×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

لباسشویی 8 کیلوگرم دوو مدل 1442

دسته بندی: لباسشویی
برند سازنده:
  • کلاس انرژی : A +
  • صفحه نمایش : بله
  • تعداد برنامه ها : 12
  • حباب ساز : AIr Bubble 4D
  • ظرفیت شستشو (کیلوگرم) : 8
  • سرعت چرخش (دور در دقیقه) : 1400
  • برنامه ها : شستشوی سریع، شستشوی دستی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی 1400 دور Daewoo DWD-GFD1442

مشخصات ماشین لباسشویی دوو مدل 1442

یکی از ماشین لباسشویی های کارآمد تولید شده توسط کمپانی دوو، مدل DWD-GFD1442 است که با طراحی مناسب و رنگ بدنه سفید تولید شده است. از ویژگی های خوب این مدل لباسشویی می توان به حضور درب بزرگ مشکی رنگ اشاره کرد؛ با این وجود کار تخلیه و بارگیری لباس ها بسیار ساده تر انجام خواهد شد. دوو این مدل لباسشویی را با ظرفیت نسبتا بالای 8 کیلویی تولید کرده تا شما بتوانید پرده ها و ملحفه های بزرگ خود را نیز با لباسشویی بشویید. از جمله ویژگی های خوب و قابل توجه این مدل لباسشویی دوو، برنامه های خوب و کاربردی آن می باشد؛ دوو این مدل ماشین لباسشویی را به 12 نوع برنامه متنوع مجهز کرده است. با وجود این برنامه ها می توانید در بهترین و بهینه ترین حالت ممکن، انواع لباس های خود را بدون هیچ گونه آسیب دیدگی بشویید. از جمله ویژگی های خوب و قابل توجه این مدل لباسشویی دوو می توان به تکنولوژی حباب ساز، برچسب انرژی A+، صفحه نمایش بزرگ و سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه اشاره کرد.

ماشین لباسشویی دوو 1442


طراحی و ساخت لباسشویی دوو

همان طور که می دانید ماشین های لباسشویی موجود در بازار در انواع مختلفی تولید و طراحی شده اند؛ لباسشویی درب از جلو، لباسشویی درب از بالا و مینی واش ها. هر کدام از این مدل ها مزیت هایی نسبت به بقیه دارند. ماشین های لباسشویی درب از جلو، به سادگی می توانند درون کابینت های آشپزخانه شما قرار گیرند. 1442 یکی از مدل های مبله درب از جلو است که با رنگ بدنه سفید رنگ طراحی شده است. دوو این مدل لباسشویی را با ابعاد استاندارد طراحی کرده تا بتواند به خوبی در جایگاه مخصوصش درون کابینت ها جای گیرد. همچنین دوو این ماشین لباسشویی را با کیفیت خوب بدنه تولید کرده تا بتواند سالیان طولانی کنار شما باشد. از ویژگی های خوب و قابل توجه ماشین لباسشویی دوو می توان به صفحه نمایش بزرگ آن اشاره کرد. وجود این نمایشگر خوب موجب می شود تا به سادگی بتوانید از برنامه ها و توابع فعال بر روی ماشین لباسشویی مطلع شوید. کنار این نمایشگر، ولوم چرخشی برای تنظیم برنامه شستشو قرار داده شده. دوو این مدل ماشین لباسشویی را با درب بزرگی طراحی کرده است؛ اندازه بزرگ درب موجب شده تا بارگیری و تخلیه لباس ها بسیار ساده تر از قبل باشد. طراحی کلی ماشین لباسشویی ساده و زیباست و بسیار مناسب خانه شماست. از جمله مشخصات فیزیکی این مدل لباسشویی دوو می توان به عمق 56.4 سانتی متر و وزن 62 کیلوگرم اشاره کرد.

ماشین لباسشویی 1442 دوو

برنامه های شستشو متنوع

دوو لباسشویی 1442 را با برنامه های بسیار کاربردی و پیشرفته تولید کرده است تا بتوانید انواع لباس های خود را بشویید. با استفاده از ولوم چرخشی، می توانید برنامه متناسب با نوع لباس ها را انتخاب کنید. بر روی ماشین لباسشویی دوو 1442، 12 نوع برنامه مختلف شستشو قرار داده شده است، این برنامه ها متناسب با نیازهای شما گنجانده شده اند. انتخاب درست برنامه ها موجب می شود تا هم لباس ها بهتر تمیز شوند و هم در مصرف آب و انرژی صرفه جویی شود. از جمله برنامه های متنوع این مدل لباسشویی می توان به لباسهای کتانی، لباس های کودک، شستشوی سریع، شستشوی دستی، شستشوی خودکار درام، آبکشی + چرخش و ... اشاره کرد. زمانی که عجله دارید، شستشوی سریع می تواند بسیار مناسب و کاربردی باشد. لباس های کودک خود را نیز می توانید با برنامه baby care بشویید. برای لباس های ظریف مانند البسه پشمی می توانید برنامه شستشوی دستی را انتخاب کنید تا به آن ها آسیبی وارد نشود. برای اینکه درام تمیز شود نیز می توانید ولوم چرخشی را بر روی Drum Clean قرار دهید.

شستشوی لباس ها با لباسشویی دوو 1442

سایر ویژگی ها و امکانات

در انتخاب ماشین لباسشویی، یکی از مهمترین فاکتورها، ظرفیت مناسب با نیاز شماست. ماشین های لباسشویی در ظرفیت های مختلفی در بازار موجود هستند که می توانید با توجه به نیاز خود، بهترین و مناسب ترین را انتخاب کنید. دوو مدل لباسشویی 1442 را با ظرفیت 8 کیلویی تولید و طراحی کرده است؛ با این وجود خانواده های پر جمعیت نیز می توانند این مدل از ماشین های لباسشویی را خریداری کنند. ماشین های لباسشویی با ظرفیت بالا می تواند برای شستشوی پرده ها، ملحفه ها و ... نیز می توانند بسیار مناسب باشند. ماشین لباسشویی دوو با موتور پر قدرت تولید شده که قادر است در هر دقیقه 1400 دور بچرخد. دوو مدل ماشین لباسشویی 1442 را با بر چسب انرژی A+ ( کلاس شستشو: A و کلاس چرخش: A ) تولید کرده است که می توان گفت از مدل های کم مصرف موجود در بازار است. از دیگر ویژگی های خوب ماشین لباسشویی دوو می توان به فناوری حباب ساز (AIr Bubble 4D) اشاره کرده؛ با این وجود مواد شوینده به طور کامل در آب حل خواهد شد. حل شدن کامل مواد شوینده، علاوه بر صرفه جویی در هزینه، موجب ارائه نتیجه بهتر شستشو خواهد شد.

تکنولوژی حباب در لباسشویی GFD1442

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DWD-GFD1442

مشخصات

رتبه انرژی
A+
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
صرفه جویی در انرژی
دارد
رنگ
سفید
ظرفیت شستوشو
8 کیلویی
جهت باز شدن درب
راست به چپ
شستشوی سریع
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست