×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی 12000 بکو BNGH120

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
رتبه ی انرژی :B
گاز خنک کننده :R22
پرتاب باد : 10 متر
ظرفیت گرمایش : 12000
کمپرسور :روتاری
میزان صدا :38 دسی بل
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی

 

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی 12000 بکو BNGH120

از دیگر برند های تولید کولر گازی، بکو است. شرکت بکو کولر گازی 12000 مدل BNGH120 را با انواع امکانات تولید و روانه بازار کرده است. از موارد مهمی که در خرید کولر گازی در درجه ی اول اهمیت قرار دارد، ظرفیت سرمایشی و قدرت خنک کنندگی کولر گازی می باشد.

کولر گازی بکو دارای ظرفیت 12000 است. این قدرت خنک کنندگی بالا می تواند مکانی با متراژ 10 تا 25 متر مربع را پوشش دهد. اگر مکان مورد نظر شما مساحتی بین 10 تا 25 متر مربع را دارد، حتما باید کولر گازی با ظرفیت سرمایشی 12000 را بخرید اما اگر متراژ بالاتر یا پایین تر از این حد را داشته باشد، پیشنهاد می دهیم کولر گازی با قدرت خنک کنندگی بالاتر یا پایین تر بخرید.

چرا که با خرید کولر گازی بالاتر از سطح مورد نیاز خودتان، محیط به سرعت خنک شده و رو به سردی می رود و شما مجبور خواهید بود هر چند وقت یک بار کولر را خاموش کنید و بعد از یک ساعت دوباره گرما هجوم می آورد و شما را وارد به روشن کردن کولر گازی می کند. این خاموش و روشن کردن های پی در پی هم اینکه استهلاک کولر گازی را به دنیال دارد و هم اینکه مصرف انرژی کولر گازی را به شدت بالا می برد.

اگر کولر گازی که می خرید ظرفیت سرمایشی پایین تری داشته باشد، محیط را به اندازه خنک نمی کند که این هم آزار دهنده است. پس انتخاب ظرفیت با توجه به محیط شما یکی از نکات مهمی است که حتما باید به آن توجه نمود. قابلیت به نام یخ زدایی از ویژگی های برجسته ی کولر گازی 12000 بکو است که باعث شده تا این کولر گازی به یکی از خوش فروش ترین کولر گازی های 12000 بکو تبدیل شود.

کولر گازی 12000 از کمپرسور روتاری سنگین برخوردار است و از این موتور سنگین تک پنل برای به جریان انداختن پره ها و وزش باد خنک استفاده می کند. همانطور که گفتیم پنل داخلی کولر گازی صدا و نویز بسیار کمی دارد. این موتور کم مصرف هیچ گونه مزاحمت و سر و صدایی ندارد و به هیچ عنوان آزار دهنده نخواهد بود.

نوع گاز مصرفی به کار رفته برای کولر گازی بکو گاز R410 است این گاز کم مصرف قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد و در عین حال مصرف انرژی را هم پایین می اورد. 

حالت خواب یا  sleep mode حالتی است که کولر گازی با قرار گرفتن روی آن چه در حالت گرمایش و چه سرمایش دما را طی دو ساعت اول هر ساعت یک درجه به دمای معمولی اتاق نزدیکتر می کند. یعنی اگر در حالت سرمایش باشد. هر ساعت یک درجه به دما افزوده می شود و در حالت گرمایش یک درجه کم می کند. قیمت کولر گازی بکو 12000 با توجه به قابلیت های فراوانی که دارد بسیار مناسب می باشد.

قیمت کولر گازی بکو BNGH120

طراحی و ظاهر کولر گازی بکو BNGH120

کولر گازی 12000 بکو مدل BNGH120 دارای ظرفیت 12 هزار است. این کولر را میتوان در منطق معتدل و یا حتی مناطق گرمسیر نیز استفاده کرد. به این دلیل که دارای هر دو حالت های سرمایشی و گرمایشی است برای مناطق معتدل بیشتر پیسنهاد میشود، زیرا میتوان علاوه بر فصل های گرم در فصل های سرد نیز از قابلیت سرمایشی آن استفاده نمود.

همانطور که گفتیم کولر ها را با باید با توجه به متراژ مورد استفاده انتخاب نمود، زیرا اگر ظرفیت کولر بیشتر از محیط مورد استفاده باشد تا حد بسیار زیادی سبب هدر رفتن انرژی میشود و اگر کمتر از محیط باشد به خوبی جوابگوی نیاز های محیط نخواهد بود. به همین دلیل خود سارنده گان کولر برای هر کدام از ظرفیت ها یک متراژ انتخاب نموده اند.

به عنوان مثال یک کولر 12 هزار بکو میتواند فضای بین 10 تا 25 متر را هم سرد و هم گرم نمایید. کولر گازی های اسپلیت دارای دو یونیت داخلی و خارجی هستند. یونیت داخلی در خانه و بر روی دیوار نصب می شود یونیت داخلی دارای رنگ سفید است و این رنگ با تمام وسایل دیگر خانه شما ست می شود. یونیت خارجی هم که در خارج از ساختمان و بر روی پشت بام نصب می گردد.

البته ناگفته نماند بهتر است که یونیت خارجی  بر روی چهار پایه ای قرار گیرد و دور از دسترس نور آفتاب و در معرض باران قرار نگیرد تا همیشه بهتر بماند. بدنه هر دو یونیت محکم می باشد و در برابر هر ضربه ای از خود مقاومت نشان می دهد. اما چون کندانسور کمپرسور در معرض نور آفتاب قرار می گیرد شرکت بکو از پرده های ضد فرسایش در کندانسور استفاده کرده است این پره ها که به پره های ضد فرسایش معروف است.  تنوع محصولات کولر گازی باعث شده انتخاب یک محصول مناسب و با کیفیت تا حدی آسان باشد، یکی از این محصولات کولر گازی جنرال 12000 میباشد.

کولر گازی بکو BNGH120

امکانات و توابع کولر گازی بکو

کولر گازی بکو BNGH120 دارای ناحیه کاربردی T3 می باشد این ناحیه کاربردی برای مناطق گرم و حاره ای  می باشد و اگر در مناطق گرمسیری هستید بهتر است که ناحیه کاربردی T3 را انتخاب نمایید.

کمپرسور کولر گازی بکو 12000 از نوع کمپرسور روتاری است که به طور معمول در کولر های اسپیلت سرد و گرم از این مدل کمپرسور استفاده میشود که شاید بهترین گزینه برای این مدل کولر ها باشد، زیرا به نسبت کمپرسور های اسکرول که قدرت بالایی دارند اما قیمت آنها نیز بالا تر است.

کمپرسور های پیستونی که وزن انها بسیار بالا با مصرف برق زیادی هستند است که ویژگی های این مدل کمپرسور که از طریق دو صفحه سبب فشره سازی گاز میشود و تا ظرفیت 36 هزار زا پشتیبانی میکند گزینه بسیار مناسبی برای کولر های سرد و گرم  که در مناطق معتدل بیشتر استفاده میشود است.

با وجود کمپرسور روتاری در کولر علاوه بر اینکه میزان صدای کولر بسیار کم است و این کمی صدا به دلیل اصطکاک ناچیزی است که در هنگام کار کرد کولر دچار آن میشود، طول عمر کولر را تا حد بسیار زیادی بالا برده است. فیلتر تصفیه HEPA هوا+ فیلتر ضد باکتری با تزریق هوای عبوری از سیستم تهویه هوا با بیش از 3 میلیون یون ذرات میکروسکوپی مضر را کاهش می دهد و هوای سالم و عاری از هر گونه گرد و غباری باشد. 

کولر گازی بکو 26000 BEKO SPLET از مدل های پرفروش این برند می باشد که دارای نوع گاز مصرفی r22 است. این گاز کم مصرف قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد و در عین حال مصرف انرژی را هم پایین می اورد.

کولر گازی بکو BNGH120

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
BEKO AIR CONDITIONER 12000

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R22
تعداد پنل
1
ابعاد
سایز پنل داخلی : 865x365x265 میلی متر
- سایز پنل بیرونی : 705x535x330 میلی متر
وزن
60 کیلوگرم
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
عملکرد خودکار+ راه اندازی مجدد+ عملکرد زدودن رطوب+ کنترل دمای اتوماتیک+ حالت خواب+ تایمر 24 ساعته+ یخ زدایی
تعداد کمپرسور
1
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایش و گرمایش
رده انرژی
B
مناسب برای فضای
تا 30 متر
ظرفیت سرمایش
12000
میزان پرتاب باد
10 متر
نوع برق مصرفی
تک فاز
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
دارای فیلتر HEPA هوا+ فیلتر ضد باکتری
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995293

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست