×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

لباسشویی 7 کیلوگرم سامسونگ مدل j5410

دسته بندی: لباسشویی
برند سازنده:
  • نمایشگر : LED
  • تعداد برنامه : 14
  • نوع درام : الماسه
  • نوع موتور : اینورتر
  • حداکثر سرعت : 1400 دور
  • ظرفیت شستشو : 7 کیلویی
  • سیستم : عیب یاب هوشمند
  • تکنولوژی حباب ساز : Ecobubble
  • نوع برنامه : شستشوی سریع و اقتصادی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین لباسشویی سامسونگ 7 کیلویی مدل Samsung j5410

مشخصات ماشین لباسشویی سامسونگ 7 کیلویی j5410

ماشین لباسشویی j5410 از مدل های خوش نام و پر طرفدار شرکت کره ای سامسونگ می باشد، این مدل به دلیل دارا بودن فناوری های متعدد و پیشرفته، به خوبی انواع لباس ها را تمیز می کند و شما را از نتایج حاصل شگفت زده می نماید. این سیستم از فناوری مشهور و اختصاصی سامسونگ یعنی Bubble Soak بهره می برد. در این فناوری حباب های زیادی موقع شستشوی لباس ها تولید می شوند، بنابراین آب و مواد شوینده به نسبت روش های معمولی، بهتر در بافت لباس ها نفوذ کرده و انواع لکه های سرسخت به راحتی از بین می روند. از دیگر ویزگی های کاربردی این محصول، 14 برنامه ی متنوع می باشد، بنابراین کاربران با توجه به نوع و جنس لباس ها می توانند از این برنامه ها استفاده کنند. این برنامه ها شامل شستشو لباس های پشمی، پنبه، کودکان، لباس های بیرون، پلاستیک، روزانه و ... می باشد. این مدل همچنین از قابلیت بسیار کاربردی عیب یاب هوشمند نیز بی بهره نشده، پس در صورت بروز مشکل و یا هر عیب، می توانید به کمک این ویزگی به رفع آن بپردازید. سامسونگ طوری این لباسشویی خود را طراحی کرده که خواهان زیادی داشته باشد. در واقع رنگ بدنه ی سفید همراه با کنترل پنل و کلید چرخان مشکی، بر زیبایی ظاهر افزوده است.

ماشین لباسشویی سامسونگ 7 کیلویی j5410

طراحی و ساخت ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ به دلیل طراحی زیبا و مدرنی که دارد، نظر هر شخص خوش سلیقه ای را به خود جلب خواهد کرد. این ماشین لباس شویی از بدنه ای با رنگ جذاب و زیبای سفید بهره می برد به همین دلیل هارمونی و استایل مدرن و خاص به دکور آشپزخانه می دهد. این مدل از نوع مبله و درب از جلو می باشد به همین دلیل شاهد درب بزرگ دایره ای در جلوی دستگاه خواهید بود. این درب بزرگ با رنگ مشکی دیزاین شده. علاوه بر این سامسونگ رنگ این درب را با کنترل پنل و دکمه ی چرخان ست کرده تا بر زیبایی اش بیافزاید. بر روی کنترل پنل مشکی j5410 کلید های مختلف جهت اعمال تنظیمات تعبیه شده، صفحه نمایش نیز که از نوع LED می باشد درست در بالای این دکمه ها واقع شده است. کمی انورتر دکمه ی چرخان مربوط به برنامه ها به چشم می خورد، به کمک این کلید ولوم می توانید به 14 برنامه ی کاربردی دسترسی داشته باشید. طبق معمول کشوی مواد شوینده نیز در گوشه ی سمت چپ قرار گرفته است.

ماشین لباسشویی سامسونگ 7 کیلویی j5410

سایر ویژگی ها و امکانات لباسشویی 7 کیلویی

یکی از مهمترین بخش هایی که هر شخص با توجه به نیاز خود به ان توجه بالایی نشان می دهد، برنامه های تنظیم شده بر روی لباسشویی ها می باشد. ماشین لباسشویی سامسونگ j5410 با مجهز شده به 14 عدد برنامه ی کاربردی، قطعا می تواند نیاز تمامی اشخاص را بر طرف کند. این برنامه ها که شستشو لباس های پشمی، پنبه، کودکان، لباس های بیرون، پلاستیک، شستشو اقتصادی، سریع و روزانه میباشد، به راحتی بر روی ماشین لباسشویی قابل تنظیم است. اگر در شستشوی لباس هایتان عجله دارید، می توانید از برنامه ی سریع استفاده کنید. برنامه ی اکو نیز به کاهش مصرف انرژی کمک شایانی می کند. در کنار این برنامه ها می توانید از توابع ویژه ی دیگر بهره بگیرید تا لباس ها به بهترین نحوه شستشو داده شوند و در شرایط مختلف با مشکل مواجه نشوید. یکی از این توابع ویژه و کاربردی Delay End می باشد، شما می توانید با توجه به شرایط خود، زمان پایان چرخه را به دلخواه خود تنظیم نمایید. ماشین لباسشویی j5410  همچنین از ظرفیت 7 کیلو گرم بهره می برد، این یعنی می توانید در یک چرخه ی شستشو، حجم زیادی از لباس ها را در داخل درام جای دهید و بشویید. سامسونگ با مجهز ساختن این ماشین لباسشویی به ویژگی شستشوی خودکار درام، کار تمیز کردن درام را برایتان خیلی راحت کرده است. کافیست پس از طی مدت زمان مشخصی، برنامه ی مربوط به درام را تنظیم کنید تا ماشین لباسشویی به طور خودکار درامش را بشوید.  

ماشین لباسشویی سامسونگ 7 کیلویی j5410

تکنولوژی حباب ساز

سامسونگ چند سالی می شود که از فناوری اختصاصی خود با نام Ecobubble در لباسشویی های خود بهره می گیرد. به ادعای سامسونگ این فناوری تاثیر شگرفی بر روی شستشوی لباس ها می گذارد و البسه هایی عاری از هر گونه لکه را به کاربران تحویل می دهد. در ماشین لباسشویی سامسونگ j5410 نیز از این فناوری استفاده شده اما سامسونگ در این محصول از آن با نام Bubble Soak یاد کرده و دکمه ای جداگانه به آن اختصاص داده است. این فناوری همراه با سایر برنامه ها قابل تنظیم است بنابراین می توانید برای دست یابی به نتایج بهتر ان را بر روی لباسشویی تنظیم کنید. با فعال کردن این تابع حباب های مختلف در داخل درام تشکیل می شود تا با نفوذ بهتر در داخل بافت لباس ها انواع لکه ها از بین برود. از دیگر قابلیت های این دستگاه، سیستم عیب یاب هوشمند می باشد، به کمک گوشی هوشمند می توانید ظرف چند دقیقه مشکل به وجود آمده در لباس شویی را تشخیص دهید و سریعا بر طرف نمایید. 

5410

خرید ماشین لباسشویی از بانه و فروشگاه اینترنتی دوزین کالا از مزیت های خاصی برخودار است. نحوه ی خرید اینطوری هست که شما ابتدا یک مقدار از بیعانه رو واریز می کنید مابقی پول رو درب منزل بعد اینکه جنس را سالم تحویل گرفتید پرداخت می کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
j5410

مشخصات

رتبه انرژی
A+++
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
تایمر خاموش
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
رنگ
سفید
قفل کودک
دارد
تعداد کار
14
ظرفیت شستوشو
7 کیلویی
جهت باز شدن درب
راست به چب
اينورتر
دارد
خشک کن
دارد
شستشوی سریع
دارد
تایمر برنامه
دارد
سایر اقلام همراه
دفترچه راهنما

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست