×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

لباسشویی 10.5/7 کیلوگرم ال جی مدل F4J9

دسته بندی: لباسشویی
برند سازنده:
  • نمایشگر : LED
  • تکنولوژی اینورتر: دارد
  • برچسب انرژی : A+++
  • شستشوی سریع : دارد
  • عیب یابی هوشمند : دارد
  • تنظیم دما و سرعت چرخش : دارد
  • حداکثر سرعت چرخش : 1400 دور
  • قابلیت اضافه کردت لباس ها : دارد
  • تعداد برنامه های شستشو : 14 عدد
  • ظرفیت شستشو : 7 کیلویی و 10.5 کیلویی خشک کن
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین لباسشویی ال جی 10.5 کیلویی مدل LG F4J9JHP2T 

مشخصات ماشین لباسشویی ال جی LG F4J9JHP2T 

ال جی ماشین لباسشویی F4J9JHP2T را با ظرفیت شستشوی 7 کیلوگرم و خشک کن 10.5 کیلوگرم روانه ی بازار کرده است. این ماشین لباسشویی ظاهری بسیار جذاب و مدرن دارد به طوری که در یک نگاه بسیار جلب توجه می کند. موتور این ماشین لباسشویی از نوع دایرکت درایو ساخته شده به همین دلیل خبری از سرو صدا و لرزش های آزار دهنده در طی شستشو و خشک کردن البسه ها نخواهد بود. با خرید ماشین لباسشویی ال جی F4J9 می توانید از 14 برنامه ی کارا به هنگام شستشوی البسه ها بهره بگیرید. یکی از برنامه های کاربردی، شستشو با بخار می باشد. این برنامه جدا از این که به خوبی لکه ها و آلودگی روی لباس ها را از بین می برد، مانع از ایجاد چین و چروک می شود و لباس های با بافت نرم را به شما تحویل می دهد. در این ماشین لباسشویی از سیستم عیب یاب هوشمند استفاده شده تا سریعا عیوب احتمالی به وجود آمده در دستگاه تشخیص داده شود.

لباسشویی ال جی LG F4J9JHP2T

طراحی جذاب 

به نظر می رسد اولین چیزی که در ظاهر ماشین لباسشویی ال جی F4J9JHP2T خودنمایی می کند، بخش مشکی رنگ قرار گرفته در بالای بدنه می باشد. همین بخش که به صورت همرنگ با درب طراحی شده است، نمایی بسیار مدرن و خاص به این مدل بخشیده است. این بخش مشکی میزبان صفحه نمایش، دکمه های کنترلی و کشوی مواد شوینده شده است. درب این ماشین لباسشویی با اندازه ی مناسبی عرضه شده تا علاوه بر افزایش زیبایی ظاهر، سهولت کار هنگام بارگذاری لباس ها را با خود به همراه داشته باشد. بدنه ی کلی این ماشین لباسشویی با رنگ خاکستری پوشیده شده، این رنگ در کنار درب و کنترل پنل مشکی هارمونی خاص و جذابی را به وجود آورده است. ال جی این مدل خود را به صورت خلاقانه و کاربردی ساخته است. در واقع درام این محصول طوری ساخته شده که فضایی زیادی برای خشک کردن البسه هایتان را به شما بدهد. با این حساب می توانید تا 10.5 کیلو لباس را توسط این مدل خشک کنید بدون آن که نیاز به دستگاه های خشک کن اضافی داشته باشید. ظرفیت شستشو نیز بالاست و جوابگوی خانواده های با جمعیت متوسط خواهد بود. شما می توانید تا 7 کیلوگرم لباس را در یک دوره به کمک این ماشین لباسشویی شستشو دهید.

لباسشویی ال جی LG F4J9JHP2T

امکانات مفید و کاربردی

ماشین لباسشویی ال جی F4J9JHP2T مجهز به تکنولوژی اختصاصی این شرکت یعنی  6 Motion Direct Drive شده است. برای بهره گیری از این فناوری تنها کافیت یک برنامه ی شستشو را انتخاب کنید تا دستگاه بقیه ی کار ها را به طور خودکار انجام دهد. در واقع این فناوری بر روی حرکات درام تاثیر می گذارد و درام را در جهت های مختلف با حرکت در می آورد. ال جی در طراحی این فناوری، از حرکات دست الگو گرفته است تا لباس ها به خوبی شستشو داده شوند. یکی از بهترین موتور های مورد استفاده در ماشین های لباسشویی، موتور دایرکت درایو می باشد. این موتور واقعا کارا و بی نقص است و نیزان سرو صدا را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. این موتور توانایی چرخش درام را با با سرعت 1400 دور در دقیقه دارد. در این محصول از ویژگی مفید عیب یاب هوشمند نیز استفاده شده، با اتصال لباسشویی به گوشی هوشمند می توانید در سریع ترین زمان ممکن به مشکل پیش آمده در دستگاه پی ببرید.

ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی LG F4j5TNP

سایر برنامه ها

امروزه همه ماشین لباسشویی های موجود در بازار مجهز به برنامه های مختلف شده اند. اما تمامی این برنامه ها به کار اشخاص نمی آیند و در بیشتر مواقع بدون استفاده باقی می مانند. ال جی برای این که ماشین لباسشویی اش کارایی بالایی برای کاربران داشته باشد، به تعبیه ی برنامه های مفید و به درد بخور در این ماشین لباسشویی پرداخته است. یکی از مفید ترین برنامه هایی که در این ماشین لباسشویی وجود دارد، قابلیت شستشو با بخار می باشد. این برنامه به کمک فناوری تولید بخار بهترین نتایج را حین شستشو پیش روی کاربران قرار می دهد. با تنظیم این برنامه بخار با دمای بالا بر روی لباس ها فرود می آید. این بخار با نفوذ در بافت لباس هم آلودگی و لکه ها را از بین می برد، هم مانع از چروک شدن لباس ها می شود. به دلیل این که در این برنامه نیاز به مواد شیمیایی بیش از پیش کاهش می یابد، شاهد بافت نرم لباس ها پس از شستشو خواهید بود. برنامه ی دیگری که برای اشخاصی که با مشکلات تنفسی دست و پنجه نرم می کنند و یا حساسیت دارند، به کار می رود، ضد آلرژی می باشد. با تنظیم این برنامه نیز آب، دما و بخار دست در دست هم می گذارند تا همه ی لباس ها را ضد عفونی کنند. این چرخه موجب می شود 99.9 ٪ عوامل آلرژی زا مانند کنه، گرد و غبار و ... از بین روند. سایر برنامه ها مانند پنبه، مخلوط، لحاف، سریع، لباس های ورزشی و ... در مواقع خاص و روزانه کاربرد دارند. قابلیت اضاف کردن لباس پس از شروع چرخه ی شستشو، از دیگر ویژگی های خوب این مدل است. 

lg-F4J9JHP2T

خرید ماشین لباسشویی از بانه و فروشگاه اینترنتی دوزین کالا از مزیت های خاصی برخودار است. نحوه ی خرید اینطوری هست که شما ابتدا یک مقدار از بیعانه رو واریز می کنید مابقی پول رو درب منزل بعد اینکه جنس را سالم تحویل گرفتید پرداخت می کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
F4J9JHP2T

مشخصات

رتبه انرژی
A+++
سرعت چرخش موتور
1400 دور
کم صدا
دارد
تایمر خاموش
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
رنگ
خاکستری
قفل کودک
دارد
تعداد کار
14
ظرفیت شستوشو
7 کیلویی- 10.5 کیلویی خشک کن
جهت باز شدن درب
راست به چپ
اينورتر
دارد
تکنولوژی بخارشوی
دارد
نوع نصب
زمینی
خشک کن
دارد
صرفه ‌جویی در مصرف آب
دارد
شستشوی سریع
دارد
تایمر برنامه
دارد
سایر اقلام همراه
دفترچه راهنما
شناسه کالا
3120596791211

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست