×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

لباسشویی 8 کیلوگرم ال جی مدل F4J6

دسته بندی: لباسشویی
برند سازنده:
  • نمایشگر : LED
  • تکنولوژی اینورتر: دارد
  • شستشوی با بخار: دارد
  • عیب یابی هوشمند : دارد
  • ظرفیت شستشو : 8 کیلویی
  • تنظیم دما و سرعت چرخش : دارد
  • حداکثر سرعت چرخش : 1400 دور
  • قابلیت اضافه کردت لباس ها : دارد
  • تعداد برنامه های شستشو : 14 عدد

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل LG F4J6TNP8S

مشخصات ماشین لباسشویی ال جی LG F4J6TNP8S

 یکی از مدل های جذاب کمپانی ال جی که از ظرفیت بالای 8 کیلوگرم برخوردار است، مدل F4J6TNP8S می باشد. این ماشین لباسشویی در زمره ی مدل های خوش ساخت و پر امکانات این شرکت قرار دارد و از رتبه ی انرژی A+++ برخوردار است. در واقع این لباسشویی به دلیل اینکه مجهز به موتور اینورتر شده در گروه لباسشویی های کم مصرف واقع شده است. موتور اینورتر همچنین لرزش و صدا را کاهش داده و محیطی آرام را برای کاربران به ارمغان می آورد. این موتور کارا قادر است درام این مدل را در هر دقیقه با سرعت بالای 1400 دور به گردش در آورد، این یعنی لباس ها به نحوه موثری شستشو داده می شوند. این شرکت تنها با این سرعت چرخش درام بسنده نکرده و با تعبیه ی برنامه ها و قابلیت های متنوع تمام سعی خود را به کار گرفته بهترین نتایج ممکن را عرضه نماید و مخاطبانش را راضی نگه دارد. در این محصول 14 عدد برنامه های متنوع دست کاربران را برای اعمال تنظیمات مختلف باز نگه می دارد و امکان شستشوی انواع البسه را به آن ها می شود. ال جی برای اینکه همه چیز به صورت بی نقص ارائه شود از شستشو با بخار نیز در این مدل خود بهره گرفته است. این شرکت برای اینکه لباسشویی هایش از رقیب اصلی اش یعنی سامسونگ چیزی کم نداشته باشند به عرضه ی قابلیت اضافه کردن لباس پرداخته است، بنابراین حتی پس از روشن کردن لباسشویی می توانید اقلام جا مانده را وارد درام نمایید. 

ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی LG F4j5TNP

طراحی امروزی

ماشین لباسشویی ال جی F4J6 از درب بزرگ بهره می برد، این درب هم جنبه ی تزئینی دارد هم سهولت کار با دستگاه. در واقع این درب بزرگ که از رنگ مشکی بهره می برد ظاهری مدرن، امروزی و خواستنی به این مدل داده است. همچنین به واسطه ی چنین درب بزرگی، وارد و خارج کردن لباس ها بسیار راحت تر خواهد بود. لباسشویی از سایز استاندارد بهره می برد به همین دلیل قابل نصب در تمامی کابینت ها خواهد بود. ماشین لباسشویی ال جی به دلیل دارا بودن رنگ نقره ای با دکور آشپزخانه های مدرن بسیار وفق خواهد شد. در بالاترین بخش این ماشین لباسشویی صفحه نمایش اولین چیزی است که خودنمایی می کند. این صفحه نمایش با رنگ درب ست شده به همین دلیل هارمونی جذابی به وجود آمده است. کنترل پنل میزبان صفحه نمایش و دکمه های مختلف است، این دکمه ها اغلب برای تنظیم توابع کاربرد دارند. طبق روال دکمه ی مختلف برنامه ها نیز به صورت چرخشی یا همان ولوم طراحی شده است. این محصول با ظرفیت بالای 8 کیلوگرم در اختیار خانواده های پر جمعیت و متوسط قرار گرفته است، به همین دلیل در یک بار روشن کردن لباسشویی می توانید البسه های زیادی را شستشو دهید.

ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی LG F4j5TNP

برنامه های مفید و کاربردی

با توجه به اینکه لباس ها از بافت های مختلف و رنگ های متنوع بهره می برند، در هنگام شستشوی حتما باید به یک سری نکات توجه کرد و با توجه به بافت و رنگ آن ها به تنظیم دما و سرعت چرخش پرداخت. شرکت های سازنده از قبل به تمام نیاز های کاربران اندیشیده اند و با مهارت و تبحر خود بهترین راه حل را برای راحت تر کردن کار کاربران عرضه کرده اند. برنامه ها و توابع شستشوی مختلف یکی از هوشمندانه ترین راه ها برای شستشوی البسه ها است چرا که از قبل با توجه به بافت البسه های مختلف شرایط شستشوی آن ها برنامه ریزی شده است. در این لباسشویی نیز پر استفاده ترین برنامه ها تعبیه شده اند تا بتوان انواع لباس ها را به کمک آن شستشو داد. ال جی رویکرد جدید در دل این لباسشویی اتخاذ کرده تا به رفع نیاز و خواسته های کاربران بپردازد. این رویکرد که از آن با نام اضافه کردن لباس یاد می کند برای لباس های فراموش شده کاربرد دارد. یعنی حتی اگر یادتان برود تکه لباسی را در چرخه ی شستشو وارد کنید، می توانید به کمک دکمه ی تعبیه شده چرخه را متوقف نمایید و لباس های جا مانده را به چرخه ی شستشو وارد نمایید. با قابلیت شستشو با بخار نیز می توانید لباس های تمیز و بدون لکه دریافت کنید، در واقع بخار با نفوذ در تار و پود لباس ها به راحتی انواع لکه و آلودگی را از بین می برد.

ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی LG F4j5TNP

سایر امکانات و قابلیت ها

همانطور که در جریان هستید هر ساله فناوری های نوینی در لوازم اطراف ما ظهور می کنند تا کار را برای ما راحت تر از قبل شود و نتایج در ایده آل ترین حالت خود ظاهر شوند. ال جی نیز از این پیشرفت ها عقب نمانده و از فناوری های نوید و کارا در دل محصولات خود بهره می گیرد. یکی از این قابلیت ها فناوری 6motion DD می باشد، در این فناوری درام حرکات دست را شبیه سازی می کند تا لباس ها مانند زمانی که با دست شستشو می شوند، تمیز و پاکیزه شوند. قابلیت دیگر عیب یاب هوشمند می باشد، این ویژگی نگرانی اشخاص بابت مشکب پیدا کردن دستگاه را کاهش می دهد زیرا به کمک گوشی می توان به راحتی عیب آن را یافت.

ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی LG F4j5TNP

خرید ماشین لباسشویی از بانه و فروشگاه اینترنتی دوزین کالا از مزیت های خاصی برخودار است. نحوه ی خرید اینطوری هست که شما ابتدا یک مقدار از بیعانه رو واریز می کنید مابقی پول رو درب منزل بعد اینکه جنس را سالم تحویل گرفتید پرداخت می کنید.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
F4J6TNP8S

مشخصات

رتبه انرژی
A+++
سرعت چرخش موتور
1400 دور
کم صدا
دارد
تایمر خاموش
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
رنگ
نقره ای
قفل کودک
دارد
تعداد کار
14
ظرفیت شستوشو
8 کیلویی
قابلیت برنامه پذیری
دارد
جهت باز شدن درب
راست به چپ
اينورتر
دارد
تکنولوژی بخارشوی
دارد
خشک کن
دارد
صرفه ‌جویی در مصرف آب
دارد
شستشوی سریع
دارد
تایمر برنامه
دارد
سایر اقلام همراه
دفترچه راهنما
شناسه کالا
2220151620025

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست