×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی بکو 24000 split beko

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
رتبه انرژی : A+
کمپرسور : روتاری
گاز خنک کننده :R410a
ظرفیت گرمایش : 24000
سرعت فن : 4 سرعته
نوع موتور :موتور سبک
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات و ویژگی های کولر گازی بکو 24000 split beko 

از موارد مهمی که در خرید کولر گازی در درجه ی اول اهمیت قرار دارد، ظرفیت سرمایشی و قدرت خنک کنندگی کولر گازی می باشد. کولر گازی بکو دارای ظرفیت 24000 است. این قدرت خنک کنندگی بالا می تواند مکانی با متراژ 40 تا 80 متر مربع را پوشش دهد.  

یکی از ویژگی های مهم در کولر گازی قسمت اینورتر آن است با وجود این اینورتر مصرف برق در کولر گازی بکو کم شده است. در همه ی برند های کولر گازی مانند گری، اوجنرال، ال جی و.... این موتور موجود است. وظیفه اینورتر کنترل کردن ولتاژ برق، جریان و کنترل کردن فرکانس می باشد. از اینورتر در کولر گازی برای کنترل کردن سرعت موتور کمپرسور استفاده می شود کلا اینورتر دما را به صورت منظم تنظیم می کند.

کولر گازی های اینورتر و بدون اینورتر در بازار موجود است اما بهتر است که کولر گازی با سیستم اینورتر دار بخرید چون هم پر فروش است و هم مصرف برق کمی دارد. موتور   اینورتر دیجیتال یکی دیگر از ویژگی های این کولز گازی 24000 بکو است موتور اینورتر با حذف تسمه کاری کرده است که سر صدا در کولر گازی بسیار کم شود و مصرف برق کولر گازی هم کم شود. 

کولر گازی 24000 بکو از کمپرسور روتاری سنگین برخوردار است و از این موتور سنگین تک پنل برای به جریان انداختن پره ها و وزش باد خنک استفاده می کند. همانطور که گفتیم پنل داخلی کولر گازی صدا و نویز بسیار کمی دارد. این موتور کم مصرف هیچ گونه مزاحمت و سر و صدایی ندارد و به هیچ عنوان آزار دهنده نخواهد بود. نوع گاز مصرفی به کار رفته برای کولر گازی بکو گاز R410 استفاده کرده است. این گاز کم مصرف قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد و در عین حال مصرف انرژی را هم پایین می اورد.

حالت خواب یا  sleep mode حالتی است که کولر گازی با قرار گرفتن روی آن چه در حالت گرمایش و چه سرمایش دما را طی دو ساعت اول هر ساعت یک درجه به دمای معمولی اتاق نزدیکتر می کند. یعنی اگر در حالت سرمایش باشد، هر ساعت یک درجه به دما افزوده می شود و در حالت گرمایش یک درجه کم می کند.

این کولر گازی دارای ناحیه کاربردی T3 می باشد این ناحیه کاربردی برای مناطق گرم و حاره ای  می باشد و اگر در مناطق گرمسیری هستید بهتر است که ناحیه کاربردی T3 را انتخاب نمایید. در بین دیگر برندها میتوان از کولر گازی هیتاچی اینورتر 24000 بعنوان یکی از بهترین گزینه های خرید نام برد.

قیمت کولر گازی بکو 24000 split beko

طراحی و قدرت خنک کنندگی 

ظرفیت یکی از ویژگی هایی است که قبل از خرید کولر حتما باید به آن اهمیت داد اگر مکان مورد نظر شما مساحتی بین 40 تا 80 متر مربع را دارد، حتما باید کولر گازی با ظرفیت سرمایشی 24000 را بخرید اما اگر متراژ بالاتر یا پایین تر از این حد را داشته باشد، پیشنهاد می دهیم کولر گازی با قدرت خنک کنندگی بالاتر یا پایین تر بخرید.

چرا که با خرید کولر گازی بالاتر از سطح مورد نیاز خودتان، محیط به سرعت خنک شده و رو به سردی می رود و شما مجبور خواهید بود هر چند وقت یک بار کولر را خاموش کنید و بعد از یک ساعت دوباره گرما هجوم می آورد و شما را وارد به روشن کردن کولر گازی می کند. این خاموش و روشن کردن های پی در پی هم اینکه استهلاک کولر گازی را به دنبال دارد و هم اینکه مصرف انرژی کولر گازی را به شدت بالا می برد.

اگر کولر گازی که می خرید ظرفیت سرمایشی پایین تری داشته باشد، محیط را به اندازه خنک نمی کند که این هم آزار دهنده است پس انتخاب ظرفیت با توجه به محیط شما یکی از نکات مهمی است که حتما باید به آن توجه نمود.

در هنگام خرید ظاهر و طراحی کولر گازی مانند کیفیت اهمیت بالایی دارد کولر گازی های اسپلیت پنل داخلی آن روی دیوار و جلوی دید قرار می گیرد. کولر گازی بکو دارای طراحی بسیار شیکی است و در همان نگاه اول شما را به خود جذب می کند.

یونیت داخلی دارای یک نمایشگر پیشرفته است که در کنار آن دکمه خاموش و روشن و تعدادی از قابلیت ها موجود است بر روی این نمایشگر دیجیتالی میزان دما کولر گازی نشان داده می شود. یونیت خارجی در جلوی دید قرار نمی گیرد و در پشت بام قرار می گیرد. پنل خارجی مربعی شکل است و با رنگ سفید تولید شده است. بهتر است یونیت خارجی روی چهار پایه ای و دور از تابش افتاب و باران قرار گیرد تا زود دچار فرایش نشود.  یونیت داخلی هم از رنگ سفید برخوردار است که با دیگر وسایل منزلتان ست می شود.

ابعاد مناسب این دو پنل از مکان های از پیش تعیین شده جای میگیرد. وزن پنل داخلی 45 کیلوگرم است که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد. صدایی که در پنل داخلی پخش می شود بسیار کم است و در  هنگام روشن بودن صدای آن باعث اذیت شما نمی شود. 

کولر گازی بکو 24000

گاز خنک کننده R410 

راه های زیادی برای خنک کردن وجود دارد یکی از این ها مربوط به گاز کولر گازی است دو نوع گاز کولر ها به کار گرفته می شود یکی گاز R410 و دیگری گاز R22. هر دو گاز بی شک می تواند محیط شما را خنک کند.

 داخل کمپرسور کولرها برای خنک سازی محیط ابتدا هوای گرم محیط را جمع آوری کرده و سپس هوای خنک را در محیط ساطع میکنند که برای این منظور به یک نوع گاز فریون مخصوص نیاز دارند که رایجترین گاز های مورد استفاده در کولر ها R410  و R22 هستند که هر دو دوست دار محیط زیست هستند اما R410 برای محیط زیست بهتر است.

در کولر بکو از گاز R22 استفاده شده است که میتوانید یکی از گزینه های بسیار مثبت در استفاده از کولر همین گاز باشد. این کولر نیز مانند سایر کولرهای دیگر دارای دریچه پخش هوای می باشد که در چهار جهت قرار دارد و شما می توانید با تنظیم آن هوا را به هر طرفی که بخواهید هدایت کنید و یا می توانید با تنظیم آن ها هوا را به طور یکنواخت در کل اتاق پخش کنید و در هر نقطه از اتاق از یک هوای عالی لذت ببرید. این دریچه ها به صورت عمودی و افقی تنظیم می شوند.

کولر گازی بکو 30000 BNTH از دیگر مدل های این شرکت می باشد که دارای ظرفیت 30000 است این ظرفیت مناسب سالن هایی با متراژ 80 تا 110 متر است و  این اخرین و بالاترین ظرفیت کولر گازی های اسپلیت است.

 

گاز کولر گازی بکو 24000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
24000 BEKO Air Conditioner BXYH

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
r22
اینورتر
دارد
تعداد پنل
1
وزن
45 کیلوگرم
میزان صدا
کم صدا
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
سرعت : 4 سرعته - ظرفیت گرمایش : 24000
تعداد کمپرسور
1
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایش و گرمایش
رده انرژی
+A
ظرفیت سرمایش
24000
فیلتر
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320095996565

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست