×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

لباسشویی 8 کیلوگرم بکو مدل 8632

دسته بندی: لباسشویی
برند سازنده:
  • ظرفیت : 8 کیلو
  • تعداد برنامه : 15
  • برچسب انرژی : A+++
  • صفحه نمایش : دیجیتال
  • تاخیر در شروع به کار : 1 تا 19 ساعت
  • حداکثر سرعت چرخش : 1200 دور در دقیقه
  • ویژگی ها : تکنولوژی AquaWave، قفل کودک
  • تابع ها : پیش شستشو، آبکشی مجدد و شستشوی سریع
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین لباسشویی بکو 8 کیلویی 1200 دور مدل Beko Wcc 8632

مشخصات ماشین لباسشویی بکو Beko Wcc 8632

Wcc 8632 یکی از ماشین های لباسشویی تولید شده توسط کمپانی خوش نام بکو است که با طراحی زیبا و ساده و در رنگ های مشکی، نقره ای و سفید تولید شده است. این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت 8 کیلو گرم می باشد که حداکثر سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه دارد. از جمله ویژگی های خوب و قابل توجه لباسشویی بکو می توان به طراحی ضد لرزش دیواره های جانبی آن اشاره کرد؛ از این رو می توان گفت که این مدل بسیار کم لرزش می باشد. بکو 15 نوع برنامه مختلف و کاربردی را بر روی ماشین لباسشویی قرار داده است تا بتوانید با خیالی راحت انواع لباس های خود را بشویید.
از جمله تکنولوژی های خوب ماشین لباسشویی می توان به درام با فناوری AquaWave اشاره کرد، وجود این درام با طراحی خاصش، از لباس های شما مراقبت خواهد کرد. برچسب انرژی A+++، پیش شستشو، شستشوی بهداشتی، شستشوی سریع، آبکشی مجدد و .. از دیگر ویژگی های خوب این مدل لباسشویی بکو است که در ادامه بیشتر با این امکانات آشنا خواهیم شد.

ماشین لباسشویی بکو Wcc 8632

برنامه های مختلف شستشو

همان طور که می دانید، البسه با توجه به نوع و میزان کثیفی، به درجه حرارت مناسب و مدت زمان معینی برای تمیز شدن نیاز خواهند داشت. این مدل ماشین لباسشویی بکو با 15 نوع برنامه مختلف شستشو تولید شده تا بتوانید البسه مختلف را با بهترین نتیجه، بشویید. این 15 برنامه شامل پنبه، پنبه سازگار با محیط زیست، محافظت از کودک، سریع روزانه، شستشوی فوق العاده سریع، شستشوی بهداشتی، شستشوی ملایم، چرخش + تخلیه، آبکشی، شستشوی دستی، لباس های پشمی، پیراهن، لباس های مخلوط، مراقبت از لباسها و در نهایت لباس هایی با الیاف مصنوعی می باشند. در کنار برنامه های مختلف شستشو، شاهد حضور سه تابع کاربردی و مفید هستیم؛ پیش شستشو (شستشوی اولیه جهت خیس کردن البسه)، شستشوی سریع (Quick Wash) و آبکشی مجدد (Extra rinse).
شستشوی لباس های پشمی و ظریف! برای همه پیش آماده که اشتباهی ژاکت های پشمی خود را داخل لباسشویی قرار داده ایم. لباسشویی های قدیمی موجب آسیب رسیدن به لباس های پشمی خواهند شد. خوشبختانه ماشین لباسشویی بکو 8632 با قرار دادن برنامه شستشوی لباس های پشمی، این مشکل را حل کرده است. این برنامه حتی ظریف ترین لباس های شما را با نهایت دقت شستشو می دهد.

برنامه های ماشین لباسشویی Wcc 8632

درام با تکنولوژی AquaWave

لباس های خود را دفعات بیشتری بپوشید! یکی از تکنولوژی های خوب ماشین لباسشویی بکو 8632 می توان به درام با الگوی AquaWave اشاره کرد. با وجود فناوری AquaWave دیگر نگران آسیب رسیدن به لباس ها در طول فرآیند شستشو نباشید. این نوع درام با الگوی خاصی طراحی شده که با حرکت موج مانند خود، لباس ها را به آرامی به حرکت در می آورد. همچنین حضور این نوع درام موجب سریع تر خشک شدن البسه خواهد شد. با این وجود در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد.

شستشوی سریع لباس ها
نمی توانید صبر کنید تا لباس های جدید خریداری شده را بپوشید؟ البته که شما نمی خواهید لباس های جدید را که از مغازه خریده اید مستقیماً بپوشید؛ چه کسی می داند که چند نفر دیگر قبل از شما این لباس را امتحان کرده اند. برای اینکه بتوانید سریع لباس های جدید خود را بشویید و بپوشید، قابلیت شستشوی سریع (Xpress Super Short) ماشین لباسشویی می تواند بسیار به شما کمک کند. با فعال کردن این ویژگی البسه شما در مدت زمانی کم تمیز خواهند شد. بنابراین دیگر لازم نیست زمان زیادی را منتظر بمانید تا بتوانید لباس های نوی خود را بپوشید. این برنامه برای شستشوی 2 کیلوگرم لباس مناسب می باشد.

درام لباسشویی بکو Wcc 8632

سایر ویژگی ها و امکانات لباسشویی بکو

بکو ماشین لباسشویی 8632 را با طراحی ساده، زیبا و مدرن تولید کرده که در سه رنگ نقره ای، سفید و مشکی در دسترس می باشد. با این وجود شما می توانید با توجه به سلیقه خود، مناسب ترین رنگ را خریداری کنید. یکی از ویژگی هایی که در خرید ماشین لباسشویی می تواند بسیار مهم باشد، میزان مصرف آب و انرژی است. بکو سعی کرده ماشین لباسشویی را با مصرف پایین آب و انرژی تولید کند؛ این ماشین لباسشویی دارای برچسب انرژی A+++ است که می توان گفت که در رده لباسشویی های کم مصرف موجود در بازار قرار می گیرد. لباسشویی بکو دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی است تا بتوانید تنظیمات اعمال شده را بر روی آن مشاهده کنید.
از جمله ویژگی های ایمنی ماشین لباسشویی بکو می توان به قفل کودک اشاره کرد. گزینه قفل کودک را می توانید فعال کنید تا دکمه های موجود بر روی لباسشویی غیر فعال شوند. با این وجود با برخورد ناگهانی دست، برنامه های تنظیم شده توسط شما تغییر نخواهند کرد. یکی از ویژگی هایی که می تواند بسیار مفید باشد، تاخیر شروع به کار ماشین لباسشویی است؛ شما به سادگی می توانید شروع به کار لباسشویی بکو را از 1 ساعت تا 19 ساعت به تاخیر بیاندازید.

ماشین لباسشویی بکو Wcc 8632

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Wcc 8632

مشخصات

رتبه انرژی
A+++
سرعت چرخش موتور
1200 دور در دقیقه
میزان صدا
56/72 دسی بل
رنگ
سفید، نقره ای، مشکی
قفل کودک
دارد
ظرفیت شستوشو
8 کیلوگرم
جهت باز شدن درب
راست به چپ
خشک کن
دارد
شستشوی سریع
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست