  • حداکثر سرعت چرخش : 1200 دور
  • قابلیت اضافه کردن لباس ها : دارد
  • تعداد برنامه های شستشو : 14 عدد

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل LG WJ6140WTP

مشخصات ماشین لباسشویی ال جی LG WJ6140WTP

 ماشین لباسشویی ال جی WJ6140WTP یکی از مدل های پر فروش این شرکت می باشد زیرا از تمامی ملاک های یک ماشین لباسشویی ایده آل بهره می برد. این مدل از گنجایش 8 کیلوگرم بهره می برد، پس می توان حجم بالایی از البسه ها را در داخل درام آن جای داد.این درام با سرعت مناسب 1200 دور در دقیقه به چرخش در می آید پس تمامی لباس ها به خوبی تمیز خواهند شد. ال جی تنها به این معیار ها بسنده نکرده و از برنامه ها و فناوری های مختلف در این مدل بهره گرفته است تا لباس ها از هر گونه کثیفی و لکه زدوده شوند. از جمله تکنولوژی مفید و اختصاصی این شرکت، تکنولوژی Motion Direct Drive6 می باشد، در واقع ال جی سعی کرده به کمک این تکنولوژی حرکات دست را موقع شستن لباس ها بازسازی کند، با این تفاسیر با چرخش درام در زاویه های مختلف، لباس ها تمیز خواهند شد. علاوه بر این، قابلیت افزودن آیتم حتی حین روشن بودن دستگاه برای خیلی ها می تواند کاربردی و جذاب باشد. شما می توانید برای شسشتوی انواع لباس ها روی 14 برنامه ی کاربردی این مدل حساب باز کنید. ویژگی پیشرفته ی دیگری که ال جی در ماشین لباسشویی WJ6140WTP  تعبیه کرده، عیب یاب هوشمند می باشد، این کمپانی با کمک NFC و قابلیت های هوشمند دیگر، امکان پیدا کردن سریع مشکلات احتمالی دستگاه را به کاربران داده. علاوه بر این موتور اینورتر خطی، نوید دهنده ی مصرف پایین انرژی و تولید کم صدا می باشد. 

ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی LG F4j5TNP

طراحی امروزی

امروزه دستگاه هایی مانند ماشین لباسشویی، یخچال، ماشین ظرفشویی و ... به عضو جدا ناپذیر آشپزخانه ها تبدیل شده اند. بنابراین هر یک از این لوازم به نوبه ی خود تاثیر بالایی بر دکور و ظاهر آشپزخانه می گذارد، به همین دلیل کمپانی های سازنده امروزه بر روی ظاهر محصولات تولیدی خود کار می کنند و مدرن ترین مدل های خود را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. ماشین لباسشویی ال جی WJ6140WTP نیز طبق همین قائده ساخته شده و از طراحی امروزی و زیبایی بهره می برد. بیشتر بدنه در این مدل با رنگ سفید پوشیده شده به همین دلیل ال جی برای این که ظاهرش را از طراحی کلاسیک دور کند، صفحه نمایش و درب را با رنگ مشکی دیزاین کرده است. به کمک این صفحه نمایش و دکمه های تعبیه شده در کنارش، می توان توابع ویژه و تنطیمات اساسی را تنظیم کرد. برنامه ها نیز طبق روال از طریق دکمه ی چرخشی تنظیم می شوند. ال جی با تعبیه ی درام با اندازه ی بزرگ در این محصول، ظرفیت بالای 8 کیلو گرم را برای لباسشویی WJ6140WTP  رقم زده است. با این تفاسیر همه ی اشخاص می توانند از این محصول برای شستشوی لباس ها استفاده کنند. 


ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی LG F4j5TNP

برنامه های مفید و کاربردی

همانطور که در بالا نیز اشاره شد در این محصول، طبق معمول از برنامه های مختلفی استفاده شده تا کاربران بدون نیاز به تنظیم دما و سرعت چرخش، بتوانند تنها با زدن یک دکمه لباس هایشان را شستشو دهند. تعداد این برنامه ها به 14 عدد می رسد بنابراین با توجه به بافت لباس ها می توانید به انتخاب این برنامه ها پرداخت. یکی از برنامه های جذاب و کاربردی این مدل، قابلیت اضافه کردن آیتم می باشد. این ویژگی در واقع حین روشن بودن لباسشویی امکان اضافه کردن لباس را به چرخه ی شستشو می دهد، این تابع مفید همراه با سایر برنامه ها قابل استفاده است.از دیگر برنامه های این ماشین لباسشویی می توان به برنامه ی پنبه، شستشوی سریع، شستشوی لباس های ورزشی، لباس های تیره، لباس کودکان، شستشوی بهداشتی، مخلوط و ... اشاره داشت. علاوه بر این می توان از طریق وصل کرده ماشین لباسشویی به گوشی هوشمند و نصب برنامه، برخی دیگر از برنامه های اضافی را دانلود نمود و بر روی لباسشویی پیاده سازی کرد. برای این که این ماشین لباسشویی از پس هر نوع لباس های چرک بر آید، ال جی از فناوری معروف و اختصاصی خود یعنی Motion Direct Drive6 بهره گرفته است. این قابلیت موجب حرکت درام به 6 شکل مختلف می شود تا لباس ها با الگوی شستشو با دست شسته شوند. 

 ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی LG F4j5TNP

سایر امکانات و قابلیت ها

ال جی همواره به دنبال عرضه ی بهترین مدل ها می باشد بنابراین از بهترین فناوری ها در محصولاتش بهره می گیرد. یکی از این تکنولوژی های کارا، موتور دایرکت درایو می باشد. این موتور با ساختار پیشرفته و خاصش، طور عمر دستگاه را بالا می برد، در همین راستا حتی ال جی این موتور خود را تا 10 سال گارانتی کرده است. این موتور جدا از این که موجب افزایش کیفیت ساخت می شود، در کاهش مصرف انرژی و تولید صدا نقش اساسی دارد. این موتور قدرتمند در به چرخش در اوردن درام نیز خوب ظاهر شده و توانایی چرخش درام با سرعت 1200 دور در دقیقه را دارد. در این مدل همچنین از فناوری اتصال بی سیم NFC استفاده شده تا بتوان گوشی های هوشمند را به ماشین لباسشویی متصل کرد. این ویژگی در یافتن عیوب به وجود امده در ماشین لباسشویی کاربرد دارد.

ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی LG F4j5TNP

خرید ماشین لباسشویی از بانه و فروشگاه اینترنتی دوزین کالا از مزیت های خاصی برخودار است. نحوه ی خرید اینطوری هست که شما ابتدا یک مقدار از بیعانه رو واریز می کنید مابقی پول رو درب منزل بعد اینکه جنس را سالم تحویل گرفتید پرداخت می کنید.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
WJ6140WTP

مشخصات

رتبه انرژی
A+++
سرعت چرخش موتور
1200 دور
میزان صدا
54 دسی بل
کم صدا
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
رنگ
سفید
قفل کودک
دارد
تعداد کار
14
ظرفیت شستوشو
8 کیلویی
قابلیت برنامه پذیری
دارد
جهت باز شدن درب
راست به چپ
اينورتر
دارد
تکنولوژی بخارشوی
ندارد
خشک کن
دارد
صرفه ‌جویی در مصرف آب
دارد
شستشوی سریع
دارد
تایمر برنامه
دارد
سایر اقلام همراه
دفترچه راهنما
شناسه کالا
2900317800776

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست