×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی جنرال گلد 18000 مدل GG-S18000 Platinum

دسته بندی: لوازم خانگی
رتبه انرژی : A
کمپرسور : اسکرول
سرعت فن : 3 سرعته
گاز خنک کننده : R410a
ظرفیت گرمایش : 18000
وزن یونیت خارجی : 45 کیلوگرم
دامنه کارکرد سرمایشی : 0 الی 24 درجه سانتی گراد
دامنه کارکرد گرمایشی : 15 الی 24 درجه سانتی گراد
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی جنرال گلد 18000

خرید کولر گازی جنرال گلد شکار لبخند با ظرفیت های سرمایشی و گذمایشی 18000 برای مکانی با متراژ و مساحت 30 تا 60 متر مربع مناسب است و با قدرت خنک کنندگی بالایش به راحتی همه ی محیط را خنک می کند. یکی از ویژگی های مهم در کولر گازی نوع گاز مصرفی آن می باشد گاز مصرفی کولر گازی جنرال 18000 در مشخصات فنی r410 می باشد. کولر گازی 18000 جنرال از گاز کم مصرف R410 بهره می برد. این گاز  علاوه بر مصرف پایین انرژی، قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی هم دارد.

شرکت جنرال برای کولر گازی گلد 18000 از موتور کم مصرف اینورتر استفاده کرده است. اینورتر جدیدترین نوع موتور می باشد که در ان بیشتر قطعات اضافی از بین رفته و کم ترین میزان سر و صدا تولید خواهد شد. با وجود قابلیت اینورتر هنگام خاموش شدن کولر گازی کاملا خاموش نخواهد شد و تنها سرعت دور ان کاهش می یابد و در نتیجه هوا در حالت نرمال قرار گرفته می شود و به این ترتیب انرژی بسیار کمی به مصرف می رسد.

کمپرسور این کولر گازی از نوع اسکرول یا چرخشی است از ویژگی های این کمپرسور می توان به صدای کم، ظرفیت بالا و طول عمر بالا اشاره کرد. کولر گازی 18000 گلد جنرال دارای برچسب انرژی a است که نشان از کم مصرف بودن ان می باشد. کولر گازی اسپلیت جنرال از دو بخش داخلی و خارجی تشکیل شده است. پنل داخلی کولر گازی که بر روی دیوار نصب می شود، دارای بدنه ی سفید رنگ براق است و برند معتبر جنرال در پنل داخلی حک شده است و نشان از اصالت بالای کالا است.

همچنین پنل داخلی دارای یک نمایشگر است که میزان دما و دکمه روشن و خاموش و انواع برنامه بر روی پنل قرار داده شده است پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می شود در برابر نور آفتاب و باران از خخود مقاومت بالایی نشان می دهدچون پره های ضد فرسایش برای هر دو پنل استفاده شده است. 

این کولر گازی دارای قابلیت هایی مانند سرمایش سریع، حالت خواب، تنظیم سرعت فن و.... می باشد. ناحیه ی کاربرد کولر گازی 18 هزار جنرال گلد ناحیه ی معتدل و مرطوب و گرم و خشک درج شده است، این نواحی در واقع به مناطق و شهرهای جنوب کشور و شهرهای شمالی کشور ما اشاره دارد.

بنابراین بادی این را بدانید که در این مناطق بهترین عملکرد را خواهد داشت ناحیه t1 یعنی برای مناطق معتدل و مرطوب جوابگو است. قابلیت پاک کنندگی خودکار پنل داخلی کولر گازی را پاک می کند و از رشد و تکتیر انواع میکروب و باکتری داخل پنل جلوگیری خواهد نمود. به همراه کولر گازی جنرال گلد 18000 یک ریموت کنترل و 5 متر سیم و کابل و 5 متر لوله ی مسی نیز ارائه می شود. یکی از مدل هایی که در بین دیگر برد ها بسیار پرفروش است کولر گازی گری لومو اینورتر 18000 است که با امکانات و ویژگی های خاص خود گزینه جذابی جهت خرید میباشد.

کولر گازی جنرال گلد 18000

طراحی و ظاهر کولر گازی جنرال گلد 18000

در هنگام خرید ظاهر و طراحی کولر گازی مانند کیفیت اهمیت بالایی دارد کولر گازی های اسپلیت پنل داخلی آن روی دیوار و جلوی دید قرار می گیرد. این مدل کولر گازی دارای طراحی بسیار شیکی است و در همان نگاه اول شما را به خود جذب می کند. اما یونیت خارجی در جلوی دید قرار نمی گیرد و در پشت بام قرار می گیرد.

پنل خارجی مربعی شکل است و با رنگ سفید تولید شده است. بهتر است یونیت خارجی روی چهار پایه ای و دور از تابش افتاب و باران قرار گیرد تا زود دچار فرایش نشود.  یونیت داخلی هم از رنگ سفید برخوردار است که با دیگر وسایل منزلتان ست می شود. در وسط یک نمایشگر قرار گرفته است و تغیرات دما و میران دما را می توانید روی این نمایشگر ببنید.

ابعاد مناسب این دو پنل از مکان های از پیش تعیین شده جای میگیرد. وزن پنل داخلی 48 کیلوگرم است که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد. صدایی که در پنل داخلی پخش می شود 58 دسی بل  است پ سدر هنگام روشن بودن صدای آن باعث اذیت شما نمی شود. 

کولر گازی جنرال گلد 18000

موتور اینورتر و کمپرسور اسکرول 

اینورتر یکی از ویژگی های مهم در کولر گازی به حساب می آبد البته توجه داشته باشید ثیمت کولر ها با وجود اینورتر هم کمی زیاد شده است دو مدل کولر گازی اینورتر دار و بددو اینورتر در بازار موجود است که هر یک از این دو کارایی هایی دارد ما اینورتر دار بهتر عمل می کند و طول عمر بالایی به همراه دارد.

کولر گازی جنرال 18000 گلد هم دارای موتور اینورتر است موتور INVERTER در کمپرسور کولر گازی به معنای دور متغیر است. کمپرسور هایی که دارای فناوری اینورتر می باشند، کمپرسور آنها دورانی بوده و سرعتشان هم متغیر است. یعنی زمانی که دمای محیط به دمای دلخواه رسید، کولر گازی خاموش نمی شود بلکه سرعت آن کاهش می یابد و زمانی هم که نیاز باشد با دور و سرعت بالا کار کند، نیازی به مصرف انرژی زیاد ندارد و با صرف انرژی بسیار کم شروع به کار می کند و با سرعت بالا شروع به چرخش خواهد کرد.

از آنجایی که عامل اصلی مصرف انرژی استارت کردن و روشن و خاموش کردن می باشد، کولر گازی اینورتر با فناوری اینورتر خاموش و روشن نمی شود، و تنها دور آن تغییر می کند. نتیجه ی این فرایند کولر گازی کم مصرف است که دمای محیط زندگی شما را خنک خنک می گرداند و هوایی سالم و سرشار از زندگی را در رگ خانه ی شما به جریان می اندازد.

برق مصرفی این کولر گازی تک فاز است، که از دو رشته ی فاز و نول تشکیل شده است و مصرف انرژی A است که نشان از کم مصرف بودن کولر گازی می دهد. کمپرسور این کولر گازی ار نوع اسکرول بوده و عملکردی با کیفیت و قدرتمند را به همراه دارد تا جایی که با وجود عدم پشتیبانی از قابلیت اینورتر باز هم در سری کولر گازی های کم مصرف قرار دارد و میزان صدای بسیار کمی دارد. از مزیت های این کمپرسور می توان به صدای کم و ظرفیت بالاو طول عمر زیاد اشاره نمود. کولر گازی جنرال گلد 32000 از دیگر مدل های این برند میباشد که دارای عملکرد سرد و گرم می باشد و با ظرفیت 18000 محیطی 30 تا 50 متر مربع را خنک می کند.

کولر گازی جنرال گلد 18000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GENERAL 30000BTU

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410a
اینورتر
ندارد
تعداد پنل
1 عدد
ابعاد
ابعاد موتور 55×77 سانتی متر - ابعاد پنل 96 سانتی متر (خالص)
وزن
48 کیلوگرم
میزان صدا
46 دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
ناحیه کاربرد T1 و T3 - قابلیت AIR FLOW - قابلیت SWING - قابلیت تعویض mode - قابلیت تنظیم سرعت فن - حالت خواب
جنس
ABS پلاستیکی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
اسکرول
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
رده انرژی
A
مناسب برای فضای
محیط 30 الی 60 متر
محدوده ظرفیت سرمایشی
12000 - 24000 Btuh
ظرفیت سرمایش
18000
میزان پرتاب باد
15 متر
نوع برق مصرفی
تک فاز
میزان مصرف برق
220-240
قطر لوله رفت
1.25 اینچ
قطر لوله برگشت
2.15 اینچ
حداکثر طول لوله کشی
17 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
12 متر
بازدهی سرمایش EER
3.85
بازدهی گرمایش COP
4.25
حداقل دما
18 درجه سانتی گراد
حداکثر دما
30 درجه سانتی گراد
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر تصفیه هوا فیلتر گرد و غبار
ریموت کنترل
دارد
اقلام همراه
لوله-کابل مسی-پایه پنل-ریموت کنترل-باتری ریموت کنترل-دفترچه راهنما
شناسه کالا
2800000234645

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست