×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

لباسشویی 8 کیلوگرم دوو مدل 1432

دسته بندی: لباسشویی
برند سازنده:
  • ظرفیت : 8 کیلویی
  • برچسب انرژی : A
  • تعداد برنامه ها : 9
  • تابع ها : پیش شستشو، آبکشی اضافی
  • سایر ویژگی ها : تاخیر در شروع به کار
  • حداکثر سرعت چرخش : 1400 دور در دقیقه
  • برنامه ها : شستشوی سریع، شستشوی دستی و ...
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین لباسشویی 8 کیلویی دوو مدل Daewoo DWD-FD1432

مشخصات ماشین لباسشویی دوو DWD-FD1432

یکی دیگر از ماشین لباسشویی های تولید شده توسط کمپانی خوش نام دوو، مدل DWD-FD1432 می باشد که کارآمد و کاربردی تولید و طراحی شده است. اولین چیزی که در ماشین لباسشویی دوو خود نمایی می کند، نمایشگر بزرگ با چراغ های نشانگر و صفحه دیجیتال می باشد. دوو مدل لباسشویی را با طراحی مناسب و اندازه استاندارد تولید کرده تا بتواند به سادگی در جایگاه مخصوصش جای گیرد. از جمله ویژگی های خوب این ماشین لباسشویی می توان به حضور برنامه های کاربردی و توابع مختلف و خوب آن اشاره کرد؛ با وجود این برنامه ها، لباس های شما در بهترین حالت ممکن و با مصرف بهینه آب و انرژی شسته خواهند شد. در ادامه متن بیشتر با این برنامه ها آشنا خواهید شد. لباسشویی دوو با ظرفیت 8 کیلو گرمی تولید شده که برای خانواده های 4 نفره و 5 نفره می تواند گزینه ای ایده آل باشد. قابلیت تنظیم دما، تنظیم سرعت چرخش، تاخیر در شروع به کار ماشین لباسشویی و ... از دیگر ویژگی های خوب 1432 دوو می باشد.

ماشین لباسشویی دوو DWD-FD1432

طراحی و ساخت لباسشویی دوو

کمپانی های مختلف تولید کننده، ماشین های لباسشویی را در انواع مختلفی تولید کرده اند تا بتوانید با توجه به نیاز خود، مناسب ترین مدل را انتخاب کنید. انواع مختلف ماشین های لباسشویی شامل درب از جلو، درب از بالا و مینی واش می باشند. مدل 1432 دوو، یکی از ماشین لباسشویی های درب از جلو است. ماشین لباسشویی درب از جلو با کیفیت بهتر و مصرف پایین تر لباس ها را تمیز خواهد کرد. این نوع از لباسشویی ها معمولا کم صدا تر طراحی شده اند.
لباسشویی دوو به نمایشگر دیجیتال و تنظیمات متعدد مجهز شده است. نمایشگر و دکمه های کنترلی در کنار هم مناسب و زیبا چیده شده اند. نمایشگر شامل قسمت دیجیتالی و چراغ های نشانگر متعدد می باشد تا به خوبی شما را از انتخاب برنامه و سایر تابع های فعال مطلع سازد. دوو این مدل لباسشویی را با ابعاد 540 × 850 × 595 میلیمتر و وزن 56 کیلو گرم تولید کرده. بدنه با رنگ سفید طراحی شده که به سادگی می تواند با سایر لوازم شما هماهنگ شود.

لباسشویی FD1432 دوو

برنامه های متنوع و مختلف

دوو برای سهولت کار شما، تعداد 9 برنامه متنوع و کاربردی را بر روی ماشین لباسشویی DWD-FD1432 قرار داده است. شما می توانید با توجه به نوع پارچه ها، برنامه متناسب را انتخاب کنید. از جمله مهمترین برنامه های موجود بر روی لباسشویی دوو می توان به شستشوی سریع (fast 30)، شستشوی دستی (hand wash)، شستشوی اقتصادی (eco)، لباس های کتانی، لباس های پشمی و لباس هایی با الیاف مصنوعی (synthetic) و ... اشاره کرد. برای زمانی که عجله دارید، شستشوی سریع در 30 دقیقه می تواند بسیار مناسب باشد. شستشوی اقتصادی هم موجب کاهش انرژی و آب خواهد شد. برای شستشوی لباس های ظریف که نیاز به مراقبت بیشتر دارند برنامه شستشوی دستی را فعال کنید. همان طور که می دانید، برنامه های انتخابی موجود بر روی لباسشویی، به طور خودکار چرخش و میزان دما را تنظیم خواهند کرد؛ اما شما می توانید با استفاده از دکمه های زیر نمایشگر دما و سرعت چرخش را به صورت دستی نیز تنظیم کنید.

برنامه های ماشین لباسشویی 1432 دوو

ماشین لباسشویی 8 کیلویی دوو

همان طور که می دانید، یکی از فاکتورهای بسیار پر اهمیت هنگام خرید ماشین لباسشویی، ظرفیت آن می باشد. با توجه به تعداد افراد خانواده، لازم است گزینه ای مناسب و ایده آل را انتخاب کنید. رنج ظرفیت ماشین های لباسشویی معمولا از 5 کیلو تا 10 و 10.5 کیلو بیشترین طرف دار را دارند؛ از این رو شاهد سیل گسترده ای از مدل های متنوع در بازار هستیم تا بتوانید مناسب ترین ها را انتخاب کنید. ماشین لباسشویی دوو مدل 1432 با حداکثر ظرفیت 8 کیلو گرم تولید شده است؛ از این رو می توان گفت این مدل لباسشویی برای خانواده های 4 نفره و بیشتر می تواند گزینه ای مناسب باشد.

لبسشویی دوو 8 کیلویی مدل 1432

سایر ویژگی ها و امکانات

دوو ماشین لبسشویی 1432 را با امکانات خوبی تولید و طراحی کرده است تا مناسب شما باشد. ماشین لباسشویی دوو 1432 با برچسب انرژی A تولید شده است؛ این بدان معانست با خرید لباسشویی دوو، مدلی نسبتا کم مصرف را انتخاب کرده اید. از جمله ویژگی های خوب و قابل توجه مدل لباسشویی دوو می توان به تابع شروع با تاخیر اشاره کرد؛ اگر می خواهید شستشوی لباس ها را به زمانی که در منزل نیستید موکول کنید، تابع شروع با تاخیر می تواند یاری رسان شما باشد. شما می توانید به سادگی با استفاده از دکمه فیزیکی موجود زیر نمایشگر (Time Delay) به سادگی مدت زمان تاخیر را تنظیم کنید. دوو علاوه بر برنامه های مختلف و متنوع، سه تابع کاربردی را هم بر روی مدل لباسشوییش قرار داده است؛ پیش شستشو (Pre-Wash)، آبکشی اضافی (Rinse+) و Crease Care. برای لباس های به شدت کثیف، می توانید از تابع پیش شستشو قبل از انتخاب برنامه اصلی استفاده کنید.

خرید ماشین لباسشویی از بانه و فروشگاه اینترنتی دوزین کالا از مزیت های خاصی برخودار است. نحوه ی خرید اینطوری هست که شما ابتدا یک مقدار از بیعانه رو واریز می کنید مابقی پول رو درب منزل بعد اینکه جنس را سالم تحویل گرفتید پرداخت می کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DWD-FD1432

مشخصات

رتبه انرژی
A
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
صرفه جویی در انرژی
دارد
رنگ
سفید
ظرفیت شستوشو
8 کیلویی
جهت باز شدن درب
راست به چپ
شستشوی سریع
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست