×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی جنرال گلد 32000 مدل GG-S32000 Platinum

دسته بندی: لوازم خانگی
0 تومان بدون مالیات
رتبه انرژی : A
سرعت فن : 3 سرعته
ظرفیت گرمایش :32000
گاز خنک کننده : R410a
کمپرسور :اسکرول
وزن یونیت خارجی :45 کیلوگرم
دامنه کارکرد سرمایشی : 0 الی 24 درجه سانتی گراد
دامنه کارکرد گرمایشی : 15 الی 24 درجه سانتی گراد
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی جنرال گلد 32000

کولر گازی جنرال گلد 32000 شرکت جنرال با انواع امکانات تولید و روانه بازار کرده است از موارد مهمی که در خرید کولر گازی در درجه ی اول اهمیت قرار دارد، ظرفیت سرمایشی و قدرت خنک کنندگی کولر گازی می باشد.

کولر گازی جنرال دارای ظرفیت 32000 است. این قدرت خنک کنندگی بالا می تواند مکانی با متراژ 80 تا 110 متر مربع را پوشش دهد. اگر مکان مورد نظر شما مساحتی بین 80 تا 110 متر مربع را دارد، حتما باید کولر گازی با ظرفیت سرمایشی و گرمایشی 32000 را بخرید اما اگر متراژ بالاتر یا پایین تر از این حد را داشته باشد، پیشنهاد می دهیم کولر گازی با قدرت خنک کنندگی بالاتر یا پایین تر بخرید.

چرا که با خرید کولر گازی بالاتر از سطح مورد نیاز خودتان، محیط به سرعت خنک شده و رو به سردی می رود و شما مجبور خواهید بود هر چند وقت یک بار کولر را خاموش کنید و بعد از یک ساعت دوباره گرما هجوم می آورد و شما را وارد به روشن کردن کولر گازی می کند. این خاموش و روشن کردن های پی در پی هم اینکه استهلاک کولر گازی را به دنیال دارد و هم اینکه مصرف انرژی کولر گازی را به شدت بالا می برد.

اگر کولر گازی که می خرید ظرفیت سرمایشی پایین تری داشته باشد، محیط را به اندازه خنک نمی کمند که این هم آزار دهنده است پس انتخاب ظرفیت با توجه به محیط شما یکی از نکات مهمی است که حتما باید به آن توجه نمود.

کولر گازی جنرال  گلد برای اینکه میزان مصرف انرژی کولر گازی را پایین بیاورد از گاز R410 استفاده کرده است. این گاز نقطه جوش بسیار بالایی دارد و در دمای 54 درجه ی سانتیگراد به جوش می آید در نتیجه قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد و البته این گاز بسیار هم کم مصرف است و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

در کولر گازی جنرال گلد از کمپرسور بسیار پر قدرت و کم مصرف روتاری استفاده شده است به نوعی این کمپرسور کم مصرف است که تا 74 درصد در کاهش مصرف برق این کولر صرفه جویی میکند و رده مصرف انرژی آن را در A قرار داده است علاوه بر مصرف پایین در کمپرسور های روتاری به دلیل اصطکاک کمی که این کولر ها در هنگام کار کردن دارند میزان صدای آنها بسیار پایین است و طول عمر بالایی نیز دارا میباشند که با کیفیت بودن این نوع کمپرسور را هزاران برابر بیشتر میکند.  یکی از محصولاتی که در بین خریداران محبوبیت فراوانی کسب کرده کولرگازی جنرال T3 لبخند 32000 میباشد.

قیمت کولر گازی جنرال گلد 32000

 ساختار و طراحی کولر گازی جنرال گلد 

 جنرال را همه می شناسند و با کیفیت محصولاتش هم آشنایی دارند قطعا هر کس هم که قصد خرید کولر گازی را داشته نام این برند معتبر به گوشش خورده است به همین امر ما از تعریف و تمجید این برند خوش فروش پرهیز می کنیم. کولر گازی جنرال گلد با طراحی ساده ای به تولید رسیده که در نهایت سادگی بسیار شیک و زیبا می باشد و انتخاب عالی برای مکان های شیک و با کلاس خواهد بود.

کولر گازی 32000 جنرال از دو پنل تشکیل شده است که یکی از ان ها در معرض دید داخل اتاق قرار می گیرد و دیگری را باید پشت بام نگهداری کرد. پنل خارجی از کمپرسور و کندانسور تشکیل شده است که برای خنک سازی هوا از گاز r410 استفاده می نماید و باید ان را در معرض هوا قرار داد. با قرار گیری این موتور در پشت بام همواره در طول روز نور خورشید به ان می تابد و در معرض بارش باران خواهد بود از این رو جنرال با بدنه ای محکم ان را تولید کرده است که در برابر نور خورشید و باران مقاومت بالایی دارد و سال های زیادی می تواند کارکرد مفیدی داشته باشد.

موتور اینورتر داخل ان نیز با داشتن محفظه ای فلزی در برابر تمامی شرایط اب هوایی بسیار مقاوم است و به هیچ عنوان اسیب نمی بیند. یونیت خارجی تقریبا شکلی مربعی به خود گرفته است که هوا را از طریق لوله با داخل اتاق می برد. این پنل با داشتن پایه هایی در اطراف کولر گازی را با فاصله ای از زمین نگه می دارند ولی برای این که از صدمات احتمالی جلوگیری شود بهتر خواهد بود که کولر گازی را بر روی پایه ای قرار داد. 

قیمت کولر گازی نرال گلد 320000

ناحیه کاربرد و سایر امکانات کولر گازی 32000

کولر گازی جنرال گلد 32000 دارای ناحیه کاربردی T3 , T1 می باشد این ناحیه کاربردی برای مناطق گرم و حاره ای و مناطق خشک و معتدل مناسب می باشد و اگر در مناطق گرمسیری یا مناطق معتدل هستید این کولر مناسب برای هر دو مناطق است. کولر گازی جنرال دارای ناحیه کاربردی T3 می باشد این ناحیه کاربردی برای مناطق گرم و حاره ای  می باشد و اگر در مناطق گرمسیری هستید بهتر است که ناحیه کاربردی T3 را انتخاب نمایید.

فیلتر ضد باکتری و فیلتر بهداشتی  بیرون از دستگاه و در قسمت بالا تعبیه شده است، بنابراین می‌توان آن را به‌راحتی بیرون آورد و تمیز کرد. پوشش ضد باکتری آن گردوغبار، آلاینده‌های خطرناک معلق در هوا و مواد حساسیت‌زا را فیلتر می‌کند.  از امکانات این کولر گازی می توان به حالت خواب اشاره کرد. این قابلیت شرایط مطلوب جهت خواب خوب را فراهم می‌کند. این حالت با قابلیت کنترل دمای خود شما را در وضعیت راحتی نگه می‌دارد، به‌گونه‌ای که خیلی سریع و عمیق خوابتان می‌برد و با نشاط از خواب بیدار می‌شوید.

 گاز مصرفی کولر گازی 32000 جنرال گلددر مشخصات فنی R410 درج شده است و یکی از گازهای دوستدار محیط ریست بوده و دمای جوش آن از سایر گازها بسیار پایین تر است، علاوه بر اینکه قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد، میزان مصرف انرژی آن نیز بسیار پایین است. کولر گازی جنرال گلد 30000 از دیگر مدل های این برند میباشد که که با امکانات و فناوری های بالایی تولید و روانه بازار شده است.

کولر گازی جنرال گلد 32000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GENERAL 32000BTU

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410a
اینورتر
ندارد
تعداد پنل
1 عدد
ابعاد
ابعاد موتور 946×410×810 میلی متر - 123 سانتی متری (خالص)
وزن
وزن موتور 63.5KG
میزان صدا
58 دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
ناحیه کاربرد T1 و T3 - قابلیت AIR FLOW - قابلیت SWING - قابلیت تعویض mode - قابلیت تنظیم سرعت فن - حالت خواب
جنس
ABS پلاستیکی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
رده انرژی
A
مناسب برای فضای
محیط 105 تا 135 متر
محدوده ظرفیت سرمایشی
بالای 32 هزار BTU/hr BTU/hr
ظرفیت سرمایش
32000
میزان پرتاب باد
15 متر
نوع برق مصرفی
تک فاز
میزان مصرف برق
220-240
قطر لوله رفت
11.25 اینچ
قطر لوله برگشت
17.7 اینچ
حداکثر طول لوله کشی
26 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
18 متر
بازدهی سرمایش EER
5.45
بازدهی گرمایش COP
6.10
حداقل دما
18 درجه سانتی گراد
حداکثر دما
30 درجه سانتی گراد
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر تصفیه هوا فیلتر گرد و غبار
ریموت کنترل
دارد
اقلام همراه
لوله-کابل مسی-پایه پنل-ریموت کنترل-باتری ریموت کنترل-دفترچه راهنما
شناسه کالا
2800000760946

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست