×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی جنرال گلد 14000 مدل GG-S14000 Platinum

دسته بندی: لوازم خانگی
0 تومان بدون مالیات
رتبه انرژی : A
ظرفیت گرمایش :14000
کمپرسور :  اسکرول
گاز خنک کننده : R410a
سرعت فن :3 سرعته
وزن یونیت خارجی : 45 کیلوگرم
دامنه کارکرد سرمایشی : 0 الی 24 درجه سانتی گراد
دامنه کارکرد گرمایشی : 15 الی 24 درجه سانتی گراد
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی جنرال گلد 14000

جنرال که با طرح لبخند همه آن را می شناسند و با کیفیت محصولاتش آشنایی دارند، بنابراین ما از تعریف این برند پر فروش پرهیز می کنیم.  کولر گازی دیواری جنرال گلد 14000 دو تکه است و از دو بخش بیرونی و داخلی تشکیل شده است. بخش داخلی بر روی دیوار نصب می شود و معمولا وزن سبک و میزان صدای بسیار کمتری دارد؛ اما بخش بیرونی در بیرون از اتاق و معمولا روی بالکن قرار می گیرد.

بخش بیرونی هم وزن سنگین تری دارد و هم اینکه میزان صدای بیشتری تولید می کند. از آنجایی که این بخش در معرض آب و باران و تابش خورشید است، بهتر است بر روی چهار پایه و در زیر سایه باشد تا دچار فرسودگی و پوسیدگی زودهنگام نشود. البته خود شرکت های سازنده تا حدی این مشکل را رفع کرده اند و در ساخت این کولر گازی از پره های ضد فرسایش سود می برند که مقاومت بالایی دارند.

کمپرسور کولر گازی جنرال گلد 14000 اسکرول است که دارای ظرفیت بالایی می یاشد. کمپرسور اسکرول از دو صفحه ی مارپیچی درست شده است که یکی متحرک است و دیگری ثابت میباشد و زمانی که گاز به دورن این دو صفحه وارد میشود این دو مارپیچ با هم سبب فشرده شدن گاز میشوند و به دلیل همین دو صفحه ی مارپیچی این نوع کمپرسور را مارپیچی نیز مینامند.

 کمپرسور اسکرول برای مناطق گرمسیر به دلیل قدرت بالایی که دارند بسیار مناسب است که از دیگر ویژگی های این مدل کمپرسور میتوان به میزان صدا بسیار کم با طول عمر بالا اشاره کرد. قابلیت تنظیم سرعت در سه حالت کم، متوسط و زیاد از دیگر ویژگی های کولر گازی جنرل می باشد، که متناسب با شرایط آب و هوایی می توانید سرعت کولر گازی را در یکی از 3 حالت قرار دهید.

 نوع گاز مصرفی به کار رفته برای کولر گازی جنرال گلد 14000 کم مصرف گاز R410 است این گاز کم مصرف قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد و در عین حال مصرف انرژی را هم پایین می اورد.  شرکت جنرال برای کولر گازی گلد 14000 از موتور کم مصرف اینورتر استفاده کرده است. اینورتر جدیدترین نوع موتور می باشد که در ان بیشتر قطعات اضافی از بین رفته و کم ترین میزان سر و صدا تولید خواهد شد.

با وجود قابلیت اینورتر هنگام خاموش شدن کولر گازی کاملا خاموش نخواهد شد و تنها سرعت دور ان کاهش می یابد و در نتیجه هوا در حالت نرمال قرار گرفته می شود و به این ترتیب انرژی بسیار کمی به مصرف می رسد.

تنوع بالای محصولات کولر گازی باعث شده انتخاب این محصولات آسانتر شود، در بین دیگر برندها که میتوان بعنوان گزینه مناسب خرید اشاره کرد کولر گازی هیتاچی 14000 اینورتر میتواند گزینه مناسبی باشد.

طراحی ساده و چشمگیر

بی شک علاوه بر کیفیت طراحی هم از اهمیت بالایی برخوردار است چون پنل داخلی هم در سالن نصب می شود بسیار چشمگیر است و باید شما هم آن را بپسندید این مدل کولر گازی هر دو پنل آن دارای رنگ سفید است و با تمام وسایل خانه شما ست می شود البته از کولر های اسپلیت فقط در خانه استفاده نمی شود شما می توانید این نوع ها را برای دفتر شرکت هایتان، مساجد، هتل ها و ... بخرید.

همان طور که گفتیم کولر گازی جنرال 14000 مانند سایر مدل های جنرال دارای دو پنل داخلی و خارجی می باشد. بخش داخلی یا همان اسپلیت دیواری در داخل از منزل قرار می گیرد و از طراحی زیبایی برخوردارست. بر روی بدنه ی ان شیار هایی طراحی شده که شکل خاصی به پنل داده و بر زیبایی ان افزوده است. پره های ضد زنگ در قسمت پایین طراحی شده اند که هوا را از چهار جهت مختلف به پخش می رسانند و هوای سرد و خنک کوهستانی را در تمام فضای اتاق به جریان در می اورند.

با نگاهی به کولر گازی  می توان برند ان را رویت کرد که اصالت و بزرگی جنرال را به رخ می کشد. شما می توانید هنگام اجرای تنظیمات از طریق ریموت کنترل به اجرا در اوردن برنامه ها را روی ان مشاهده نمایید. بر روی کول گازی جنرال یک دریچه بسته مشاهده می کنید وقتی که کولر را روشن نمایید این دریچه باز می شود و هوا از آن جا خارج می شود وقتی هم که کولر را خاموش کنید دوباره دریچه ها بسته می شوند.

یونیت خارجی کولر گازی جنرال گلد را باید بیرون از منزل در معرض هوا قرار داد. با نگهداری پنل خارجی در بیرون از منزل به طور مستقیم در زیر نور افتاب و برف و باران قرار می گیرد از این رو با بدنه ای مقاوم به تولید رسیده است و به هیچ عنوان اسیب نخواهد دید.

کولر گازی جنرال گلد 14000

آیا کولر گازی جنرال 14000 بخریم یا نه؟

داشتن کولر گازی یکی از وسایل صروری در خانه است خوشبختانه با کمپرسور اسکرول کولر گازی گری جنرال گلد 14000 با توان بالا کار می کند یکی ازهای کمپرسور روتاری می توان به صدای کم اشاره کرد یعنی در زمان کارکرد صدای بسیار کمی دارد و صدای آن مزاحم شما  و سایر افراد خانه نمی شود اسکرول یا چرخشی در ظرفیت های بالا مورد استفاده قرار میگیرد.

در واقع کمپرسور اسکرول برای تراکم حجم بیشتری از گاز و رساندن ان به دما و فشار بالا، نسبت به روتاری کاربرد دارد. مکانیزم داخلی این کمپرسورها از دو قطعه حلزونی شکل تشکیل شده که قطعه بالایی ثابت و قطعه پایینی متحرک می باشد و حرکت حلزونی متحرک، باعث فشرده شدن گاز بین این دو قطعه شده و فشار لازم را در خروجی ایجاد می نماید.

این کولر گازی از گردش هوای 3 جهته بهره میبرد و میتوانید هوا را در هر جهتی که مایل بودید تنظیم کنید. کولر گازی 14000 جنرال گلد دارای گاز R410 است دو مدل گاز r22 و r410 در بازار موجود است گاز r410  در جذب و ازاد شدن گرما از مبرد R22 بهتر عمل میکند همچنین این گاز خنک تر از گاز r22 است البته ناگفته نماند گاز r410 سازگازی بیشتری با محیط زیست دارد. 

کولر گازی جنرال گلد 18000 از دیگر مدل های این برند میباشد که در ظرفیت های 12000، 24000، 30000 موجود است شما بسته به فضای سالن و محیط تان می توانید یکی از این ظرفیت ها را انتخاب نمایید.

کولر گازی جنرال گلد 14000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GENERAL 14000BTU

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410a
اینورتر
ندارد
تعداد پنل
1 عدد
ابعاد
ابعاد موتور 845x363x702 - ابعاد پنل 1040x220x327
وزن
45 کیلوگرم
میزان صدا
46 دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
ناحیه کاربرد T1 و T3 - قابلیت AIR FLOW - قابلیت SWING - قابلیت تعویض mode - قابلیت تنظیم سرعت فن - حالت خواب
جنس
ABS پلاستیکی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
اسکرول
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
رده انرژی
A
مناسب برای فضای
محیط 20 الی 45 متر
محدوده ظرفیت سرمایشی
10 تا 20 هزار BTU/hr
ظرفیت سرمایش
14000
میزان پرتاب باد
8 متر
نوع برق مصرفی
تک فاز
میزان مصرف برق
220-240
قطر لوله رفت
0.75 اینچ
قطر لوله برگشت
1.32 اینچ
حداکثر طول لوله کشی
16متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
11 متر
بازدهی سرمایش EER
3.55
بازدهی گرمایش COP
3.95
حداقل دما
18 درجه سانتی گراد
حداکثر دما
30 درجه سانتی گراد
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر تصفیه هوا فیلتر گرد و غبار
ریموت کنترل
دارد
اقلام همراه
لوله-کابل مسی-پایه پنل-ریموت کنترل-باتری ریموت کنترل-دفترچه راهنما
شناسه کالا
2800000234645

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست