×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

لباسشویی 9 کیلوگرم ال جی مدل J6

دسته بندی: لباسشویی
برند سازنده:
  • نمایشگر : LED
  • تکنولوژی اینورتر: دارد
  • برچسب انرژی : +++A
  • شستشوی سریع : دارد
  • عیب یابی هوشمند : دارد
  • ظرفیت شستشو : 9 کیلویی
  • تنظیم دما و سرعت چرخش : دارد
  • حداکثر سرعت چرخش : 1200 دور
  • قابلیت اضافه کردن لباس ها : دارد
  • تعداد برنامه های شستشو : 14 عدد

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی مدل LG J6

مشخصات ماشین لباسشویی ال جی LG J6

یکی از مدل های خوش ساخت شرکت ال جی که با ظرفیت بالای 9 کیلوگرم روانه ی بازار شده است، ماشین لباسشویی J6 می باشد، پس می توان به خیال راحت لباس های زیاد و یا اقلام بزرگ را با این ماشین لباسشویی شستشو داد. ال جی این مدل را طوری ساخته که به راحتی توان رقابت با مدل های همتایش داشته باشد و اشخاص بیشتری را به سمت خریدش سوق دهد. در واقع این شرکت هم بر روی ظاهر این محصول کار کرده، هم کارایی و امکانات. ظاهر این محصول در کنار حفظ سادگی، حالتی مدرن دارد و به دلیل داشتن کنترل پنل و درب مشکی ظاهر و استایلی چشم نوار پیدا کرده است. موتور این مدل از نوع اینورتر دایرکت درایو می باشد، این موتور از طراحی پیشرفته بهره می برد به همین دلیل از قدرت بالایی برخوردار است و قادر است درام را با سرعت 1200 دور در دقیقه به گردش در اورد. این موتور به نسبت موتور های معمولی مصرف انرژی کمی دارد و سطح صدا و لرزش کمتری تولید می کند. در ماشین لباسشویی ال جی همچنین از فناوری  Motion Direct Drive6 استفاده شده، پس با به حرکت در امدن درام در حالت های مختلف، لباس ها به بهترین شکل ممکن شسته می شوند. ماشین لباسشویی ال جی جی 6 با مجهز شدن به تابع اضافه کردن لباس ها، شستشوی اقلام و لباس های جا مانده را برای کاربران مهیا ساخته است. وجود 14 برنامه ی شستشو، امکان ایجاد شرایط ایده آل برای شستشو انواع البسه ها را فراهم می سازد. این مدل از خصوصیات پیشرفته و هوشمند بی بهره نمانده و با مجهز شدن به قابلیت NFC، امکان اتصال گوشی های هوشمند را به ماشین لباسشویی فراهم می کند، این قابلیت موجب می شود به راحتی و سریعا بتوانید عیوب پیش آمده در ماشین را پیدا و رفع کنید.

ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی LG F4j5TNP

طراحی امروزی

امروزه ظاهر و طراحی در لوازم خانگی از اهمیت بسیار بالایی بهره می برد زیرا کاربران به ظرافت و ظاهر محصولاتی که قصد خرید آن را دارند توجه زیادی می کنند. شرکت ال جی نیز با در نظر گرفتن این مسئله، سعی در تولید بهترین و زیباترین محصولات خود را دارد. یکی از مدل های این شرکت که هارمونی جذاب و زیبایی دارد، ماشین لباسشویی J6 می باشد. در طراحی این مدل از تلفیق طراحی کلاسیک و مدرن استفاده شده، به همین دلیل ظاهری کلی بدنه خاص و چشم نواز است. در واقع وجود کنترل پنل و درب بزرگ مشکی بر روی بدنه ی سفید رنگ، اسایلی گیرا و خواستنی به آن داده است. در کنار این کنترل پنل که از کلید های بزرگ و صفحه نمایش ساخته شده، شاهد کلید ولوم مختص به برنامه ها خواهید بود. طبق روال کشوی مواد شوینده نیز در سمت چپ این کلید ها واقع شده است.  این محصول از اندازه ی استاندارد بهره می برد تا بتوان آن را در هر آشپزخانه ای جای داد. درب در جلو قرار گرفته بنابراین بارگذاری و بیرون آوردن لباس ها راحت خواهد بود. 


ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی LG F4j5TNP

برنامه های مفید و کاربردی

 در هر ماشین لباسشویی، جدا از قدرت، طراحی، کیفیت ساخت و ... برنامه های تنظیم شده بر رویش از اهمیت بالایی بهره می برند. هرچه برنامه ها با نیاز کاربران بیشتر وفق داشته باشند، شانسش برای خرید نیز بیشتر می شود. ماشین لباسشویی ال جی جی 6 با مجهز شدن به 14 برنامه ی کاربردی، قادر به پاسخ گویی نیاز هر نوع شخصی خواهد بود. این برنامه ها که برنامه ی پنبه، شستشوی سریع، شستشوی لباس های ورزشی، لباس های تیره، لباس کودکان، شستشوی بهداشتی، مخلوط و ... نام دارند، امکان شستشوی انواع البسه ها با بافت و جنس های مختلف را خواهد داد. تنها کافیست لباس مد نظر را وارد درام کنید و برنامه ی مختص به آن لباس ها را بر روی لباس شویی فعال نمایید. جدا از این برنامه این مدل مجهز به توابع کاربردی ویژه شده که همراه با برخی برنامه ها فعال می شوند. یکی از مهمترین توابع تعبیه شده در این مدل، قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو می باشد. بنابراین با خیال راحت می توانید این دکمه را بزنید تا ماشین لباسشویی امکان اضافه کردن لباس های جا مانده از چرخه ی شستشو را به شما بدهد. علاوه بر این می توانید با اتصال گوشی به لباسشویی، برنامه های اضافی دیگر را دانلود کرده و در این ماشین لباسشویی اعمال کنید. با خیال راحت لباس هایتان را به این ماشین لباسشویی بسپارید زیرا این مدل مجهز به فناوری Motion Direct Drive6  شده است، این یعنی در حین چرخه ی شستشو، حرکات شستشو با دست بازسازی می شود. 

ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی LG F4j5TNP

سایر امکانات و قابلیت ها

ال جی در دهه اخیر با عرضه ی فناوری های پیشرفته و به روز نشان داده به دنبال استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی ها در مدل های تولیدی خود است. یکی از دستاورد های مهم این شرکت، موتور اینورتر دایرکت درایو می باشد. این موتور پیشرفته انقلاب مهمی در صنعت تولید لوازم خانگی مانند ماشین های لباسشویی به پا کرده زیرا به طرز چشم گیری مصرف انرژی این گونه لوازم کاهش یافته و سطح صدا و لرزش نیز بسیار کم شده. این مدل نیز به این موتور قدرتمند مجهز شده و حتی با چرخش درام در حداکثر سرعت 1200 دور در دقیقه با لرزش بالایی مواجه نخواهید بود. این شرکت با تلفیق NFC با این مدل توانسته اتصال راحت گوشی به دستگاه را فراهم کند تا راحت تر بتوان مشکل و عیوب به وجود امده در لباسشویی را تشخیص داد. 

ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی LG F4j5TNP

خرید ماشین لباسشویی از بانه و فروشگاه اینترنتی دوزین کالا از مزیت های خاصی برخودار است. نحوه ی خرید اینطوری هست که شما ابتدا یک مقدار از بیعانه رو واریز می کنید مابقی پول رو درب منزل بعد اینکه جنس را سالم تحویل گرفتید پرداخت می کنید.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J6

مشخصات

رتبه انرژی
A+++
سرعت چرخش موتور
1200 دور
میزان صدا
54 دسی بل
کم صدا
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
رنگ
سفید
قفل کودک
دارد
تعداد کار
14
ظرفیت شستوشو
9 کیلویی
قابلیت برنامه پذیری
دارد
جهت باز شدن درب
راست به چپ
اينورتر
دارد
خشک کن
دارد
صرفه ‌جویی در مصرف آب
دارد
شستشوی سریع
دارد
تایمر برنامه
دارد
سایر اقلام همراه
دفترچه راهنما
شناسه کالا
2220151620011

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست