×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

لباسشویی 8 کیلوگرم دوو مدل 1443

دسته بندی: لباسشویی
برند سازنده:
  • کلاس انرژی : A +
  • تعداد برنامه ها : 12
  • صفحه نمایش : بله
  • ظرفیت شستشو : 8 کیلوگرم
  • سرعت چرخش : 1400 دور در دقیقه
  • تکنولوژی حباب ساز : AIr Bubble 4D
  • برنامه ها : شستشوی سریع، شستشوی دستی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی Daewoo DWD-GFD1443

مشخصات ماشین لباسشویی دوو DWD-GFD1443

دوو یکی از مدل ماشین های لباسشویی کارآمد و با کیفیت را با مدل نامبر DWD-GFD1443 تولید و در اختیار کاربران قرار داده است. این مدل لباسشویی با طراحی زیبا، درب بزرگ و نمایشگر خوب تولید شده. درب به اندازه کافی بزرگ طراحی شده تا کار تخلیه و بارگیری به سادگی انجام خواهد شد. برای ارائه بهتر و همچنین به صرفه شستشو، دوو 12 نوع برنامه کاربردی را بر روی لباسشوی قرار داده است. با توجه به نوع لباس ها، می توانید برنامه مناسب را انتخاب کنید. از جمله مهمترین برنامه ها می توان به شستشوی دستی، شستشوی سریع، شستوش لباس های کودک و شستشوی درام اشاره کرد. با توجه به ظرفیت نسبتا بالا (8 کیلویی)، ماشین لباسشویی دوو 1443 برای خانواده های پر جمعیت نیز می تواند گزینه ای خوب و ایده آل باشد. وجود نمایشگر، برچسب انرژی A+، تکنولوژی حباب ساز AIr Bubble 4D، سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه و ... از دیگر ویژگی های خوب ماشین لبسشویی دوو است. اگر نیاز به خرید لباسشویی با کیفیت و کارآمد و قابلیت های خوب هستید، مدل دوو GFD1443 گزینه ای مناسب و ایده آل می باشد.

ماشین لباسشویی دوو 1442

لباسشویی زیبا و با کیفیت دوو

همان طور که می دانید ماشین های لباسشویی در انواع مختلف تولید و طراحی شده اند تا بتوانید با توجه به نیاز خود، بهترین و مناسب ترین را خریداری کنید. دوو از جمله کمپانی هایی است که در تولید انواع ماشین های لباسشویی و ظرفشویی سرآمد است و سعی کرده مدل ها را با تنوع خوب و کیفیت بالا تولید کند تا بتواند به خوبی جوابگویی نیازهای مختلف افراد جامعه باشد. همان طور که در بالا اشاره کردیم، یکی از مدل های خوب و کارآمد این کمپانی مدل 1443 است. همان طور که در عکس ها مشاهده می کنید این مدل زیبا و شیک طراحی شده است.
دوو ماشین لباسشویی 1443 را با رنگ نقره ای طراحی کرده است؛ همان طور که می دانید نقره ای و سفید، جزء رنگ هایی هستند که می توانند به سادگی با دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ شوند. دوو مدل لباسشویی 1443 را در ابعادی استاندارد طراحی کرده تا بتواند به سادگی در محل مخصوصش داخل کابینت ها جای گیرد. دوو همانند دیگر ماشین های لباسشویی درب از جلو، نمایشگر، دکمه های فیزیکی، ولوم چرخشی تنظیم کننده برنامه های شستشو و همچنین محفظه مواد شوینده را در قسمت بالا قرار داده است؛ حضور کنترل پنل در بالاترین قسمت لباسشویی موجب شده تا بتوانید به سادگی تنظیمات را اعمال کنید. درب بزرگ موجود بر روی لباسشویی دوو، کار را برای شما بسیار ساده تر کرده است.

ماشین لباسشویی 1442 دوو

برنامه های شستشو ماشین لباسشویی دوو

با وجود کلید ولومی روی ماشین لباسشویی دوومی توانید به سادگی برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید. این ولوم دسترسی به 12 نوع برنامه مختلف شستشو را بسیار ساده کرده است. شما می توانید با توجه به نوع لباس های خود، برنامه مناسب را انتخاب کنید. از جمله مهمترین این برنامه ها می توان شستشوی لباس های کتانی، لباس های کودک، شستشوی سریع، شستشوی دستی، شستشوی درام، آبکشی + چرخش و ... را نام برد.
شما می توانید برای اینکه لباس های کودک بهتر و تمیز تر شسته شود، برنامه baby care را انتخاب کنید. انتخاب برنامه شستشوی دستی هم مانع از آسیب رسیدن به لباس های ظریف شما خواهد شد. درام هم با وجود برنامه شستشوی درام، به سادگی تمیز خواهد شد. برخی از افراد هستند که به دنبال شستشوی لباس ها در مت زمان کم و البته با ارائه نتیجه خوب شستشو هستند؛ از این رو می توان گفت ماشین لباسشویی دوو با قرار دادن برنامه شستشوی سریع، کار را برای این دسته از افراد آسان کرده است. با خرید ماشین لباسشویی دوو و فعال کردن برنامه شستشوی سریع، لباس های شما در مدت زمانی کم تمیز خواهند شد.

شستشوی لباس ها با لباسشویی دوو 1442

ویژگی ها و امکانات ماشین لبسشویی دوو 1443

دوو ماشین لباسشویی 1443 را با ظرفیت 8 کیلویی تولید کرده است، با این وجود شما می توانید در هر بار استفاده، حجم بالایی از البسه را در ماشین لباسشویی قرار دهید. با وجود این درام بزرگ، شما می توانید حتی پرده ها و ملحفه های بزرگ را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید. دوو ماشین لباسششویی را با موتور قدرتمندی تولید کرده؛ این موتور پر قدرت ماشین لباسشویی، درام را با حداکثر 1400 دور در دقیقه به چرخش در خواهد آورد. از جمله ویژگی ها و امکانات خوب مدل ماشین لباسشویی دوو می توان به تکنولوژی حباب ساز اشاره کرد. با وجود تکنولوژی AIr Bubble 4D، مواد شوینده به خوبی در آب حل خواهند شد. وجود این تکنولوژی موجب ارائه نتیجه بهتر شستشو خواهد شد و همچنین باعث صرفه جویی در مصرف مواد شوینده خواهد شد. مدل ماشین لباسشویی 1443 دوو با بر چسب انرژی A+ ( در حالت شستشو: A و در حالت چرخش: A ) همراه شده است؛ با این وجود می توان گفت 1443، یکی از مدل های کم مصرف موجود در بازار می باشد.

تکنولوژی حباب در لباسشویی GFD1442

خرید ماشین لباسشویی از بانه و فروشگاه اینترنتی دوزین کالا از مزیت های خاصی برخودار است. نحوه ی خرید اینطوری هست که شما ابتدا یک مقدار از بیعانه رو واریز می کنید مابقی پول رو درب منزل بعد اینکه جنس را سالم تحویل گرفتید پرداخت می کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DWD-GFD1443

مشخصات

رتبه انرژی
A+
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
صرفه جویی در انرژی
دارد
رنگ
نقره ای
ظرفیت شستوشو
8 کیلویی
جهت باز شدن درب
راست به چپ
شستشوی سریع
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست