×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

لباسشویی 8 کیلوگرم سامسونگ مدل W80

دسته بندی: لباسشویی
برند سازنده:

لباسشویی سامسونگ WW80J4260

  • نوع نصب : زمینی
  • نوع درام : Diamond
  • فناوری ها : Bubble Soak
  • ظرفیت شستشو : 8 کیلوگرم
  • سیستم عیب یابی هوشمند : Smart Chec
  • سرعت چرخش موتور : 1200 دور در دقیقه
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

لباسشویی 8 کیلوگرم سامسونگ مدل WW80J4260

مشخصات و توضیحات لباسشویی 8 کیلوگرم سامسونگ مدل WW80J4260

ماشین لباسشویی سامسونگ ww80j4260 یکی از بهترین مدل های موجود در بازار است که می توانید برای شستشوی لباس های خود در طی هفته رویش حساب باز کنید. این مدل با مجهز شدن به فناوری ها و برنامه های متعدد، علاوه بر این که کار شما را راحت می کند، نتایج عالی را نیز عرضه می نماید. از جمله این فناوری ها Eco Bubble می باشد. در این فناوری حباب های متعدد برای نفوذ راحت تر در بافت لباس ها تولید می شود، به همین دلیل شاهد از بین رفتن انواع لکه ها خواهید بود. از دیگر برنامه های مفید این لباسشویی می توان به Baby Care، پنبه، Dark Garment،  Outdoor Care، پشم، پلاستیک اشاره داشت. این مدل از سیستم عیب یاب هوشمند بهره می برد تا به راحتی بتوانید عیب دستگاه خود را برطرف نمایید. این ماشین لباسشویی سامسونگ با ظرفیت بالای 8 کیلوگرم عرضه شده و از سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه بهره می برد.

سامسونگ مدل WW80J4260

طراحی ساده و شیک

ساده، شیک و خواستنی، این ها کلماتی هستن که در وصف ظاهر لباسشویی سامسونگ ww80j4260 می توان به کار برد. این لباسشویی سامسونگ طراحی زیبا، چشم گیر و یکپارچه دارد و از نوع مدل های درب از جلو می باشد. این نوع طراحی موجب می شود ظاهر و دکور آشپزخانه جذاب تر و زیبا تر به نظر برسد. درب این محصول به دلیل دارا بودن شیشه و پوشش مشکی رنگ، بر زیبایی و جذابیت این مدل افزوده است. در این مدل کنترل پنل که از صفحه نمایش LED و دکمه های تنظیم کننده بهره می برد، با رنگ مشکی رنگ آمیزی شده. سامسونگ ترجیح داده کنترل پنل، درب و دکمه ی چرخشی مختص به برنامه ها را با هم ست کند تا ظاهر کلی دستگاه از حالت یکنواخت در بیاید. رنگ مشکی با رنگ نقره ای پس زمینه، هارمونی خاصی را تشکیل داده است. سامسونگ بر روی دارم داخلی به خوبی کار کرده و آن را به صورت خاص طراحی کرده است، این درام که از نوع Diamond می باشد، بر روی شستشو البسه ها و کاهش اصطکاک آن ها تاثیر فوق العاده ای می گذارد و در نتیجه باعث محافظت از بافت پارچه می شود. علاوه بر این بافت صاف به کار رفته در این درام و وجود سوراخ های کوچک مانع از گرفتگی آن ها خواهد شد. این درام با حجم بالایی که دارد ظرفیت مناسب 8 کیلوگرم را براین این مدل رقم زده است.

 سامسونگ مدل WW80J4260

شستشوی موثر با برنامه ها

یکی از فناوری های کاربردی که سامسونگ چند سالی می شود در لباسشویی های خود استفاده می کند، فناوریEco Bubble  می باشد. این فناوری علاوه بر این که موجب تمیز شدن لباس ها به نحوه موثر می شود، موجب کاهش مصرف انرژی نیز می شود. در واقع این فناوری با تولید حباب های متعدد، امکان نفوذ سریع مواد شوینده در داخل بافت لباس ها را فراهم کرده و موجب از بین رفتن این آلودگی ها از روی سطح پارچه می شود. این قابلیت موجب تمیز شدن موثر لباس ها حتی در دمای پایین می شود به همین دلیل در کاهش مصرف انرژی تاثیر بالایی دارد. اگر قصد استفاده از این فناوری بی نظیر را دارید دکمه ی Bubble Soak تعبیه شده روی کنترل پنل را بفشارید. این ویژگی حتی سر سخت لکه ها را پاک می کند. یکی از برنامه هایی که به عنوان راه حل هوشمندانه برای زندگی پر مشغله شناخته می شود Quick Wash می باشد. استفاده از این برنامه راه حلی مناسب برای شسته شدن لباس ها در سریع ترین زمان ممکن می باشد. سامسونگ با تعبیه ی برنامه ی Eco Drum Clean مشکل تمیز کردن درام را برای کاربران راحت کرده، تنها با زدن یک دکمه درام با مصرف پایین آب و انرژی تمیز خواهد شد. سایر برنامه های کاربردی که در این محصول تعبیه شده و شستشوی البسه های مختلف را بسیار راحت ساخته Baby Care، پنبه، Dark Garment،  Outdoor Care، پشم، پلاستیک و ... می باشد.

 سامسونگ مدل WW80J4260

سایر فناوری های کاربردی

همانطور که می دانید لباسشویی های معمولی زمانی که با مشکل مواجه می شدند، دردسری زیادی را برای کاربران ایجاد می کردند زیرا عیب ایجاد شدن در آن ها به راحتی قابل تشخیص نبود. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و نفوذ آن در دستگاه هایی مانند لباس شویی ها، بیشتر مشکلات کاربران رفع شده است. یکی از فناوری هایی که کار کاربران را برای پی بردن به عیب به وجود آمده در لباسشویی سامسونگ  ww80j4260 راحت کرده است، سیستم کنترل خودکار خطای Smart Check می باشد. این سیستم مشکلات احتمالی به وجود آمده در لباسشویی را تشخیص داده و با کمک برنامه ی سازگار نصب شده بر روی گوشی های هوشمند، راه حل مناسب برای عیب یابی این دستگاه را به شما ارائه م دهد. بنابراین هم در وقت و هزینه ی شما به میزان قابل توجهی صرفه جویی خواهد شد. ماشین لباسشویی ال جی با قدرت بالای 1200 دور در دقیقه عرضه شده و از قابلیت های پر استفاده ی Delay End و Child Lock بهره می برد.

سامسونگ مدل WW80J4260

خرید ماشین لباسشویی از بانه و فروشگاه اینترنتی دوزین کالا از مزیت های خاصی برخودار است. نحوه ی خرید اینطوری هست که شما ابتدا یک مقدار از بیعانه رو واریز می کنید مابقی پول رو درب منزل بعد اینکه جنس را سالم تحویل گرفتید پرداخت می کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
WW80J4260

مشخصات

سرعت چرخش موتور
1200 دور در دقیقه
تایمر خاموش
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
رنگ
نقره ای
قفل کودک
دارد
تعداد کار
12 برنامه
سیستم قطع خودکار
دارد
زبان برنامه ها
منو انگلیسی
ظرفیت شستوشو
8 کیلوگرم
جهت باز شدن درب
به طرف چپ
تکنولوژی بخارشوی
ندارد
نوع نصب
زمینی
خشک کن
دارد
شستشوی سریع
Quick Wash
تایمر برنامه
دارد
سایر اقلام همراه
دفترچه راهنما
شناسه کالا
3120596791121

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست