×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

لباسشویی 9 کیلوگرم ال جی مدل F4J6

دسته بندی: لباسشویی
برند سازنده:
  • نمایشگر : LED
  • تکنولوژی اینورتر: دارد
  • شستشوی با بخار: دارد
  • عیب یابی هوشمند : دارد
  • ظرفیت شستشو : 9 کیلویی
  • تنظیم دما و سرعت چرخش : دارد
  • حداکثر سرعت چرخش : 1400 دور
  • قابلیت اضافه کردت لباس ها : دارد
  • تعداد برنامه های شستشو : 14 عدد

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی مدل LG F4J6VYP2W

مشخصات ماشین لباسشویی ال جی LG F4J6VYP2W

مهارت بالای ال جی در ساخت لوازم خانگی برای همه به اثبات رسیده است. یکی از مدل های خوش ساخت و کارآمد این کمپانی که از ظاهری زیبا و مدرن نیز بهره می برد، ماشین لباسشویی F4J6VYP2W می باشد. این مدل با ظرفیت بالای 9 کیلوگرم در اختیار کاربران قرار گرفته است پس در یک دوره ی شستشو البسه های زیادی را شستشو می دهد.علاوه بر این وجود فناوری ها و برنامه های کاربردی در دل این مدل، شانس خریدش را بالا برده است. از جمله فناوری های کارآمد که در تمیز شدن انواع لباس های کثیف نقش ویژه ای ایفا می کند و موارد آلرژی زا را به راحتی از بین می برد، شستشو با بخار می باشد. ال جی با به کار گیری قابلیت اضافه کردن لباس ها، حتی پس از روشن کردن لباسشویی، امکان قرار دادن البسه های جا مانده در درام را به کاربران می دهد. از دیگر ویژگی های مفید لباسشویی ال جی، موتور اینورتر دایرکت درایو، 6 Motion Direct Drive و عیب یاب هوشمند می باشد. موتور اینورتر تضمین کننده کارایی دستگاه و کاهش مصرف انرژی و صدا می باشد.

ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی LG F4j5TNP

طراحی امروزی

آشپزخانه ی هر منزلی به عنوان قلب تپنده ی آن تلقی می شود به همین دلیل توجه به دکور آن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. در واقع به دلیل اینکه خانم ها بیشتر وقت خود را در این مکان به سر می برند، باید تک تک لوازم و سبک دکور آن را مورد توجه قرار داد. یکی از لوازمی که حضورش در هر خانه و آشپزخانه ضروری است، ماشین لبلاسشویی می باشد. ال جی به دیزاین این گروه از لوازم توجه بالایی نشان می دهد و تمام سعی خود را به کار می گیرد از بهترین متریال و مدرن ترین دیزاین ها در ساخت این دستگاه ها استفاده کند. یکی از مدل هایی که با دیدنش به مهارت و تبحر بالای این شرکت پی خواهید برد، ماشین لباسشویی F4J6VYP2W می باشد. ال جی با به کار گیری درب بزرگ مشکی و صفحه نمایش هم رنگ با درب، زیبایی این محصول را دو چندان کرده است. جدا از این وجود نوار نقره ای رنگ در اطراف این درب مشکی بزرگ، بر جذابیتش افزوده است. این ماشین ظرفشویی با درام بزرگ در اختیار کاربران قرار گرفته بنابراین می توان در یک دوره شستشو، تا 9 کیلوگرم البسه را به کمک این دستگاه شستشو داد.

ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی LG F4j5TNP

برنامه های مفید و کاربردی

ال جی علاوه بر این که به طراحی و ظاهر لباسشویی هایش اهمیت می دهد، کارایی و قدرت آن را نیز مد نظر قرار می دهد و به دنبال بهترین فناوری ها برای رسیدن به بهترین نتایج می باشد. یکی از تکنولوژی هایی که در حل مشکلات تنفسی و حساسیت به اشخاص کمک می کند، برنامه ی Steam می باشد. این تکنولوژی از بخار برای ضد عفونی کردن لباس ها استفاده می کند و به دلیل دمای بالایی که دارد  99.9٪ از آلرژن ها، کنه ها، گرد و غبار و ... را از بین می برد و محیطی سالم را برای همگان به ارمغان می آورد. استفاده از بخار همچنین موجب تمیز شدن لباس ها و حذف انواع لکه های سر سخت می شود؛ در واقع به کمک این بخار دما به میزان 40 تا 60 درجه افزایش می یابد، این دمای بالا نیز در حل شدن سریع مواد شوینده و پاک شدن لباس ها کمک می کند. فناوری دیگری که تمیز شدن لباس ها را تضمین می کند، 6 Motion Direct Drive می باشد. تیم متخصص ال جی با شبیه سازی حرکات شستشو با دست و حرکت دادن درام در جهت های مختلف، در تمیز شدن کامل البسه ها کمک شایانی می کند.

ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی LG F4j5TNP

سایر امکانات و قابلیت ها

شاید بار ها برای شما هم پیش آمده باشد پس از روشن کردن ماشین لباس شویی، تکه هایی از لباس ها را فراموش کرده باشید وارد درام کنید. ال جی برای حل این مشکل و جا نماندن از رقبایی مانند سامسونگ، به ارائه ی قابلیت اضافه کردن آیتم پرداخته است. بنابراین حتی اگر پس از روشن کردن دستگاه یادتان بیاید که لباسی را از قلم انداخته اید، به راحتی و با زدن دکمه ی Add Item می توانید البسه های مورد نظرتان را به چرخه ی شستشو اضافه کنید. این قابلیت با انواع برنامه ها مانند پنبه ، میکس ، مراقبت آسان ، Speed14 قابل تنظیم است. پس از زدن این دکمه در کثری از ثانیه درب باز می شود. این ماشین لباسشویی به واسطه ی دارا بودن فناوری تشخیص عیب و NFC، هر گونه اشکالات احتمالی پیش آمده در ماشین لباسشویی را تشخیص داده و به کاربران برای رفع آن کمک می کند. تنها کافیست گوشی هوشمند خود را از طریق برچسب NFC به ماشین لباسشویی متصل کنید. از دیگر قابلیت های مهم ماشین لباسشویی F4J6VYP2W موتور اینورتر مستقیم درایو می باشد. این موتور به دلیل دارا بودن بهترین و کارآمدترین قطعات لرزش کمتر و سر و صدای کمتری به نسبت موتور های معمولی تولید می کند.

ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی LG F4j5TNP

خرید ماشین لباسشویی از بانه و فروشگاه اینترنتی دوزین کالا از مزیت های خاصی برخودار است. نحوه ی خرید اینطوری هست که شما ابتدا یک مقدار از بیعانه رو واریز می کنید مابقی پول رو درب منزل بعد اینکه جنس را سالم تحویل گرفتید پرداخت می کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
F4J6VYP2W

مشخصات

رتبه انرژی
A+++
سرعت چرخش موتور
1400 دور
کم صدا
دارد
تایمر خاموش
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
رنگ
سفید
قفل کودک
دارد
تعداد کار
14
ظرفیت شستوشو
9 کیلویی
قابلیت برنامه پذیری
دارد
جهت باز شدن درب
راست به چپ
اينورتر
دارد
تکنولوژی بخارشوی
دارد
خشک کن
دارد
صرفه ‌جویی در مصرف آب
دارد
شستشوی سریع
دارد
تایمر برنامه
دارد
سایر اقلام همراه
دفترچه راهنما
شناسه کالا
3120596791113

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست