×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی جنرال گلد 12000 مدل GG-S12000 Platinum

دسته بندی: لوازم خانگی
رتبه انرژی : A
کمپرسور : اسکرول
سرعت فن : 3 سرعته
گاز خنک کننده : R410a
ظرفیت گرمایش : 12000
وزن یونیت خارجی41 کیلوگرم
دامنه کارکرد سرمایشی : 0 الی 24 درجه سانتی گراد
دامنه کارکرد گرمایشی : 15 الی 24 درجه سانتی گراد
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی جنرال گلد 12000

از موارد مهمی که در خرید کولر گازی در درجه ی اول اهمیت قرار دارد، ظرفیت سرمایشی و قدرت خنک کنندگی کولر گازی می باشد. کولر گازی جنرال گلد دارای ظرفیت 12000 است. این قدرت خنک کنندگی بالا می تواند مکانی با متراژ 10 تا 30 متر مربع را پوشش دهد. اگر مکان مورد نظر شما مساحتی بین 10 تا 25 متر مربع را دارد، حتما باید کولر گازی با ظرفیت سرمایشی 12000 را بخرید اما اگر متراژ بالاتر یا پایین تر از این حد را داشته باشد، پیشنهاد می دهیم کولر گازی با قدرت خنک کنندگی بالاتر یا پایین تر بخرید.

چرا که با خرید کولر گازی بالاتر از سطح مورد نیاز خودتان، محیط به سرعت خنک شده و رو به سردی می رود و شما مجبور خواهید بود هر چند وقت یک بار کولر را خاموش کنید و بعد از یک ساعت دوباره گرما هجوم می آورد و شما را وارد به روشن کردن کولر گازی می کند. این خاموش و روشن کردن های پی در پی هم اینکه استهلاک کولر گازی را به دنیال دارد و هم اینکه مصرف انرژی کولر گازی را به شدت بالا می برد.

اگر کولر گازی که می خرید ظرفیت سرمایشی پایین تری داشته باشد، محیط را به اندازه خنک نمی کمند که این هم آزار دهنده است پس انتخاب ظرفیت با توجه به محیط شما یکی از نکات مهمی است که حتما باید به آن توجه نمود. کولر گازی 12000 از کمپرسور روتاری سنگین برخوردار است و از این موتور سنگین تک پنل برای به جریان انداختن پره ها و وزش باد خنک استفاده می کند.

همانطور که گفتیم پنل داخلی کولر گازی صدا و نویز بسیار کمی دارد. این موتور کم مصرف هیچ گونه مزاحمت و سر و صدایی ندارد و به هیچ عنوان آزار دهنده نخواهد بود. نوع گاز مصرفی به کار رفته برای کولر گازی جنرال گاز R410 است این گاز کم مصرف قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد و در عین حال مصرف انرژی را هم پایین می اورد. 

حالت خواب یا  sleep mode حالتی است که کولر گازی با قرار گرفتن روی آن چه در حالت گرمایش و چه سرمایش دما را طی دو ساعت اول هر ساعت یک درجه به دمای معمولی اتاق نزدیکتر می کند. یعنی اگر در حالت سرمایش باشد. هر ساعت یک درجه به دما افزوده می شود و در حالت گرمایش یک درجه کم می کند. کولر گازی 12000 بکو BNGH120 یکی از مدل های محبوب در بین محصولات شرکت بکو میباشد.

کولر گازی جنرال گلد 12000

موتور اینورتر در کولر گازی جنرال 

یکی از ویژگی های مهم در کولر گازی موتور و کمپرسور است و این دو مورد هم یکی از پارامتر های خرید به حساب می آید. داشتن کولر گازی یکی از وسایل صروری در خانه است خوشبختانه با کمپرسور اسکرول کولر گازی جنرال 12000 با توان بالا کار می کند یکی از ویژگی های کمپرسور اسکرول می توان به صدای کم اشاره کرد یعنی در زمان کارکرد صدای بسیار کمی دارد و صدای آن مزاحم شما  و سایر افراد خانه نمی شود.

این کمپرسور ها بیشترین اسفاده را در ایران دارند و در مقایسه با کمپرسور های پیستونی دارای قدرت بیشتری هستند. اینورتر یکی از ویژگی های مهم در کولر گازی به حساب می آبد البته توجه داشته باشید قیمت کولر ها با وجود اینورتر هم کمی زیاد شده است دو مدل کولر گازی اینورتر دار و بدون اینورتر در بازار موجود است که هر یک از این دو کارایی هایی دارد ما اینورتر دار بهتر عمل می کند و طول عمر بالایی به همراه دارد.

کولر گازی جنرال لبخند هم دارای موتور اینورتر است موتور اینورتر در کمپرسور کولر گازی به معنای دور متغیر است. کولر گازی هایی که دارای فناوری اینورتر می باشند، کمپرسور آنها دورانی بوده و سرعتشان هم متغیر است. یعین زمانی که دمای محیط به دمای دلخواه رسید، کولر گازی خاموش نمی شود بلکه سرعت آن کاهش می یاید و دور آن کم می شود. زمانی هم که نیاز باشد با دور و سرعت بالا کار کند، نیازی به مصرف انرژی زیاد ندارد و با صرف انرژی بسیار کم شروع به کار می کند و با سرع بالا شروع به چرخش خواهد کرد.

کولر گازی جنرال گلد 12000

ویژگی ها و توابع کولر گازی جنرال گلد 

کولر گازی جنرال گلد 12000 محیطی از 10 تا 30 متر مربع را می توان خنک کند و اگر سالنی با این مساحت دارید کولر گازی جنرال مدل گلد جوابگو است. شرکت جنرال برای کولر گازی 12000 ناحیه کاربرد t3 و t1 قرار داده است این ناحیه نشان دهنده این است کولر گازس جنرال گلد 120000 برای مناطق گرم و حاره ای مانند سیستان و بلوچستان و کرمان و زاهدان و... جوابگو است.

اگر شما هم در این مناطق زندگی می کنید بهتر است که کولر گازی هایی با ناحیه t3 بخرید و اگر هم در مناطق خشک و معتدل زندگی می کنید ناحیه t1 بهترین گزینه برای خرید است. کمپرسور استفاده شده جنرال 12000 اسکرول است به طور کلی این مدل کمپرسور کولر گازی به دلیل پایین تر بودن قیمت آنها نسبت به مدل های روتاری و با کیفیت تر بودن نسبت به کمپرسور های پیستونی بسیار مورد استقبال قرار میگیرند. 

قابلیت SWING هوا را به سمت چپ از راست هدایت می کند. با تنظیم جهت پره ها می توانید جریان هوای خنک را به سمت دلخواه خود تنظیم کنید، البته تنظیم و کنترل جهت جریان هوا توسط ریموت کنترل انجام می شود. این کولر گازی قابلیت تعویض مود یعنی حالت را هم دارد و شما می توانید بسته به مکان و شرایط آب و هوایی زندگی خود یکی از حالت های سرد، گرم، شرجی یا باد را فعال نمایید. در بین محصولات جنرال گلد میتوان کولر گازی جنرال گلد 14000 را یکی دیگر از محصولات قدرتمند این شرکت دانست.

کولر گازی جنرال گلد 12000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GENERAL 12000BTU

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410a
اینورتر
ندارد
تعداد پنل
1 عدد
ابعاد
ابعاد موتور 845x363x702 - ابعاد پنل 1040x220x327
وزن
45 کیلوگرم
میزان صدا
46 دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
ناحیه کاربرد T1 و T3 - قابلیت AIR FLOW - قابلیت SWING - قابلیت تعویض mode - قابلیت تنظیم سرعت فن - حالت خواب
جنس
ABS پلاستیکی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
اسکرول
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
رده انرژی
A
مناسب برای فضای
محیط 10 الی 30 متر
محدوده ظرفیت سرمایشی
10 تا 20 هزار BTU/hr
ظرفیت سرمایش
12000
میزان پرتاب باد
8 متر
نوع برق مصرفی
تک فاز
میزان مصرف برق
220-240
قطر لوله رفت
0.38 اینچ
قطر لوله برگشت
0.62 اینچ
حداکثر طول لوله کشی
15 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
10 متر
بازدهی سرمایش EER
3.03
بازدهی گرمایش COP
3.22
حداقل دما
18 درجه سانتی گراد
حداکثر دما
30 درجه سانتی گراد
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر تصفیه هوا فیلتر گرد و غبار
ریموت کنترل
دارد
اقلام همراه
لوله-کابل مسی-پایه پنل-ریموت کنترل-باتری ریموت کنترل-دفترچه راهنما
شناسه کالا
2800000234645

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست