×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی بکو 26000 BEKO SPLET

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
رتبه ی انرژی :+A
گاز خنک کننده : R22
کمپرسور :  روتاری
ظرفیت گرمایش: 26000
تعداد پنل :تک پنل
سرعت فن :4 سرعته
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی بکو 26000 BEKO SPLET

کولر گازی بکو 26000 دارای نوع گاز مصرفی r22 است این گاز کم مصرف قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد و در عین حال مصرف انرژی را هم پایین می اورد. کمپرسور یکی از اصلی ترین اجزاء کولر گازی و قلب تپنده این دستگاه های سرمایشی و گرمایشی است. کمپرسورهای کولر گازی علاوه بر میزان توان سرمایشی دارای انواع مختلفی هستند و سه نوع از آن ها در بازار موجود است که هریک از آن ها وظایف خاص خود را دارند. 

کمپرسور به کار گرفته برای کولر گازی بکو 26000 از نوع روتاری می باشد، می دانید که کمپرسور روتاری یکی از پر مصرف ترین کمپرسورها در کولر گازی است و علاوه بر قدرت خنک کنندگی بالا، مصرف انرژی  کم و حجم کمی هم دارند. کمپرسور روتاری، راندمان نسبتا بالایی دارند و سروصدای کمتری ایجاد می کنند.

شرکت بکو برای این کولر گازی دلربا از پره های ضد رنگ که ضد فرساش می باشند بهره گرفته است تا در برابر تغییرات اب و هوا و شرایط آب و هوایی مختلف دوام و مقاومت بالایی داشته باشند. کولر گازی بکو دارای ظرفیت 26000 است این ظرفیت برای مساحت هایی 40 تا 80 متر مربع گزینه خوبی است.

انواع کولر گازی در بازار موجود است کولر گازی پنجره ای، کولر گازی ایستاده، کولر گازی قابل حمل و کولر گازی اسپلیت یا دو تکه که هر یک از این نوع کولر ها برای مناطق بخصوصی به کار می رود اما در بین این ها کولر گازی های اسپلیت و دیواری از همه پر فروش تر است و طول عمر بالایی دارند.

هر یک از این نوع ها برند های بخصوصی هم دارند این مدل هم اسپلیت است. برند بکو کولر گازی 26000 را با امکانات بخصوصی تولید و روانه بازار کرده است. کولر گازی اسپلیت بکو 26000 دارای دو پنل داخلی و خارجی است که هر یک از ان ها دارای طرح و شکل خاصی هستند و کارایی مخصوص خود را دارند. پنل داخلی که بر روی دیوار نصب خواهد شد.

به دلیل اینکه این یونیت در معرض دید است، طراحی زیباتری نسبت به یونیت خارجی دارد. پنل داخلی کولر گازی بکو دارای رنگ سفید است و با طراحی یکدستی که دارد نمایی زیبا و مدرن را در اتاق به وجود خواهد اورد. پنل خارجی که در بیرون از منزل نگهداری می شود بهتر است آن را روی یک چهار پایه قرار داد و دور از دسترس نور افتاب و باران قرار بگیرد این یونیت دارای بدنه ای محکم و ضد زنگ است و طول عمر بالایی به همراه دارد. پره های ضد زنگ در قسمت پایین این پنل قرار گرفته که به صورت مخفی قرار داده شده است.

هوا از طریق این پره ها به صورت یکنواخت به بیرون هدایت خواهد شد. این پره ها ضد زنگ هستند و با طراحی خاصشان تنها در هنگام روشن کردن دستگاه می توان ان ها را رویت کرد. در بین انواع محصولات که در بین تنوع برندها کیفیت بالایی دارند و میتوان از آن ها بعنوان یک گزینه بعنوان پیشنهاد خرید مطرح کرد کولر گازی جنرال T3 لبخند 26000 می باشد.

قیمت کولر گازی بکو 26000 BEKO SPLET

طراحی و ساختار کولر گازی بکو 26000

کولر گازی های بکو  همیشه دارای کیفیت بالا هستند طراحی یکی از نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد شرکت بکو هم کولر گازی هایی با طراحی زیبا وارد بازار کرده است. اسپلیت دارای دو بخش است بخش داخلی و بخش خارجی وقتی که بخش داخلی نگاه می کنیم یک کولر گازی ساده و شیک با طراحی ساده می بینید. یک نمایشگر دیجیتالی هم که در بخش پنل داخلی وجود دارد برنامه و میزان دما کولر گازی را به شما نشان می دهد.

کولر گازی های بکو همیشه دارای طراحی متفاوتی هستند و یکی از برند های پر فروش به حساب می آید.  پنل داخلی داخلی این سیستم تهویه شامل فیلتر هوا، برای جلوگیری از گرد و غبار است هنگامی که کولر در حالت اماده به کار است.  پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می شود بهتر است بر روی چهار پایه ای قرداد داده شود و دور از نور آفتاب و باان قرار بگیرد تا زود دچار فرسایش نشود.

 پره های این کولر گازی دارای یک لایه طلاییست که از فرسایش ناشی از شرایط جوی جلوگیری به عمل می آورد. رنگ هر دو یونیت سفید است و همین رنگ با سایر وسایل خانه شما ارتباط دارد و قتی به کولر نگاه می کنی بسیار چشمگیر و دلربا است. 

 کولر گازی بکو 26000

موتور روتاری و سایر ویژگی ها

کولر گازی بکو 26000 دارای کمپرسور روتاری rotary است از مزایای این کولر گازی می توان به صدای کم اشاره کرد یعنی در زمان کارکرد صدای بسیار کمی دارد و صدای آن مزاحم شما  و سایر افراد خانه نمی شود.

این کمپرسور ها بیشترین استفاده را در ایران دارند و در مقایسه با کمپرسور های پیستونی دارای قدرت بیشتری هستند. کارکرد کمپرسور روتاری به این صورت است که وقتی گاز از دریچه ورودی وارد کمپرسور می‌شود، در اثر چرخش تیغه‌ها و برخورد پره‌ها با گاز، آن را با فشار به سوی لوله‌های خروجی هدایت می کند.

  فیلتر تصفیه هوا با امکان جداسازی و شستشوی دستی هوای تازه و سالم قابل تنفس را در محیط به جریان می‌اندازد. همچنین فیلتر ضد باکتری و گرد غبار که اصلی‌ترین و اساسی‌ترین علت برتری اسپلیت‌ها نسبت به وسایل گرمازا و سرمازای قدیمی است، برای افرادی که آسم و آلرژی دارند و حتی تمام افراد سالم بسیار مناسب خواهد بود زیرا با این فناوری هوای محیط جریان یافته و هر نوع آلودگی و بو و باکتری را از بین می‌برد.

در نهایت سیستم تمییز کننده‌ی خودکار داخلی نظافت دستگاه و سلامت هوای تصفیه شده را تضمین خواهد کرد. با قابلیت تایمر 24 ساعته نیز کنترل روشن و خاموش شدن دستگاه را در طول شبانه روز می‌توانید در اختیار داشته باشید. این کولر دارای رده ی انرژِی +A  است و به جرات میتوان گفت که تقریبا جز کم مصرف ترین مدل ها محسوب میشوند. 

کولر گازی 12000 بکو BNGH120 از مدل های دیگر این برند می باشد که دارای طراحی شیک و زیبا می باشد که دارای ظرفیت 12000 است.

کولر گازی بکو 26000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
26000 split beko airconditioner

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R22
تعداد پنل
تک پنل
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
سیستم صرفه جویی در مصرف انرژی (energy saving) - کلاس آب و هوا: T3 - ظرفیت گرمایش : 26000
تعداد کمپرسور
1
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایش و گرمایش
رده انرژی
+A
مناسب برای فضای
تا 90 متر مربع
ظرفیت سرمایش
26000
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر زدودن گرد و غبار فیلتر ضد باکتری و ضد الرژی - فیلترهای تصفیه هوای چندگانه
ریموت کنترل
دارد
اقلام همراه
دستگاه کنترل از راه دور-دفترچه راهنمای کاربر-لوله مسی-پایه و پیچهای اتصال پنل
شناسه کالا
3320093995294

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست