×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی جنرال گلد 24000 مدل GG-S24000 Platinum

دسته بندی: لوازم خانگی
رتبه انرژی : A
ظرفیت گرمایش :24000
گاز خنک کننده : R410a
سرعت فن : 3 سرعته
کمپرسور : اسکرول
وزن یونیت خارجی : 45 کیلوگرم
دامنه کارکرد سرمایشی : 0الی 24 درجه سانتی گراد
دامنه کارکرد گرمایشی : 15 الی 24 درجه سانتی گراد
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی جنرال گلد 24000

کولر گازی جنرال گلد 24000 با انواع امکانات و قابلیت تولید و روانه بازار شده است این امکانات عبارتند از قابلیت AIR FLOW، قابلیت SWING، قابلیت تعویض mode، قابلیت تنظیم سرعت فن، حالت خواب، جریان هوای چندگانه، فن 3 سرعته، شروع به کار مجدد خودکار، پنل قابل شست و شو، تنظیم خودکار جریان هوا می باشد. 

حالت خواب یا  sleep mode حالتی است که کولر گازی با قرار گرفتن روی آن چه در حالت گرمایش و چه سرمایش دما را طی دو ساعت اول هر ساعت یک درجه به دمای معمولی اتاق نزدیکتر می کند. یعنی اگر در حالت سرمایش باشد. هر ساعت یک درجه به دما افزوده می شود و در حالت گرمایش یک درجه کم می کند. فیلتر تصفیه هوا فیلتر ضد باکتری با تزریق هوای عبوری از سیستم تهویه هوا با بیش از 3 میلیون یون ذرات میکروسکوپی مضر را کاهش می دهد و هوای سالم و عاری از هر گونه گرد و غباری باشد.

 قابلیت SWING هوا را به سمت چپ ا راست هدایت می کند. با تنظیم جهت پره ها می توانید جریان هوای خنک را به سمت دلخواه خود تنظیم کنید، البته تنظیم و کنترل جهت جریان هوا توسط ریموت کنترل انجام می شود. این کولر گازی قابلیت تعویض مود یعنی حالت را هم دارد و شما می توانید بسته به مکان و شرایط آب و هوایی زندگی خود یکی از حالت های سرد، گرم، شرجی یا باد را فعال نمایید.

 کولر گازی جنرال برای اینکه میزان مصرف انرژی کولر گازی را پایین بیاورد از گاز R410 استفاده کرده است. این گاز نقطه جوش بسیار بالایی دارد و در دمای 54 درجه ی سانتیگراد به جوش می آید در نتیجه قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد و البته این گاز بسیار هم کم مصرف است و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. 

همچنین به وسیله موتور اینورتر می تواند دمای دلخواه را ثابت نگه دارد، بدون اینکه نیاز باشد به طور مکرر خاموش و روشن شود، بنابراین در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. اینورتر دیجیتال کمک می کند از دمای هوای مطلوب به مدت طولانی برخوردار باشید و در عین حال حداقل انرژی را نیز به مصرف می رساند.

قیمت کولر گازی جنرال گلد 24000 در فروشگاه دوزین کالا با توجه به اینکه از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است بسیار منطقی به نظر می رسد و می توان گفت که با خرید این کولر گازی تا سالیان سال  دیگر نیاز به خرید مدل جدیدی نخواهید داشت.

کولر گازی جنرال گلد 24000

طراحی و ساختار جنرال گلد 24000

کولر گازی جنرال گلد 24000 با دو عملکرد سرد و گرم تولید نموده که در تمام فصول سال می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این کولر دارای دو پنل داخلی و خارجی است که هر کدام از ان ها دارای طراحی خاصی می باشند. پنل داخلی بر خلاف کولر های ابی بر روی دیوار نصب می شود و تا سال های زیادی برداشته نخواهد شد، از این رو طراحی ان اهمیت بالایی دارد.

جنرال با دقت فراوانی این یونیت را تولید نموده که زیبایی خاصی دارد و می تواند بر شیک بودن اتاق نشیمن بیفزاید. یونیت داخلی هوا را از طریق لوله مسی دریافت می نماید و با استفاده از پره های ضد زنگ به چرخش در می اورد. این پره ها هوا را به صورت یکسان پخش می کنند و در نتیجه تمام فضای اتاق به صورت یکنواخت سرد خواهد شد. البته شما هم می توانید جهت این پره ها را به هر سمتی هدایت کنید.

وزن یونیت خارجی 45 کیلوگرم است که به راحتی قابل حمل و نقل است. یونیت خارجی را باید در بیرون از منزل روی پشت بام نگهداری نمود تا در معرض هوا باشد و هوا را با کیفیت بالایی سرد یا گرم نماید. این یونیت در طول روز در برابر شرایط اب و هوایی مختلف قرار می گیرد از این رو کیفیت ان اهمیت بالایی دارد.

جنرال پنل خارجی را با مقاومت بالایی تولید نموده که در برابر تمام شرایط چه سرد و چه گرم سازگاری بالایی دارد و می تواند سال های زیادی با کیفیت بالا کار کند. وزن هر دو یونیت بسیار مناسب است و به راحتی قابل حمل و نقل می باشند همچنین ابعاد مناسب آن از محل های از پیش تعیین شده به خوبی جای میگرد. در صورت نیاز به خرید از بین برندهای دیگر میتوان کولر گازی هیتاچی اینورتر 24000 را پیشنهاد کرد.

کولر گازی جنرال گلد 24000

موتور اینورتر Invertor 

 کولر گازی جنرال گلد دارای کمپرسور روتاری است این کمپرسور راندمان نسبتا بالایی دارند و سروصدای کمتری ایجاد می کنند.  کمپرسور روتاری یکی از پر مصرف ترین کمپرسورها در کولر گازی است و علاوه بر قدرت خنک کنندگی بالا، مصرف انرژی  کم و حجم کمی هم دارند.

 مصرف پایین برق این نوع کمپرسورها، آنها را به کمپرسورهای محبوب تولیدکننده های کولر گازی خانگی تبدیل کرده است. این کولر گازی کم مصرف دارای برچسب انرژی A می باشد که نشان از کم مصرف بودن کولر می دهد همچنین می تواند نگرانی شما بابت فیش ماهیانه را از بین ببرد.

موتور که نقش مهمی در کیفیت کولر گازی بر عهده دارد، کمپرسور دوال اینورتر Inverter می باشد، که در جهت کاهش مصرف برق و کاهش صدای دستگاه و افزایش راندمان و عملکرد کولر گازی تلاش می کند. کمپرسور دوال اینورتر به کار رفته در کولر گازی 24000 جنرال  قادر است به میزان 70% در مصرف انرژی صرفه جویی به عمل آورد و به میزان 40$ سرعت خنک کنندگی را بالا ببرد.

البته کاهش دادن 40% نویز و سر و صدا و افزایش راندمان و عملکرد کولر گازی نیز از دیگر مزایای موتور اینورتر دوگانه می باشد. با خرید کولر گازی جنرال گلد یک ریموت سبک و خوش دست دریافت می کنید تا بتوانید حالت‌های متنوع خروج هوا را تنظیم کنید، دما را تغییر دهید و یا اینکه به سایر تنظیمات دستگاه دسترسی داشته باشید.

کولر گازی جنرال گلد 12000 از دیگر مدل های این برند میباشد که اگر اتاق نشیمن شما کوچک است و ظرفیت ان تا 80 متر مربع است، خرید کولر گازی DN جنرال لبخند 24000 انتخاب عالی خواهد بود.

 

کولر گازی جنرال گلد 24000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GENERAL 24000BTU

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410a
اینورتر
ندارد
تعداد پنل
1 عدد
ابعاد
ابعاد موتور 71×84 سانتی متر - ابعاد پنل 104 سانتی متر (خالص)
وزن
45 کیلوگرم
میزان صدا
58 دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
ناحیه کاربرد T1 و T3 - قابلیت AIR FLOW - قابلیت SWING - قابلیت تعویض mode - قابلیت تنظیم سرعت فن - حالت خواب
جنس
ABS پلاستیکی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
اسکرول
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
رده انرژی
A
مناسب برای فضای
محیط 60 تا 90 متر
محدوده ظرفیت سرمایشی
24000 - 36000 Btuh
ظرفیت سرمایش
24000
میزان پرتاب باد
15 متر
نوع برق مصرفی
تک فاز
میزان مصرف برق
220-240
قطر لوله رفت
2.45 اینچ
قطر لوله برگشت
4.15 اینچ
حداکثر طول لوله کشی
19 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
14 متر
بازدهی سرمایش EER
4.35
بازدهی گرمایش COP
4.85
حداقل دما
18 درجه سانتی گراد
حداکثر دما
30 درجه سانتی گراد
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر تصفیه هوا فیلتر گرد و غبار
ریموت کنترل
دارد
اقلام همراه
لوله-کابل مسی-پایه پنل-ریموت کنترل-باتری ریموت کنترل-دفترچه راهنما
شناسه کالا
2800000234645

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست