×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

لباسشویی 7 کیلوگرم ال جی مدل 2J3

دسته بندی: لباسشویی
برند سازنده:
  • نمایشگر : LED
  • تکنولوژی اینورتر: دارد
  • برچسب انرژی : +++A
  • شستشوی سریع : دارد
  • عیب یابی هوشمند : دارد
  • ظرفیت شستشو : 7 کیلویی
  • تنظیم دما و سرعت چرخش : دارد
  • حداکثر سرعت چرخش : 1200 دور
  • تعداد برنامه های شستشو : 13 عدد

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی مدل LG FH2J3

مشخصات ماشین لباسشویی ال جی LG FH2J3

یکی از محصولات خوش ساخت کمپانی قدر کره ای، ماشین لباسشویی FH2J3QDNP0 می باشد. این مدل با گنجایش مناسب 7 کیلوگرم در اختیار کاربران قرار گرفته است، این گنجایش انتخابی مناسب برای خانواده های متوسط و استفاده روزانه است. این لباسشویی طراحی به سبک مدرن و کلاسیک دارد و با هر دکوری هماهنگ و وفق می شود. یکی از معیار های مهمی که موقع خرید این گونه دستگاه ها به آن توجه بالایی می شود، مصرف انرژی می باشد. خوشبختانه این مدل به دلیل دارا بودن موتور کارای اینورتر، مصرف انرژی پایینی دارد و از کلاس برچسب انرژی  A+++ بهره می برد. این موتور در کاهش لرزش و پایین آوردن سطح صدا نیز تاثیر بالایی دارد. به لطف 13 برنامه ی شستشو متنوع و توابع ویژه می توانید انواع لباس ها با بافت های مختلف را به خوبی بشویید. این ماشین لباسشویی حتی قادر به شستشوی اقلام بزرگ مانند ملافه و لباس های پنبه ای بزرگ می باشد. طراحی حرکات ویژه ی درام در این مدل موجب شده لباس ها به خوبی شسته شوند، درست مانند شستشو با دست. این مدل همچنین به دلیل دارا بودن سیستم عیب یاب هوشمند، به رافعی رفع عیب می شود.

 لباسشویی ال جی FH2J3QDNP0

طراحی امروزی

همانطور که انتظار می رود، ال جی در ساخت ماشین لباسشویی FH2J3QDNP0 از زبان طراحی یکسان ماشین های لباسشویی بهره گرفته است و در کل با ظاهر چندان خاصی مواجه نیستیم. مانند سایر مدل های موجود در بازار همه ی بخش های مختلف این لباسشویی مانند کنترل پنل، کشوی مواد شوینده و درام در جای همیشگی خود قرار گرفته اند. بدنه با رنگ مشکی پوشیده شده و از استحکام خوبی بهره می برد. ال جی برای اینکه ظاهری مدرن به این مدل خود ببخشد از برخی ترفند ها استفاده کرده است. در واقع استفاده از کنترل پنل مشکی همراه با درام نقره ای رنگ، بر جذابیت آن افزوده است. این کنترل پنل متشکل از صفحه نمایش LED و چندین دکمه ی فیزیکی می باشد. دکمه ی ولوم نیز برای اینکه با این اجزا هماهنگ باشد با رنگ نقره ای و مشکی دیزاین شده است. طبق روال درب این ماشین لباسشویی از سمت راست به چپ باز می شود و از اندازه ی مناسبی برخوردار است. این اندازه ی مناسب موجب می شود قرار دهی البسه ها در داخل درام راحت باشد و پس از شستشو نیز با سهولت هر چه تمام تر آن ها را از داخل درام خارج کنید. این ماشین لباسشویی به دلیل دارا بودن ظرفیت 7 کیلوگرم به گزینه ای مناسب برای خانواده های با جمعیت متوسط بدل شده است. 

ال جی FH2J3QDNP0

برنامه های کاربردی

برنامه هایی در این ماشین لباسشویی جهت شستشوی بهینه ی البسه ها با توجه به بافت آن ها تعبیه شده است. این برنامه ها شامل مخلوط، لحاف، لباس های ورزشی، لباس های کودکان، سریع، حساس، پشم، ظریف و ... می باشد. همانطور که می دانید برنامه ی مخلوط برای شستشوی لباس های با بافت مختلف کاربرد دارد. اگر برای شستشوی لباس هایتان عجله دارید، برنامه ی سریع 30 دقیقه بهترین گزینه خواهد بود. این لباسشویی به دلیل درام بزرگ و برنامه هایی نظیر لحاف و پنبه بزرگ، امکان شستشوی اقلام بزرگ را به شما خواهد داد. اگر نسبت به شستشوی لباس ها حساس هستید، می توانید از برنامه ی حساس استفاده کنید، این برنامه دمای آب را به میزان 60 درجه بالا می برد تا همه ی آلودگی های روی لباس ها از بین رود. 

ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی LG F4j5TNP

سایر امکانات 

در این بین نباید جایگاه مهم و ویژه ی موتور اینورتر را در قلب این محصول فراموش کرد. این موتور به دلیل دارا بودن قطعات داخلی کارا و نبود تسمه از اصطکاک کمی بهره می برد و صدای کمتری به نسبت مدل های معمولی تولید می کند. علاوه بر این مزیت دیگری که کاهش این قطعات با خود به همراه دارد، مصرف پایین انرژی می باشد. اگر به دنبالی مدلی کارا با مصرف پایین انرژی هستید ماشین لباسشویی ال جی FH2J3 با دارا بودن موتور دایرکت درایو می تواند نیازتان را برآورده سازد. از دیگر نکاتی که باعث شده این ماشین لباسشویی به نسبت سایر مدل های موجد در بازار ارزش بالاتری پیدا کند فناوری 6Motion می باشد. این فناوری خلاقانه که مختص لباسشویی های ال جی است، برای افزایش بهره وری دستگاه و رسیدن به نتایج عالی عرضه شده است. همانطور که می دانید شستشو با دست به دلیل اینکه در آن از حرکات مختلف و متنوع استفاده می شود، بهتر از شستشوی معمولی با ماشین لباشسویی است، به همین دلیل ال جی به شبیه سازی این حرکات توسط درام پرداخته است تا آلودگی و لکه ها بهتر از سطح لباس ها زدوده شوند. این حرکات مختلف درام موجب کاهش اصطکاک و در نتیجه آسیب به بافت لباس ها می شود. از دیگر فناوری های به درد بخور موجود در این ماشین لباسشویی، سیستم عیب یاب هوشمند می باشد. این سیستم موجب رفع آسان مشکلات احتمالی ماشین لباسشویی می شود. با اتصال گوشی به این لباسشویی می توانید سریعا با رفع عیوب احتمالی بپردازید.

ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی LG F4j5TNP

خرید ماشین لباسشویی از بانه و فروشگاه اینترنتی دوزین کالا از مزیت های خاصی برخودار است. نحوه ی خرید اینطوری هست که شما ابتدا یک مقدار از بیعانه رو واریز می کنید مابقی پول رو درب منزل بعد اینکه جنس را سالم تحویل گرفتید پرداخت می کنید.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
FH2J3QDNP0

مشخصات

شناسه کالا
2800000868017

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست