×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

لباسشویی 10.5/7 کیلوگرم ال جی مدل FH4G1

دسته بندی: لباسشویی
برند سازنده:
  • نمایشگر : LED
  • تکنولوژی اینورتر: دارد
  • برچسب انرژی : A+++
  • شستشوی سریع : دارد
  • عیب یابی هوشمند : دارد
  • تنظیم دما و سرعت چرخش : دارد
  • حداکثر سرعت چرخش : 1400 دور
  • قابلیت اضافه کردت لباس ها : دارد
  • ظرفیت شستشو : 10.5 کیلویی و 7 کیلویی خشک کن
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین لباسشویی ال جی 10.5 کیلویی مدل LG FH4G1JCHK6N

مشخصات ماشین لباسشویی ال جی LG FH4G1JCHK6N

یکی از بهترین و زیباترین ماشین لباسشویی موجود در بازار، مدل FH4G1JCHK6N می باشد که توسط شرکت کره ای ال جی روانه ی بازار شده است. این لباسشویی ظاهری متفاوت، خاص و جذاب دارد و نمایی بسیار شیک به دکور آشپزخانه ها می بخشد. الجی در این مدل خود هر چه در دست داشته را رو کرده تا مدل تولیدی اش به یکی از قدرترین مدل های بازار تبدیل شود. در این ماشین لباسشویی از فناوری کارای TrueSteam استفاده شده، به کمک این تکنولوژی بخاری قدرتمند برای شستشوی بهتر لباس ها تولید می شود. فناوری دیگری که در شستشوی عالی لباس ها تاثیر دارد DD 6Motion می باشد، این تکنولوژی حرکات دست را موقع شستشوی لباس ها شبیه سازی می کند. موتور اینورتر دایرکت درایو نیز جدا از این که کارایی دستگاه را افزایش می دهد، از مصرف بالای انرژی و تولید صدا و لرزش جلوگیری می کند. ماشین لباسشویی FH4G1 با دارا بودن ظرفیت بسیار بالای 10.5 کیلوگرم، در یک دوره شستشو البسه های زیادی را تمیز می کند.

 ال جی LG FH4G1JCHK6N

طراحی جذاب و شیک

امروزه اشخاص علاقه ی زیادی به لوازم مدرن نشان می دهند به همین دلیل کمپانی هایی نظیر ال جی به دنبال اعمال بهترین طراحی ها در لوازم خانگی خود هستند. یکی از جذاب ترین مدل های این شرکت که به عنوان زیباترین لباس شویی های موجود در بازار شناخته می شود، مدل لباسشوییFH4G1JCHK6N می باشد. با اولین نگاه به این ماشین لباسشویی، قطها محو جذابیت و زیبایی آن خواهید شد. ال جی در این مدل کنترل پنل را با درب تلفیق کرده به همین دلیل انگار بیشترین فضای این ماشین لباسشویی را درب مشکی اش فرا گرفته. تفاوت محسوسی که بین این مدل و لباس شویی های معمولی دیده می شود به طراحی همین درب بر می گردد؛ در واقع با باز کردن درب، کنترل پنل از بدنه جدا می شود. برای هماهنگی بیشتر این کنترل پنل با درب، صفحه نمایش به صورت دایره ای دیزاین شده و کلید های کنترلی در اطراف آن قرار گرفته اند. این دکمه ها لمسی هستند و به راحتی قابل تنظیم می باشند. ال جی این مدل خود را با رنگ نقره ای و مشکی دیزاین کرده، به همین دلیل نمایی بسیار مدرن و خواستنی به آشپزخانه می دهد. یکی دیگر از تمایز های این مدل با لباسشویی های معمولی، ظرفیت جداگانه برای شستشو و خشک کن می باشد. در واقع این مدل قادر به خشک کردن تنها 7 کیلوگرم لباس را دارد، این در حالیست که برای شستشوی البسه ها فضایی به اندازه ی 10.5 کیلوگرم لباس ها را در اختیار کاربران قرار می دهد.

ال جی LG FH4G1JCHK6N

سایر برنامه ها

ال جی علاوه بر این که به ظاهر و طراحی این ماشین لباسشویی اهمیت بالایی داده، کارایی این مدل را بسیار مورد توجه قرار داده است تا مدل تولیدی اش از هر نظر بی عیب و بی رقیب باشد. این شرکت با مجهز ساختن این مدل به فناوری کارای TrueSteam سطح عالی از شستشو لباس ها را پیش روی کاربران قرار می دهد. این فناوری جدا از این که لباس ها را به طرز عالی شستشو می دهد، موجب نرم تر شدن بافت لباس ها و جلوگیری از چروک شدن آن ها می شود. از دیگر مزیت های فناوری TrueSteam، از بین بردن مواد آلرژی زای موجود در لباس ها می باشد، ال جی ادعا می کند این فناوری قادر است 99.9 درصد از مواد آلرژی زا را از بین ببرد. این فناوری از مصرف بی رویه آب نیز جلوگیری می کند و لباس های بدون لکه و کثیفی را به کاربران تحویل می دهد. قابلیت Add Item از دیگر ویژگی هاییست که ال جی برای جا نماندن از رقبا در این مدل خود تعبیه کرده است. با کمک این قابلیت می توانید چرخه ی شستشو را متوقف کنید و لباس های جا مانده را به داخل درام وارد کنید. سایر برنامه های مفید تعبیه شده در این ماشین لباسشویی شامل لباس های پنبه ای Cotton ، لباس های پنبه ای بزرگ  Cotton+ ، مخلوط  Mix ، پشم  Wool ، سریع 30 دقیقه  quick 30 ، ضد حساسیت Allergy Care ، لباس های بیرون  Outdoor ، ملایم  Gentle Care  و ... می باشد.

ال جی LG FH4G1JCHK6N

امکانات مفید و کاربردی

فناوری هایی نظیر اینورتر مدتی است پا در دنیای لوازم خانگی مخصوصا، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و یخچال گذاشته است. ال جی نیز از موتور اینورتر دایرکت درایو در ماشین های لباسشویی خود بهره گرفته است. در این موتور تسمه های ناکارآمد که موجب اصطکاک و لرزش بالای دستگاه می شد، به طور کامل حذف شده است. پس سبک طراحی خاص این موتور موجب کاهش اصطکاک، لرزش و صدا می شود. از دیگر مزیت های موتورInverter Direct Drive مصرف پایین انرژی، افزایش بهره وری و طول عمر دستگاه می باشد. یکی دیگر از فناوری های مفیدی که جهت شستشوی بهتر البسه ها در لباسشویی FH4G1JCHK6N تعبیه شده فناوری DD 6Motion می باشد. این فناوری با شبیه سازی حرکات مختلف شستشو با دست، بهترین نتایج ممکن را ارائه می کند.

ال جی LG FH4G1JCHK6N

خرید ماشین لباسشویی از بانه و فروشگاه اینترنتی دوزین کالا از مزیت های خاصی برخودار است. نحوه ی خرید اینطوری هست که شما ابتدا یک مقدار از بیعانه رو واریز می کنید مابقی پول رو درب منزل بعد اینکه جنس را سالم تحویل گرفتید پرداخت می کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
FH4G1JCHK6N

مشخصات

رتبه انرژی
A+++
سرعت چرخش موتور
1400 دور
کم صدا
دارد
تایمر خاموش
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
رنگ
خاکستری
قفل کودک
دارد
ظرفیت شستوشو
10.5 کیلویی- 7 کیلویی خشک کن
نوع بازشدن درب
125 درجه
جهت باز شدن درب
راست به چپ
اينورتر
دارد
تکنولوژی بخارشوی
دارد
نوع نصب
زمینی
خشک کن
دارد
صرفه ‌جویی در مصرف آب
دارد
شستشوی سریع
دارد
تایمر برنامه
دارد
سایر اقلام همراه
دفترچه راهنما
شناسه کالا
3120596794498

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست