×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

مایکروویو 42 لیتر ال جی مدل 8265

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:

مایکروویو 42 لیتر ال جی 8265

  • گریل : 950 وات
  • ظرفیت : 42 لیتر
  • توان : 1200 وات
  • صفحه نمایش : White LED
  • بدنه خارجی : Noble Silver
  • پوشش داخلی : لعاب سرامیکی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات مایکروویو 42 لیتر ال جی MH8265DIS

مشخصات مایکروویو 42 لیتر ال جی MH8265DIS

کمپانی ال جی LG همواره یکی از بهترین برند ها بوده که در زمینه ی ساخت محصولات برقی خانگی و محصولات هوشمند فعالیت دارد و همیشه توانسته رضایت استفاده کننده ها را در سرتاسر جهان کسب کند و جزء پیش گامان این صنعت باشد . این بار با معرفی یکی دیگر از محصولات پرطرفدار ال جی می خواهیم قدرت و طراحی این شرکت بزرگ را نمایان سازیم ، چراکه در اکثر محصولات این برند عالی همواره تکنولوژی ها و بهترین طراحی ها به کار گرفته می شوند . مایکروویو 42 لیتر ال جی 8265 یکی از بهترین و پرطرفدارترین مایکروویو های موجود در بازار جهانی می باشد زیرا کمپانی ال جی با طراحی زیبا و به کارگیری بهترین فناوری ها و بهترین الیاف و مواد سازنده در این مایکروویو ، مایکروویو عالی با بهترین عملکرد کارایی را تولید کرده است . مایکروویو MH8265 با تکنولوژی اینورتر و هم چنین قابلیت های عالی دیگر چون قابلیت یخزدای ، گریل و هیتر زغالی و ... که دارد همواره سرعت و لذت آشپزی را افزایش می دهد و به شما تجربه ی آشپزی راحت و دلچسپ را می دهد . در واقع امروزه مایکروویو ها به یک وسیله ی ضروری در هر آشپزخانه ای تبدیل شده اند و برای تسریع بخشیدن و آماده سازی غذا با بالاترین کیفیت و به بهترین شکل بسیار کارآمد می باشند . طراحی زیبا برای محصولی چون مایکروویو یک امر ضروری می باشد تا با قرار گیری در هر آشپزخانه ای زیبای و مدرن بودن را بهه آنجا ببخشد ، کمپانی ال جی نیز مایکروویو ال جی 8265 خود را از این قاعده مثتسنا نکرده است و ظرافت و زیبایی را در طراحی این محصول به کاربرده است . پوشش ضد باکتریال Anti-Bacterial EasyClean که در این محصول به کارگرفته شده باعث ازبین بردن میکروب ها و باکتری ها شده و به شما در پاکسازی و تمیز نگه داشتن کامل محصول کمک می کند . ظرفیت 42 لیتر مایکروویو ال جی 8265 قابلیت استفاده برای خانواده های پرجمعیت و استفاده در هنگام مهمانی های بزرگ را مهیا می سازد و می توانید مواد غذای زیادی را در این محصول جای دهید . در کنار قابلیت ها و ویژگی های عالی پشتیبانی از برنامه های مختلف و متنوع پخت یکی دیگر از ویژگی های کارآمد این محصول می باشد که امکان پخت انواع غذا با تنوع بالا را به شما می بخشد و آشپزخانه ی شما را به یک آشپزخانه ی پیشرفته تبدیل می کند . 

طراحی مایکروویو 42 لیتر ال جی MH8265DIS

طراحی مایکروویو 42 لیتر ال جی MH8265DIS

مایکروویو 42 لیتر ال جی 8265 با طراحی منحصر به فرد و کارایی بالا توسط شرکت ال جی تولید شده است ، کمپانی بزرگ ال جی علاوه بر توجه به ظرافت و زیبایی در طراحی به کارآمدی آن نیز توجه داشته و در کنار طراحی شیک و زیبا کارایی محصول را نیز افزایش داده است و بهترین کارایی را در هر آشپزخانه ای از خود نشان می دهد . مایکروویو ال جی 8265 را می توانید روی کابینت های هر آشپزخانه ای قرار دهید و با داشتن رنگ نقره ای (سیلور) می تواند زیبایی خاصی به دکوراسیون آشپزخانه ی شما ببخشد و همواره با درخشش خود در مرکز توجه آشپزخانه قرار گیرد . مدرن بودن را می تواند با طراحی شیک و ظریف در مایکروویو MH8265 تجربه کرد ، چراکه استفاده از شیشه مقاوم در برابر حرارت و طراحی آن به صورت دودی یا همان مشکی زیبای خاصی را به مایکروویو می بخشد و همواره حس مدرن بودن را به شما القاء می کند . استفاده از پنل هوشمند لمسی از نوع LED پیشرفته بودن و هوشمند بودن این محصول را به رخ می کشد ، با نمایشگر هوشمند لمسی شما می توانید به تمام برنامه ها دسترسی داشته باشید و تنظیمات زمان ، نوع پخت و ... را به بهترین شکل و به راحتی تنظیم و کنترل کنید . در هر مایکروویوی مشاهده ی غذا بدون باز کردن در مایکروویو یک امر ضروری می باشد ، زیرا در غیر این صورت باید هربار برای مشاهده ی غذا درب را بازکرد که موجب هدر رفتن حرارت و گرمای ایجاد نوسانات گرمایی می شود و ممکن است کیفیت غذا افت کند ، کمپانی ال جی برای مقابله با این مشکل برای مایکروویو MH8265 در داخل آن سه لامپ LED قدرتمند با دوام بسیار زیاد تعبیه کرده است که هر بار با روشن شدن آنها امکان دیدن داخل مایکروویو را به شما می دهند و می توانید به بهترین شکل جزئیات غذا را مشاهده کنید و دیگر لازم نباشد که هر بار در مایکروویو را باز و بسته کنید . سینی قرار گرفته در داخل این مایکروویو دارای چند پایه می باشد که تعادل را به بهترین شکل حفظ می کند و شما می تونید در هر قسمت سینی مواد را قرار دهید و نگران کج شدن سینی و ریختن مواد غذای نباشید . استفاده از پوشش ضد باکتریال Anti-Bacterial EasyClean در مایکروویو ال جی 8265 باکتری ها و میکروب ها را تا سطح بالای از بین می برد و شما دیگر نگران رشد باکتری در محفظهی مایکروویو خود نباشید چراکه این پوشش یه یهترین شکل آنها را از بین می برد ، همچنین سطح محفظه ی داخلی به گونه ای طراحی شده است که شما بتوانید به بهترین شکل و به آسان ترین روش و تنها با کشیدن یک دستمال آن را تمیز و براق کنید و همواره مایکروویو تمیز و پاکیزه ای را داشته باشید . در کل در کنار قابلیت های عالی و کارایی زیاد طراحی مایکروویو 42 لیتر ال جی 8265 به زیباترین و شیک ترین شکل ممکن می باشد و زیبای را به آشپزخانه ی شما می بخشد . 

عملکرد و کارایی مایکروویو 42 لیتر ال جی 8265

عملکرد و کارایی مایکروویو 42 لیتر ال جی 8265

کمپانی ال جی LG امکانات و قابلیت های کاربردی و فراوانی را در مایکروویو 42 لیتر ال جی 8265 گنجانده است تا بهترین عملکرد و کارایی را در هر آشپزخانه ای به نمایش بگذارد و کیفیت سطح غذا را تا سطح بالای افزایش دهند . یکی از مهمترین امکانات این مایکروویو تکنولوژی هوشمند اینورتر می باشد ، تکنولوژی اینورتر امکان تنظیم دما بسته به نوع غذا را به شما می دهد تا بتوانید غذا را به بهترین شکل درست کنید علاوه بر آن این امکان را برای شما مهیا می سازد که دمای مایکروویو را تا پخت کامل چندین بار تغییر بدهید تا مطابق با مواد داخل آن دما تغییر کند ، در گذشته و در مایکروویو های قدی از اول تا آخر پخت دما به صورت ثابت بود اما در مایکروویو های هوشمند و جدید شما می توانید در هر مرحله دما را تغییر دهید تا غذای باکیفیت تر و خوش پخت تری را داشته باشید . تکنولوژی اینورتر باعث پخش دما در کل محفظه به صورت یکنواخت و بسیار عالی می شود و به تمام قسمت های غذای شما یک اندازه حرارت وارد می شود که این یکی از بهترین ویزگی های مایکروویو 42 لیتر ال جی می باشد چراکه غذای یک دست و کامل را در اختیار شما قرار می دهد . در مایکروویو های ال جی با قابلیت NeoChef برای گرم کردن مواد غذای و تهیه ی نوشیدنی های داغ از انرژی کمتر و حرارت پایین استفاده می شود و حرارت به صورت یکنواخت تمام قسمت های مواد غذای شما را به یک درجه حرارت می رساند . مایکروویو 42 لیتر ال جی 8265 دارای ویژگی یخزدای مواد منجمد می باشد ، قابلیت یخزدای در این مایکروویو یکی از بهترین و کار آمد ترین ویژگی هیا آن می باشد که کمک زیادی را به آشپز می کند ، شما می توانید مواد غذایی چون گوشت ، ماهی ، مرغ و ... منجمد شده را در سریع ترین زمان یخزدای کنید و آشپزی خود را آغاز کنید ، قابلیت Even Defrosting یخ زدای مواد منجمد را به صورت یکنواخت تا 93 درصد یخ زدای می کند که یک ویژگی بسیار عالی و بهتر از مایکوویو های قدیمی می باشد . قابلیت پخت سریع Fast Cooking در این مایکروویو ال جی  برای درست کردن هر چیزی تا چند برابر سرعت را نصبت به سایر مایکروویو ها افزایش می دهد و شما می توانید در سریع ترین زمان مواد غذای خود را اماده سازید و این قبلیت عالی مانع هدر رفتن زمان شما می شود و تا حد زیادی در زمان صرفه جویی می کند . این مایکروویو  دارای قابلیت گریل کردن نیز می باشد ، قابلیت گریل کردن در این مایکروویو به شما امکان درست کردن بهترین کباب و جوجه را می دهد و به بهترین شکل آنها را برشته خواهد کرد ، در گریل با مایکوویو های NeoChef غذا به بهترین شکل و طعم آماده می شود و طعم و رنگ آنها با موادی که با گریل مایکوویو های معمولی آماده شده اند بسیار متفاوت می باشند و شما می توانید با این مایکروویو بهترین جوجه و کباب را برای خانواده خود آماده سازید . مایکروویو 42 لیتر ال جی با داشتن قابلیت ها و ویژگی های بسیار عالی و کاربردی و همچنین طراحی بینظیر و شیک پیشنهاد فروشگاه اینترنتی دوزین کالا به شما عزیزان می باشد و با تهیه ی آن خاص بودت را به آشپزخانه ی خود ببخشید . 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
MH8265DIS

مشخصات

گنجایش
42 لیتر
برنامه پخت
دارد
قابلیت مایکروویو
دارد
توان مایکروویو
1880 وات
گریل
دارد
توان گریل
950 وات
پخت ترکیبی
دارد
توان پخت ترکیبی
1700 وات
یخ زدایی
دارد
صفحه نمایش
دارد
جنس سطح داخلی
لعاب سرامیکی
قابلیت تنظیم زمان
دارد
قابلیت تنظیم حرارت
دارد
زمان سنج (Timer)
دارد
شناسه کالا
2003564989613

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست