×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

لباسشویی 7 کیلوگرم ال جی مدل F10

دسته بندی: لباسشویی
برند سازنده:
  • نمایشگر : LED
  • تکنولوژی اینورتر: دارد
  • برچسب انرژی : +++A
  • شستشوی سریع : دارد
  • عیب یابی هوشمند : دارد
  • ظرفیت شستشو : 7 کیلویی
  • تنظیم دما و سرعت چرخش : دارد
  • حداکثر سرعت چرخش : 1000 دور
  • تعداد برنامه های شستشو : 13 عدد

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی مدل LG F10B8QDT2

مشخصات ماشین لباسشویی ال جی LG F10B8QDT2

از لباسشویی های کارآمد و خوش ساخت شرکت ال جی، مدل F10B8QDT2 می باشد. این ماشین لباسشویی از ظرفیت متوسط 7 کیلوگرم بهره می برد به همین دلیل خانواده ها با جمعیت متوسط می توانند از این محصول برای شستشوی البسه های خود کمک بگیرند. ال جی در طراحی نمای کلی این لباسشویی از تلفیق سبک مدرن و کلاسیک بهره گرفته است. به دلیل استفاده از رنگ نقره ای، این مدل با هر نوع دکوری هماهنگ خواهد شد. امروزه اشخاص موقع خرید لباسشویی به میزان مصرف انرژی آن ها بسیار توجه می کنند به همین دلیل ال جی به این مقوله در لباسشویی هایش توجه خاصی نموده و با به کار گیری موتور اینورتر، مصرف انرژی آن ها را به میزان قابل توجهی پایین آورده است. در قلب ماشین لباسشویی F10B8QDT2 نیز موتور اینورتر می تپد، به همین دلیل شاهد مصرف کم این مدل خواهید بود. با توجه به مصرف پایینی که این ماشین لباسشویی دارد، در کلاس انرژی A+++ قرار گرفته است. این موتور مزیت های بیشتری با خود به همراه دارد، در واقع به دلیل طراحی و ساختار خاصش لرزش و صدا را کاهش می دهد و طول عمر دستگاه را افزایش می دهد. ال جی با به کار گیری 13 برنامه ی متنوع و توابع کارا در کنترل پنل این مدل، شستشوی انواع لباس ها با بافت های مختلف را برای همه آسان ساخته است. این دستگاه با دارا بودن درام بزرگ با حجم 58 لیتر امکان شستشوی اقلام بزرگ مانند ملافه، پتو، لباس های پنبه ای و ... را به شما می دهد. از دیگر قابلیت های مفید این لباسشویی DD - 6 Motion می باشد. این ویژگی شستشویی شبیه به شستشو با دست را شبیه سازی می کند. 

 لباسشویی ال جی LG F10B8QDT2

طراحی امروزی

ماشین لباسشویی ال جی F10B8QDT2 طراحی ساده و معمولی دارد و شبیه به سایر لباسشویی های درب از جلو طراحی شده است. در واقع در این مدل نیز شاهد درب دایره ای، کنترل پنل، کشوی مواد شوینده و دکمه ی ولوم مختص به برنامه ها هستیم. در کل ظاهر این لباسشویی به سبک کلاسیک نزدیک تر است اما ال جی به به کار گیری کنترل پنل و رنگ نقره ای در طراحی این مدل، کمی حالت مدرن به نمای کلی آن بخشیده است. کنترل پنل این دستگاه از صفحه نمایش led، چراغ نشانگر و دکمه های متعدد تشکیل شده. صفحه نمایش زمان باقی مانده ی برنامه ها را به نمایش می گذارد. از طریق چراغ نشانگر نیز می توانید از میزان درجه ی حرارت و سرعت چرخش درام اطلاع پیدا کنید. دکمه های تعبیه شده بر روی این کنترل پنل نیز جهت تنظیم توابع کاربرد دارند. کمی آنورتر نیز دکمه ی ولوم به چشم می خورد، در اطراف این دکمه نیز چراغ های نشانگر تعبیه شده اند تا از برنامه ی انتخاب شده اطلاع پیدا کنید. ال جی با به کار گیری درام با حجم 58 لیتر، امکان جای داهی لباس های زیادی را به کاربران داده است، با توجه به این حجم درام باید گفت این لباسشویی از ظرفیت 7 کیلوگرم بهره می برد. درب این درام نیز از راست به چپ باز می شود.

لباسشویی ال جی LG F10B8QDT2

برنامه های کاربردی

همانطور که می دانید هر ماشین لباسشویی که به بازار عرضه می شود با خود برنامه هایی متنوع به همراه دارد تا اشخاص بدون نیاز به تنظیمات دستی پیچیده بتوانند انواع لباس ها با بافت های متنوع را شستشو دهند. ال جی نیز در این مد خود از برنامه های پر کاربرد بهره گرفته تا این برنامه ها جواب گوی نیاز بیشتر مصرف کنندگان قرار گیرد. برنامه هایی که در این مدل تعبیه شده اند شامل مخلوط، لحاف، لباس های ورزشی، لباس های کودکان، سریع، حساس، پشم، ظریف و ... می باشند. یکی از پر کاربرد ترین برنامه های این لباسشویی، برنامه ی مخلوط می باشد. به کمک این برنامه می توانید انواع لباس ها با بافت های مختلف را با هم شستشو دهید. برنامه ی مفید دیگری که سرعت شستشوی البسه ها را افزایش می دهد سریع 30 دقیقه می باشد. اگر قصد شستشو اقلام بزرگ را دارید از برنامه های لحاف و پنبه بزرگ استفاده کنید. با تنظیم برنامه ی حساس نیز دمای آب تا 60 درجه افزایش می یابد تا کل آلودگی های روی لباس ها زدوده شوند.

ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی LG F4j5TNP

سایر امکانات 

در ماشین لباسشویی ال جی F10B8QDT2 از موتور اینورتر استفاده شده، این موتور به نسبت موتور های معمولی یک سری مزیت های بلاقوه را برای لباس شویی ها با خود به همراه دارد. در واقع این موتور اصطکاک کمی دارد و صدا و لرزش کمی تولید می کند. موتور اینورتر همچنین مصرف انرژی و برق را کاهش می دهد و لباسشویی ها را در رده کم مصرف ترین مدل ها قرار می دهد. این مدل ال جی نیز با دارا بودن موتور اینوتر از برچسب انرژی A+++ بهره می برد. از دیگر ویژگی های خوب این مدل قابلیت 6Motion می باشد. ال جی با هوشمندی تمام توانسته حرکات دست را بر روی درام این لباسشویی شبیه سازی نماید تا لباس ها بهتر شسته شوند.

لباسشویی ال جی FH2J3QDNP0

خرید ماشین لباسشویی از بانه و فروشگاه اینترنتی دوزین کالا از مزیت های خاصی برخودار است. نحوه ی خرید اینطوری هست که شما ابتدا یک مقدار از بیعانه رو واریز می کنید مابقی پول رو درب منزل بعد اینکه جنس را سالم تحویل گرفتید پرداخت می کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
F10B8QDT2

مشخصات

رتبه انرژی
A+++
سرعت چرخش موتور
1000 دور
تایمر خاموش
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
رنگ
نقره ای
قفل کودک
دارد
تعداد کار
13
زبان برنامه ها
انگلیسی
ظرفیت شستوشو
7 کیلویی
جهت باز شدن درب
راست به چپ
اينورتر
دارد
تکنولوژی بخارشوی
ندارد
خشک کن
دارد
صرفه ‌جویی در مصرف آب
دارد
شستشوی سریع
دارد
تایمر برنامه
دارد
سایر اقلام همراه
دفترچه راهنما
شناسه کالا
2220151620024

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست