×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی بکو 30000 BNTH

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
رتبه انرژی : E
گاز خنک گننده :R22
کمپرسور : روتاری 
ظرفیت سرمایش : 30000
جنس بدنه :پلاستیکی ، فلزی
عملکرد :  سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی بکو 30000 BNTH

با نزدیک شدن به فصل گرما و شدت گرما تنها کولر گازی محیط شما را خنک می کند. خرید کولر گازی بکو 30000 BNTH که یکی از کولر گازی هایی است که دارای ظرفیت 30000 است مناسب سالن هایی با متراژ 80 تا 110 متر می باشد و  این اخرین و بالاترین ظرفیت کولر گازی های اسپلیت است.

کمپرسور این مدل اینورتر دیجیتال است اینورتر به صورت مداوم سرعت کمپرسور را تنظیم می‌کند تا دمای موردنظر به طور یکنواخت حفظ شود. همچنین موتور اینورتر دیجیتال دوگانه با فرکانس کاری گسترده تر موجب صرفه جویی بیشتر در انرژی نسبت به کمپرسورهای معمولی می‌شود. علاوه بر این موارد به صورت مداوم سرعت کمپرسور را تنظیم می‌کند تا دمای موردنظر همیشه یکسان باقی بماند. این نوسان حداقلی باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و خنک‌کنندگی بیشتر می‌شود.

کولر گازی بکو 30000 دارای گاز R22 است دو مدل گاز r22 و r410 در بازار موجود است گاز R22 در جذب و ازاد شدن گرما  بهتر عمل میکند همچنین این گاز خنک است البته ناگفته نماند گاز r410 سازگازی بیشتری با محیط زیست دارد. صفحه نمایشی مخفی بر روی بدنه ی داخلی کولر گازی تعبیه شده است، که دمای محیط و دمای مطلوب و میزان مصرف انرژی را نمایش می دهد.

کولر گازی بکو 30000 دارای دو عملگرد سرمایش و گرمایش است و می توان هم در فصل سرد و هم در فصل گرم سال از آن استفاده کرد. حالت خواب راحت یکی از ویژگی کولر گازی بکو است به وسیله تنظیم خودکار 3 عملکرد مختلف یعنی جریان هوای غیرمستقیم و تنظیم زمان خاموشی 7 ساعته و باد ملایم و منطق زمان خواب  باعث بیشترین راحتی در محیط خواب می‌شود.

فیلتر تصفیه هوا و ضد باکتری هر نوع الاینده ی موجود در ان هم چون باکتری و گرد و غبار از بین خواهد رفت یعنی کولر گازی 30000 شما کاملا سالم و پاکیزه به گردش در می اید وکسانی که الرژی نیز دارند می توانند از سلامتی ان اطمینان خاطر را داشته باشند.

کولر گازی بکو دارای ناجیه کاربرد T3 درج شده است و برای مناطق با شرایط آب و هوایی گرم مناسب است و اگر در مناطق گرمسیر زندگی می کنید ناحیه کاربرد T3 پیشنهاد داده می شود. کولر گازی بکو 30000 BNTH دارای بدنه ی ضد زنگ است که از کولر گازی در برابر هر نوع شرایط اب و هوایی محافظت می کند و طول عمر ان را به چندین برابر رسانده است. در بین انواع محصولاتی که با برند های مختلف در بازار موجود میباشند پیشنهاد ما به شما جهت خرید کولر گازی گری 30000 دی ماتیک اینورتردار است.

قیمت کولر گازی بکو 30000 BNTH

طراحی و ساختار کولر گازی بکو 30000

کولر گازی بکو BNTH دارای عملکرد سرد و گرم است و در هر دو فصل سرد و گرم مورد استفاده قرار می گیرد. این کولر گازی را می توان در زمستان به عنوان وسیله ی گرمازا و در تابستان به عنوان وسیله ی خنک کننده مورد استفاده قرار داد. هنگامی که کولر گازی اسپلیت بکو را روشن کنیم، دریچه ی خروجی هوا باز شده و هوای خنک بیرون خواهد آمد. می‌توان پره های این کولر گازی را به صورت دستی به سمت چپ و راست حرکت دهید تا هوای خنک تمام محیط خانه را تسخیر کند.

پنل داخلی کولر گازی بکو 30000 طراحی ساده ای دارد اما این پنل چنان با دقت قطعاتش روی هم چیده شده‌اند که حسی از مدرن بودن را به کاربر القا می‌کند. بر روی وسط پنل داخلی یک لوگوی شرکت بکو درج شده است که نشان از اصالت بالای کالا است.

وجود یک نمایشگر با طراحی محو است که خوانایی خوبی هم دارد روی پنل داخلی این کولر گازی، نمایشگر مخفی قرار گرفته که تنها در صورتی که کولر را روشن کنیم می توانیم آن را ببینیم.

پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می شود بهتر است بر روی چهار پایه ای قرداد داده شود و دور از نور آفتاب و باران قرار بگیرد تا زود دچار فرسایش نشود. پره های این کولر گازی دارای یک لایه طلاییست که از فرسایش ناشی از شرایط جوی جلوگیری به عمل می آورد. مهم ترین ویژگی کولر گازی بکو رادیات طلایی است که در برابر فرسایش و خراب شدن در امان هستند و به این زودی ها خراب نمی شوند پس با خیال راحت آن را روی پشت بام قرار دهید. 

طراحی کولر گازی بکو 30000

کمپرسور روتاری

کمپرسور به کار گرفته برای کولر گازی بکو 30000 BNTH از نوع روتاری می باشد، می دانید که کمپرسور روتاری یکی از پر مصرف ترین کمپرسورها در کولر گازی است و علاوه بر قدرت خنک کنندگی بالا، مصرف انرژی  کم و حجم کمی هم دارند. کمپرسور روتاری، راندمان نسبتا بالایی دارند و سروصدای کمتری ایجاد می کنند.

مصرف پایین برق این نوع کمپرسورها، آنها را به کمپرسورهای محبوب تولیدکننده های کولر گازی خانگی تبدیل کرده است. این کمپرسورها همچنین طراحی بسیار ساده ای دارند و تعمیر آنها زمان و هزینه به مراتب کمتری نسبت به دو مدل دیگر خواهد داشت. کمپرسورهای روتاری نسبت به کمپرسورهای پیستونی مصرف برق کمتری داشته و صدای حاصل از کارکرد آنها نیز کمتر است و در مجموع راندمان بالاتری نسبت به کمپرسورهای پیستونی دارند ولی کمپرسورهای پیستونی قدرت سرمایش بهتری دارند.

این کولر گازی کم مصرف دارای برچسب انرژی E می باشد که در رده متوسط است پس لازم نیست نگرانی شما بابت فیش ماهیانه را از بین ببرد. قابلیت تنظیم جهت دریچه های وزش باد از دیگر ویژگی های کولر گازی بکو 30000 است، تنظیم جهت جریان هوا متناسب با زاویه و مکان نشستن شما از مزیتهای این کولر گازی همه چیز تمام و خوش قیمت است. با این همه می توان با خرید کولر گازی 30000 بکو BNTH هوایی خنک و مطبوع و دلپذیر را مهمان خانه هایتان کرد.

کولر گازی بکو 24000 split beko از دیگر مدل های این برند میباشد که دارای ظرفیت 24000 است. این قدرت خنک کنندگی بالا می تواند مکانی با متراژ 40 تا 80 متر مربع را پوشش دهد.

کمپرسور کولر گازی بکو 30000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
gas cooler Beko BNTH

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R22
اینورتر
دارد
تعداد پنل
1
وزن
93 کیلوگرم
سایر توضیحات
ظرفیت گرمایشی : 30000 - اسپليت دیواری تک پانل
تعداد کمپرسور
1
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایش و گرمایش
رده انرژی
E
ظرفیت سرمایش
30000
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر ضد باکتری
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320095996633

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست