×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی دوو 30000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رتبه ی انرژی : B
گاز خنک کننده : R22
فیلتر ضد باکتری :دارد
کمپرسور :  روتاری
ظرفیت سرمایش : 30000
موتور : تروپیکال
عملکرد :سرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی دوو 30000

با شروع شدن فصل گرما خرید کولر گازی هم زیاد می شود شما حتما باید با توجه به فضای منزال اداره مساجد و هر محیطی که لازم دارید را بسنجید بعد با کارشناسان کولر ظرفیت محل مورد نظر خود را بگویید تا آن ها بهترین کولر را برای شما انتخاب کنند چون اگر فضای شما زیاد است باید کولر گازی با ظرفیت بالا بخرید تا محیط شما را خنک کند.

اگر محیطی با ظرفیت کم دارید باید کولر گازی با ظرفیت کم بخرید تا محیط شما بیش از حد سرد نشود بهتر است که بدانید پارامترهای مهم در کولر گازی قیمت کولر گازی، ظرفیت سرمایشی کولر گازی، تکنولوژی اینورتر، کیفیت ساخت بالا، امکانات و توابعی مانند چرخش به راست و چپ، چرخش به بالا و پایین، چرخش 4 جهته ی هوا، قابلیت راه اندازی مجدد خودکار، سیستم کاهنده ی رطوبت و ...می باشند پس حتما قبل از خرید باید در مورد آن ها سوال شود.

کولر گازی دوو 30000 دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی است و در هر دو فصل سرد و گرم مورد استفاده قرار می گیرد. کولر گازی دوو دو تکه است و از دو پنل داخلی و خارجی تشکیل شده است. پنل داخلی که ظاهری بسیار شیک دارد و طرحبسیار ساده و شکیلی است بر روی دیوار نصب می شود و معمولا وزن سبک و میزان صدای بسیار کمتری دارد؛ اما بخش بیرونی در بیرون از اتاق و معمولا روی بالکن قرار می گیرد، بخش بیرونی هم وزن سنگین تری دارد و هم اینکه میزان صدای بیشتری تولید می کند.

از آنجایی که این بخش در معرض آب و باران و تابش خورشید است، بهتر است بر روی چهار پایه و در زیر سایه باشد تا دچار فرسودگی و پوسیدگی زودهنگام نشود. البته از پره های ضد فرسایش سود می برند که مقاومت بالایی دارند و در برابر نور آفتاب و باد باران از خود مقاومت بالایی نشان می دهد. گاز این کولر گازی R22 است این گاز از کم مصرف ترین گاز موجود در کولر گازی است که هوا را در زمان خیلی کمی خنک می سازد.

با قابلیت سرعت چرخش فن می توان آن را مطابق با شرایط آب و هوایی محیط در سه حالت کم، متوسط و زیاد تنظیم نمود. سیستم سرمایش سریع نیز از دیگر ویژگی های کولر گازی جنرال شکار لبخند می باشد، این قابلیت در مدت زمانی کمتر از نیم ساعت مکان مورد نظرتان را خنک می گرداند. این کولر دارای ناحیه کاربرد T1 و T3 است و نشان می دهد که این کولر برای مناطق معتدل و خنک و گرم جوابگو است. با وجود تنوع بالای محصولات کولر گازی و وجود برندها مختلف در بازار کولر گازی گری 30000 دی ماتیک میتواند یکی از بهترین گزینه های خرید باشد.

قیمت کولر گازی دوو 30000

ظاهر کولر گازی دوو 30000

کولر گازی دوو با ظرفیت 30000 برای سالن هایی با متراژ 80 تا 110  مربع گزینه خوبی است و با طراحی خاصی که دارد در سالن های شما چشمگیر خواهد بود. یکی از قسمت ها یا یکی از پارامتر های مهم خرید کولر گازی به مساحت برمی گردد شما باید بدانید که چه نوع مساحتی را برای سالن هایتان انتخاب می کنید.

یعنی اگر کولر گازی با ظرفیت بالا را برای اتاق های کوچک خریداری نمایید، هوا بیش از حد سرد خواهد شد و باید مدام کولر گازی را خاموش کنید و برعکس از کولر گازی با ظرفیت پایین را برای اتاق های بزرگ انتخاب کنید هوا به خوبی خنک نخواهد شد، از این رو ظرفیت اهمیت ویژه ای در هنگام خرید دارد.

این کولر گازی دارای دو پنل داخلی و خارجی است که یکی از یونیت ها در داخل ساختمان و یکی دیگر در خارج از ساختمان نصب می شود بهتر است که پنل خارجی بر روی چهار پایه ای و دور از دسترس نور آفتاب قرار داده شود. یونیت داخلی در خانه و بر روی دیوار نصب می شود یونیت داخلی دارای رنگ سفید است و این رنگ با تمام وسایل دیگر خانه شما ست می شود.

در قسمت وسط پنل داخلی یک نمایشگر ال ای دی دیده می شود که دمای کولر گازی را به کاربر نشان می دهد همچنین هوا از داخل پره ها در زیر کولر گازی خارج می شود و قدرت پرتاب باد تا 14 متر هم از دیگر ویژگی های این کولر گازی است و شما هوا را حس می کنید. پنل خارجی دارای رادیات طلایی رنگ است مهم ترین ویژگی کولر های رادیات طلایی این است که در برابر فرسایش و خراب شدن در امان هستند و به این زودی ها خراب نمی شوند.

پس با خیال راحت آن را روی پشت بام قرار دهید؛ همچنین اگر بخواهیم آن را با رادیتورهای معمولی مقایسه کنیم می بینیم که طول عمر و دوام بسیار بالاتری دارند پس خیالتان از این بابت هم آسوده باشد.

طراحی کولر گازی دوو 30000

توابع و سایر امکانات کولر گازی دوو 30000

کولر گازی دوو 30000 دارای دو عملکرد یعنی سرمایش و گرمایش می باشد و ظرفیت هر دو عملکرد 30000 است و تنها وقتی محیط شما را خنک می کند ظرفیت 30000 بریا محیط هایی با 80 تا 110 متر مربع گزینه خوبی است.  حالت خواب Sleep Mode می‌تواند خواب شبانه تان را شیرین تر کند. این کولرگازی با سریع ترین حالت خنک کننده و سرمایشی مناسب قادر است محیط اطرافتان را به دمایی مطلوب و دلپذیر برساند.

سستم سرمایش سریع باعث می شود 20% سریع تر دمای هوا به حالت مطلوب برسد. قابلیت Turbo با امکان خنک کنندگی سریع دمای هوا را بسیار زودتر از معمول کاهش داده و زمان کار یا استراحت را دلچسب می‌کند. فیلتر تصفیه هوا با امکان جداسازی و شستشوی دستی هوای تازه و سالم قابل تنفس را در محیط به جریان می‌اندازد.

همچنیبن فیلتر ضد باکتری و گرد غبار که اصلی‌ترین و اساسی‌ترین علت برتری اسپلیت‌ها نسبت به وسایل گرمازا و سرمازای قدیمی است برای افرادی که آسم و آلرژی دارند و حتی تمام افراد سالم بسیار مناسب خواهد بود زیرا با این فناوری هوای محیط جریان یافته و هر نوع آلودگی و بو و باکتری را از بین می‌برد. در نهایت سیستم تمییز کننده‌ی خودکار داخلی نظافت دستگاه و سلامت هوای تصفیه شده را تضمین خواهد کرد.

با قابلیت تایمر 24 ساعته نیز کنترل روشن و خاموش شدن دستگاه را در طول شبانه روز می‌توانید در اختیار داشته باشید. این کولر دارای رده ی انرژِی +A  است و به جرات میتوان گفت که تقریبا جز کم مصرف ترین مدل ها محسوب میشوند. میتوان از کولر گازی دوو 24000 بعنوان یکی دیگر از محصولات رده بالای دوو نام برد.

کولر گازی دوو 30000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DAEwoo Air Conditioner 30000

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R22
سایر توضیحات
سیستم صرفه جویی در مصرف انرژی (energy saving) - قدرت پرتاب باد 20 متر مکعب در دقیقه - پره هاي طلايي اواپراتور و كندانسور - موتور : تروپیکال
تعداد کمپرسور
1
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایشی
رده انرژی
B
محدوده ظرفیت سرمایشی
21 الی 52 درجه سانتی گراد
ظرفیت سرمایش
30000
میزان مصرف برق
1000 وات
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر زدودن گرد و غبار فیلتر ضد باکتری و ضد الرژی - داراي فيلتر تركيبي (پلاسما)
ریموت کنترل
دارد
اقلام همراه
دستگاه کنترل از راه دور-دفترچه راهنمای کاربر-لوله مسی-پایه و پیچهای اتصال پنل
شناسه کالا
3320093995297

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست