×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

لباسشویی 8 کیلوگرم ال جی مدل FH4G6

دسته بندی: لباسشویی
برند سازنده:

  • تکنولوژی اینورتر: دارد
  • شستشوی سریع : دارد
  • نمایشگر : دیجیتال عریض
  • عیب یابی هوشمند : دارد
  • ظرفیت شستشو : 8 کیلویی
  • تنظیم دما و سرعت چرخش : دارد
  • حداکثر سرعت چرخش : 1400 دور
  • تعداد برنامه های شستشو : 13 عدد

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل LG FH4G6VDGG6

مشخصات ماشین لباسشویی ال جی LG FH4G6VDGG6

چند سالی می شود که محصولات ال جی به دلیل کارایی بالا و قیمت مناسب، جایگاه خوبی در بازار رقابتی به دست آورده اند. لباسشویی ال جی FH4G6VDGG6نیز به دلیل طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا، قیمت مناسب و امکانات متنوع توانسته نظر کاربران زیادی را به سمت خود جلب کند. این شرکت علاوه بر این که بر روی طراحی این مدل خود کار کرده، عملکرد را نیز مورد توجه قرار داده و با تعبیه سیستم بخارشو، در این مدل خود سنگ تمام گذاشته است. این لباسشویی همانند سایر مدل های ال جی مجهز به موتور اینورتر دایرکت درایو شده، به همین دلیل در گروه کم مصرف ترین لباسشویی های بازار جای گرفته است. به دلیل وجود فناوری 6motion DD، لباس ها کمتر آسیب می بینند و به بهترین نحوه ممکن شسته می شوند. همچنین شما می توانید از برنامه های پر استفاده پنبه، پشم، سریع 30 دقیقه، ورزشی، آلرژی، easy care و ... برای شسشتوی انواع البسه های استفاده کنید.

طراحی امروزی

همانطور که می دانید آشپزخانه به عنوان قبل خانه شناخته می شود به همین دلیل اهمیت دادن به دکور و تهیه ی بهترین لوازم اهیمت زیادی دارد. یکی از لوازمی که در دیزاین فضای داخلی آشپزخانه نقش دارد، لباسشویی می باشد. لباسشویی ال جی FH4G6VDGG6 با توجه به استاندارد ها و سلایق کاربران امروزی دیزاین و طراحی شده است و جای هیچ گونه گلایه و شکایت را باقی نمی گذارد. در این لباسشویی ال جی از کنترل پنل عریض استفاده شده تا کار اعمال تنظیمات مختلف ساده باشد. این کنترل پنل از تلفیق صفحه نمایش، دکمه ها و چراغ نشانگر بهره می برد تا اطلاعات کامل را به مخاطبان ارائه دهد. طبق روال در اطراف کلید چرخشی مختص به برنامه ها، چراغ های مختلف تعبیه شده تا با روشن شدن شما را از نوع برنامه ی تنظیم شده با خبر سازند. لباسشویی از ابعاد استاندارد بهره می برد بنابراین با هر نوع آشپزخانه ای وفق خواهد شد. برای اینکه همه چیز در این لباسشویی مدرن به نظر برسد، از سه رنگ با تن نقره ای در این لباسشویی استفاده شده. در این مدل درب با نقره ای براق دیزاین شده است به همین دلیل در یک نگاه جلب توجه خواهد کرد. این لباسشویی به دلیل دارا بودن درام بزرگ و ظرفیت 8 کیلوگرم در لیست لباسشویی های با ظرفیت بالا قرار می گیرد به همین دلیل به گزینه ای بسیار مناسب برای خانواده های پر جمعیت تبدیل شده است.

برنامه های شستشو متنوع

استفاده از فناوری بخارشوی را می توان به عنوان مهمترین ویژگی این ماشین لباسشویی تلقی کرد. این سیستم بخارشوی، با تولید بخار داغ به راحتی انواع لکه ی سر سخت را از بین می برد و لباسی تمیز و بدون آلودگی را به شما هدیه می دهد. این بخار موجب می شود لباسشویی در دسته ی بهترین مدل های موجود در بازار قرار گیرد. به واسطه ی فناوری شستشو با بخار به راحتی انواع گرد و غبار، آلودگی و عوامل بیماری زا از بین خواهد رفت و لباس ها کاملا ضد عفونی خواهند شد، بنابراین کسانی که از آلرژی رنج می برند می توانند به راحتی به این لباسشویی اعتماد کنند. در کنار این فناوری کاربردی، شرکت سازنده به عرضه ی 13 برنامه ی مفید و توابع پر استفاده پرداخته است. به نظر می رسد ال جی به تمام جوانب و خواسته های کاربران فکر کرده تا برنامه هایی مناسب با نیاز هر شخص را عرضه نماید. به کمک این مدل به راحتی می توانید انواع لباس ها و پارچه های بزرگ مانند ملافه ها را شستشو دهید. همچنین می توانید به کمک برنامه ی مخلوط، انواع لباس ها با بافت های مختلف را در یک چرخه شستشو نمایید. یکی از برنامه های کاربردی دیگر این لباسشویی، سریع 30 دقیقه می باشد، بنابراین اگر وقت زیادی برای انتظار ندارید می توانید از این برنامه بهره بگیرید. سایر برنامه هایی که می توانید برای شستشوی البسه ها رویشان حساب باز کنید، ورزشی، پشم، آلرژی، easy care و ... می باشد.

LG FH4G6VDGG6

سایر امکانات

یکی از اجزای مهم ماشین های لباسشویی که در کارایی آن ها تاثیر بالایی می گذارند، موتور ها می باشند. به همین دلیل شرکت های تولید کننده به دنبال راهی برای افزاید بازده و کارایی آن می باشند. امروزه شرکت هایی از قبیل ال جی به بهره گیری از موتور Inverter Direct Drive توانسته اند لباسشویی هایی با بازده و کارایی بالا را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. در این موتور ها از هیچ تسمه ای استفاده نشده و با کاهش قطعات مکانیکی اصطکاک و اتلاف انرژی را به میزان زیادی کاهش یافته است. این طراحی موتور عملکرد شستشو را تقویت می کند و به نسبت سایر موتور های معمولی درمصرف انرژی بیشتر صرفه جویی می نماید. فناوری دیگری که در شستشوی بهتر لباس ها تاثیر زیادی می گذارد 6motion DD می باشد. در واقع ال جی طوری درام را طراحی کرده که در طی چرخه ی شسشتو با حرکات بهینه ای را با توجه به نوع پارچه ها شبیه سازی کند. بنابراین لباس ها علاوه بر این که بهتر شسته می شوند، کمتر نیز صدمه می بینند.

خرید ماشین لباسشویی از بانه و فروشگاه اینترنتی دوزین کالا از مزیت های خاصی برخودار است. نحوه ی خرید اینطوری هست که شما ابتدا یک مقدار از بیعانه رو واریز می کنید مابقی پول رو درب منزل بعد اینکه جنس را سالم تحویل گرفتید پرداخت می کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
FH4G6VDGG6

مشخصات

سرعت چرخش موتور
1400 دور
تایمر خاموش
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
رنگ
نقره ای
قفل کودک
دارد
تعداد کار
13
ظرفیت شستوشو
8 کیلویی
جهت باز شدن درب
راست به چپ
اينورتر
دارد
تکنولوژی بخارشوی
دارد
نوع نصب
زمینی
خشک کن
دارد
صرفه ‌جویی در مصرف آب
دارد
شستشوی سریع
دارد
تایمر برنامه
دارد
سایر اقلام همراه
دفترچه راهنما
شناسه کالا
3120596791199

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست