×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

لباسشویی 8 کیلوگرم دوو مدل 1433

دسته بندی: لباسشویی
برند سازنده:
  • ظرفیت : 8 کیلو
  • نمایشگر : دیجیتال
  • تعداد برنامه : 16 عدد
  • چرخش درام : 1400 دور در دقیقه
  • تابع ها : memory، شروع با تاخیر
  • برنامه ها : شستشوی سریع، دستی، محافظت از کودک
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین لباسشویی دوو 8 کیلو 1400 دور Daewoo DWD-EHD1433

مشخصات ماشین لباسشویی دوو مدل DWD-EHD1433

یکی از ماشین های لباسشویی تولید شده توسط کمپانی دوو، مدل DWD-EHD1433 است که بسیار کارآمد و زیبا تولید شده است. دوو ماشین لباسشویی را با ظرفیت 8 کیلویی تولید کرده تا بتوانید مقدار زیادی البسه کثیف را داخل لباسشویی قرار دهید. برای اینکه لباس ها در بهترین و بهینه ترین حالت ممکن شسته شود، دوو بر روی ماشین لباسشویی 1433، تعداد 16 نوع برنامه مختلف شستشو را قرار داده است؛ استفاده از این برنامه ها، علاوه بر ارائه بهترین نتیجه شستشو، موجب صرفه جویی در آب و انرژی خواهد شد. از جمله ویژگی های خوب ماشین لباسشویی دوو می توان به تابع memory، شستشوی خودکار درام، شستشوی سریع، قفل ایمنی کودک، تابع شروع با تاخیر و برنامه شستشو با دست اشاره کرد. دوو لباسشویی را را بدنه ای بادوام، مصرف پایین، کم لرزش و کم صدا تولید کرده تا مناسب و ایده آل برای منزل شما باشد. اندازه استاندارد لباسشویی موجب شده تا بتوانید به سادگی ان را در جایگاه مخصوص درون کابینت ها قرار دهید. اگر مایل به خرید ماشین لباسشویی دوو مدل 1433 هستید، با ادامه متن فروشگاه اینترنتی همراه شوید تا بیشتر با مشخصات خوب این مدل لباسشویی آشنا شوید.

ماشین لباسشویی دوو EHD1433

طراحی و ساخت لباسشویی دوو

دوو یکی از کمپانی های نام آشنا در تولید انواع ماشین های لباسشویی و ظرفشویی است که مدل های متنوع و با کیفیتی را تولید و روانه بازار کرده است. مدل 1433 نیز با کیفیت عالی، بدنه ای با دوام و البته طراحی مناسب و زیبا تولید شده تا بتواند مناسب شما باشد. همان طور که در عکس ها مشاهده می کنید، ماشین لباسشویی دوو از نوع درب از جلو است؛ ماشین های لباسشویی درب از جلو برخلاف مدل های درب از بالا، به سادگی می توانند داخل کابینت های آشپزخانه جای گیرند. درب لباسشویی به اندازه کافی بزرگ می باشد تا بتوانید به سادگی البسه را داخل لباسشویی قرار دهید. دوو این مدل لباسشویی را با رنگ بدنه نقره ای تولید کرده تا شیک و مدرن به نظر برسد.
کنترل پنل ماشین لباسشویی در بالاترین قسمت قرار داده شده اند تا به سادگی بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید. کنترل پنل شامل دکمه های فیزیکی و نمایشگر دیجیتال می باشد. نمایشگر با تعداد زیادی از چراغ های نشانگر همراه شده تا بتواند شما را از برنامه یا تابع های فعال مطلع کند. به سادگی با استفاده از دکمه چرخان موجود بر روی لباسشویی، می توانید برنامه های دلخواه را تنظیم کنید.

خرید ماشین لباسشویی دوو EHD1433

ظرفیت شستشو 8 کیلویی

ماشین های لباسشویی موجود در بازار، در ظرفیت های متفاوتی تولید و طراحی شده اند؛ با توجه به نیاز خود لازم است مناسب ترین ظرفیت را خریداری کنید. دوو ماشین لباسشویی را با ظرفیت شستشوی 8 کیلوگرم تولید کرده؛ با این وجود خانواده های پر جمعیت نیز می توانند از این نوع لباسشویی ها استفاده کنند. ظرفیت بالای ماشین لباسشویی موجب شده تا شما بتوانید پرده ها و ملحفه های خود را نیز به سادگی درون درام قرار دهید. لباسشویی دوو با موتور قدرتمندی تولید شده که با سرعت 1400 دور در ‌دقیقه کار می‌کند.

16 نوع برنامه مختلف شستشو

همان طور که می دانید، برخی از لباس ها با درجه حرارت بالا تمیز می شوند ولی برخی نیاز به دمای بالا برای تمیز شدن ندارند. برخی از لباس ها مدت زمان زیادی نیاز دارند تمیز شوند ولی برخی از لباس ها در مدت زمانی کم تر تمیز خواهند شد. دوو برای اینکه در زمان و انرژی صرفه جویی کند، ماشین لباسشویی 1433 را به 16 نوع برنامه مختلف شستشو مجهز کرده. البته انتخاب درست برنامه ها، علاوه بر صرفه جویی در زمان و انرژی، موجب می شود تا لباس ها بهتر از قبل تمیز شوند. از جمله این برنامه ها می توان به شستشوی سریع اشاره کرد؛ با انتخاب این برنامه، در مدت زمان کمتر لباس ها شستشه شوند. استفاده از این برنامه برای زمانی که عجله دارید و یا اینکه لباس ها زیاد کثیف نیستند می توان بسیار مناسب باشد. از دیگر برنامه های موجود بر روی این لباسشویی می توان به تمیز شدن درام، محافظت از کودک، لباس های ورزشی، لباس های کتانی، شستشوی دستی، لباس های تیره و ... اشاره کرد.

برنامه شستشو لباسشویی دوو 1433

سایر ویژگی ها و امکانات ماشین لباسشویی

از جمله ویژگی های خوب ماشین لباسشویی دوو 1433 می توان به قابلیت شروع با تاخیر (Time Delay) اشاره کرد. شما می توانید شروع به کار ماشین لباسشویی دوو را به تاخیر بیاندازید تا لباس ها زمانی که شما در منزل نیستید شسته شوند. از ویژگی های خوب این مدل لباسشویی دوو می توان به تابع Memory اشاره کرد. با این وجود شما می توانید تنظیمات دلخواه را بر روی حافظه ماشین لباسشویی ذخیره کنید. از تابع های موجود بر روی این لباسشویی می توان به تنها شستشو، تنها آبکشی و آبکشی اضافی اشاره کرد که هر کدام از آن ها به نوبه خود می تواند مفید باشند.

مشخصات ماشین لباسشویی EHD1433

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DWD-EHD1433

مشخصات

سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
رنگ
نقره ای
قفل کودک
دارد
ظرفیت شستوشو
8 کیلو
قابلیت برنامه پذیری
دارد
جهت باز شدن درب
راست به چپ
خشک کن
دارد
شستشوی سریع
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست