×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی دوو 24000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رتبه ی انرژی :A
فیلتر ضد باکتری :دارد
گاز خنک کننده : R22
کمپرسور : روتاری
ظرفیت سرمایش :  24000
موتور : تروپیکال
عملکرد : سرمایشی و گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی دوو 24000

کولر گازی دوو 24000 از کولر گازی هایی است که دارای ظرفیت 24000 است این ظرفیت مناسب سالن هایی با متراژ 40 تا 80 متر مربع گزینه خوبی است. کولرگازی دوو 24000 از کولر گازی های اسپلیت یا دیواری است یعنی از یک پنل داخلی و موتور خارجی تشکیل شده است. پنل داخلی که در فضای داخلی قرار می گیرد از طراحی استاندارد و شیکی برخوردار است و به دلیل سایز مناسبش می توانید آن را در هر جایی قرار دهید.

اما پنل خارجی در خارج از ساختمان ر می گیرد و بهتر است آن را دور از دسترس باران و افتاب قرار داد. کمپرسور این کولر گازی از نوع روتاری است در بازار ما سه نوع کمپرسور نظیر کمپرسور روتاری، کمپرسور اسکرول یا چرخشی و کمپرسور پیستونی داریم هر یک از نوع کمپرسور ها وظایف خاص خود را دارند کمپرسور روتاری هم قابلیت سرمایشی و هم قابلیت گرمایش را دارد روتورها شکل بسیار منحصر به فردی دارند و همچنین در جهت های مخالف و با کمی فاصله بین آنها چرخانده می شوند.

روتورها توسط کاپشن های خنک کننده پوشانده شده اند دو شفت روی تیغه ها قرار می گیرند که فعالیت خود را با کمک چرخ دنده های زمان بندی که در آن وصل شده اند قرار می گیرند. رتبه انرژی در این کولر گازی A است که نشان از کم مصرف بودن کولر گازی می دهد. گاز R22 این کولر سرمای بیشتری برای شما ایجاد میکند و موجب میشود که خانه ی شما سریع خنک شود.

از ویژگی های کولر گاز دوو 24000 سرعت فن است یعنی کولر گازی دارای 3 سرعت کم متوسط و زیاد است و شما می توانید یکی از این حالت ها را انتخاب نمایید. کولر گازی گری 24000 دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی است شما می توانید در هر دو فصل سال یعنی زمستان و تابستان از این کولر گازی استفاده نمایید و نیازی به جابه جایی آن نیست.

جنس بدنه این کولر گازی فلزی است و در برابر هر ضربه ای از خود مقاومت نشان می دهد. کولر گازی دوو 24000 دارای ناحیه کاربرد و نوع شرایط آب و هوایی T3 می باشد که برای نواحی حاره ای و بسیار گرم، بهترین گزینه است. کندانسور این کولر گازی دارای پوشش طلایی بوده و همین پوشش باعث میشود که کندانسور کولر شما در برابر خوردگی و زنگ ضدگی بسیار مقاوم گردد و مدت زمان بسیار طولانی تری برای شما کار کند. یکی از مدل هایی که بسیار با کیفیت میباشد و از برند دیگر نیز است کولر گازی DN جنرال لبخند 24000 میباشد.

قیمت کولر گازی دوو 24000

ساختار کولر گازی دوو 24000

کولر گازی دوو 24000  را هم میتوان در منطق معتدل و یا حتی مناطق گرمسیر نیز استفاده کرد به این دلیل که دارای هر دو حالت های سرمایشی و گرمایشی است برای مناطق معتدل بیشتر پیسنهاد میشود زیرا میتوان علاوه بر فصل های گرم در فصل های سرد نیز از قابلیت سرمایشی آن استفاده نمود. هنگامی که کولر گازی اسپلیت گری را روشن کنیم، دریچه ی خروجی هوا باز شده و هوای خنک بیرون خواهد آمد.

می‌توان پره های این کولر گازی را به صورت دستی به سمت چپ و راست حرکت دهید تا هوای خنک تمام محیط خانه را تسخیر کند. پنل داخلی کولر گری 24000 طراحی ساده ای دارد اما این پنل چنان با دقت قطعاتش روی هم چیده شده‌اند که حسی از مدرن بودن را به کاربر القا می‌کند. بر روی وسط پنل داخلی یک لوگوی شرکتدوو درج شده است که نشان از اصالت بالای کالا است.

وجود یک نمایشگر با طراحی محو است که خوانایی خوبی هم دارد روی پنل داخلی این کولر گازی، نمایشگر مخفی قرار گرفته که تنها در صورتی که کولر را روشن کنیم می توانیم آن را ببینیم. پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می شود بهتر است بر روی چهار پایه ای قرداد داده شود و دور از نور آفتاب و باران قرار بگیرد تا زود دچار فرسایش نشود. 

پره های این کولر گازی دارای یک لایه طلاییست که از فرسایش ناشی از شرایط جوی جلوگیری به عمل می آورد. مهم ترین ویژگی کولر گازی گری رادیات طلایی است که در برابر فرسایش و خراب شدن در امان هستند و به این زودی ها خراب نمی شوند پس با خیال راحت آن را روی پشت بام قرار دهید؛ همچنین اگر بخواهیم آن را با رادیتورهای معمولی مقایسه کنیم می بینیم که طول عمر و دوام بسیار بالاتری دارند پس خیالتان از این بابت هم آسوده باشد. با توجه با ساختار و امکاناتی که گفته شد کولر گازی دوو 30000 را بعنوان یک کولر قدرتمند و خاص نامید.

طراحی کولر گازی دوو 24000

قدرت خنک کنندگی کولر گازی 24000 دوو

داشتن کولر گازی یکی از وسایل صروری در خانه است خوشبختانه با کمپرسور روتاری کولر گازیدوو 24000 با توان بالا کار می کند یکی ازهای کمپرسور روتاری می توان به صدای کم اشاره کرد یعنی در زمان کارکرد صدای بسیار کمی دارد و صدای آن مزاحم شما  و سایر افراد خانه نمی شود این کمپرسور ها بیشترین اسفاده را در ایران دارند و در مقایسه با کمپرسور های پیستونی دارای قدرت بیشتری هستند.

این کولر گازی از گردش هوای 3 جهته بهره میبرد و میتوانید هوا را در هر جهتی که مایل بودید تنظیم کنید. کولر گازی 24000 دوو دارای گاز R22 است دو مدل گاز r22 و r410 در بازار موجود است گاز r410  در جذب و ازاد شدن گرما از مبرد R22 بهتر عمل میکند اما گاز R22 قدرت خنک کنندگی بالایی دارد و سریع در خنک کردن خانه عمل می کند همچنین این گاز سازگازی با محیط زیست دارد و به آن اسیب نمیزند.

  پره های این کولر گازی در هر چهار جهت راست و چپ بالا و پایین به شما اجازه می دهد تا در هر زاویه ای جهت باد را تنظیم کنید. این کولر گازی جهت تهیه ی هوای سالم بدون هیچ نوع آلودگی و گرد و غبار از فیلتر ها تصفیه برای جذب گرد و غبار و آلاینده ها استفاده می کند. 

کولر گازی دوو 24000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DAEwoo Air Conditioner 24000

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R22
اینورتر
دارد
سایر توضیحات
سیستم صرفه جویی در مصرف انرژی (energy saving) - حالت بی صدا - ظرفیت گرمایش : 24000 - سرعت فن : 4 سرعته - موتور : تروپیکال
تعداد کمپرسور
1
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایش و گرمایش
رده انرژی
A
ظرفیت سرمایش
24000
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فيلتر كربن فعال - فیلتر زدودن گرد و غبار فیلتر ضد باکتری و ضد الرژی - فیلترهای تصفیه هوای چندگانه
ریموت کنترل
دارد
اقلام همراه
دستگاه کنترل از راه دور - دفترچه راهنمای کاربر - لوله مسی - پایه و پیچهای اتصال پنل
شناسه کالا
3320093995297

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست