×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی سامسونگ اینورتر 24000 SAMSUNG AR24NSFHEWKN

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رتبه انرژی : +A
سرعت فن :4 سرعته
ظرفیت گرمایش : 24000
توان مصرف برق :2610 وات
کمپرسور :اینورتر دیجیتال
نوع فیلتر : Easy Filter Plus
دامنه کارکرد سرمایشی : 0 الی 24 درجه سانتی گراد
دامنه کارکرد گرمایشی :15 الی 24 درجه سانتی گراد
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی سامسونگ 24000

شرکت سامسونگ هر ساله با تولید کولر گازی های با کیفیت طرفدارن زیادی را به خود جذب می کند کولر گازی سامسونگ دارای ظرفیت 24000 است ظرفت 24000 برای سالن هایی با متراژ 60 تا 80 متر مربع مناسب است و اگر سال هایی با ابعاد بزرگتر دارید بهتر است که کولر گازی با ظرفیت بالاتر بخرید چون محیط شما را خنک نمی کند و اگر محیط های کوچک دارید بهتر است که کولر گازی هایی با ظرفیت کم انتخاب کنید چون هوای داخل خانه شما بیش از حد سرد خواهد شد. 

گاز r410 این کولر سرمای بیشتری برای شما ایجاد میکند و موجب میشود که خانه ی شما سریع خنک شود. در کولر گازی ها از 3 نوع کمپرسور یعنی کمپرسور روتاری، کمپرسور اسکرول و کمپررسور پیستونی استفاده می شود کمپرسور کولر گازی 24000 سامسونگ نقش بسیاری را در کولر گازی دارد از ویژگی های این کمپرسور می توان به صدای کم و مصرف بهینه آن اشاره کرد همچنین این نوع کمپرسور ها قدرتمند تر از کمپرسور های پیستونی هستند.

همان طور که می دانید کولر گازی های اسپلیت یا دیواری دارای دو پنل داخلی و خارجی هستند در کولر گازی 240000 سامسونگ وزن پنل داخلی 13.5 و وزن پنل خارجی هم 51 کیلوگرم و به راحتی قابل حمل و نقل هستند. موتور اینورتر دیجیتال یکی از ویژگی های این کولر گازی است که به لطف آن مصرف انرژی بسیار کاهش یافته است و سر وصدا در کولر گازی هم کاهش یافته است.

اینورتر جدیدترین نوع موتور می باشد که در ان بیشتر قطعات اضافی از بین رفته و کم ترین میزان سر و صدا تولید خواهد شد. با وجود قابلیت اینورتر اسپلیت دیواری در هنگام خاموش شدن کاملا خاموش نخواهد شد و تنها سرعت کاهش می یابد و در نتیجه هوا در حالت نرمال قرار گرفته می شود و به این ترتیب انرژی بسیار کمی به مصرف می رسد. تایمر 24 ساعته و حالت خواب و قابلیت تنظیم حالت از دیگر مزیت های کولر گازی 24000 سامسونگ است.

قابلیت حالت خواب، تمیز کنندگی خودکار، حالن فن، حالت ساکت از ویژگی های کولر گازی 24000 است. کولر گازی سامسونگ برای مناطق با آب و هوایی معتدل و مرطوب و گرم و حاره ای یعنی T1 و T3 تولید و طراحی شده است پس یهتر است ساکنین مناطق شمال و جنوب کشور از این مدل کولر گازی تهیه نمایند. قیمت کولر گازی سامسونگ  نسبت به دیگر برندها کمی بالاتر میباشد.

قیمت و خرید کولر گازی سامسونگ 24000

طراحی و ظاهر کولر گازی سامسونگ 

کولر گازی های سامسونگ همیشه دارای کیفیت بالا هستند علاوه بر اینکه سامسونگ توجه بیش از حد به کیفیت کولر گازی هم می دهد به طراحی هم اهمیت داده است و همیشه کولر گازی هایی با طراحی بسیار زیبا تولید می کند. طراحی یکی از نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد شرکت سامسونگ کولر گازی هایی با طراحی زیبا وارد بازار کرده است.

کولر گازی اسپیلت دارای دو پنل داخلی و حارجی است پنل داخلی بر روی دیوار و در خانه نصب می شود همچنین پنل داخلی این سیستم تهویه شامل فیلتر هوا، برای جلوگیری از گرد و غبار است هنگامی که کولر در حالت اماده به کار است این فیلتر ها کار خود را انجام می دهند. پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می شود بهتر است بر روی چهار پایه ای قرار داده شود و دور از نور آفتاب و باران قرار بگیرد تا زود دچار فرسایش نشود.

پره های این کولر گازی دارای یک لایه طلاییست که از فرسایش ناشی از شرایط جوی جلوگیری به عمل می آورد. رنگ های هر دو پنل سفید رنگ هستند و همین جلوه ی شیکی را به کولر می دهد و با سیار وسایل خانه شماست می شود علاوه بر آن ورن هر دو یونیت سبک است و به راحتی می توان آن را جابه جا کرد.

اما چون این کولر دارای عملکرد سرمایش و گرمایش است پس یعد از نصب آن دیگر نیازی به جابه جایی نیست همچنین این کولر بسیار آسان نصب می شود ولی اگر شما هیچ اطلاعاتی اط نصب ندارید بهتر است آن را به متخصص این کار بسپارید. در بین محصولات دیگر برندها میتوان به کولر گازی 24000 الجی اشاره کرد.

طراحی و ظاهر کولر گازی سامسونگ 24000

امکانات و توابع کولر گازی 24000 سامسونگ 

کولر گازی سامسونگ 24000 دارای امکانات متنوعی برای عملکرد بهتر است. فیلتر هوا برای جلوگیری از ورود گرد و غبار در واحد های داخلی باید آن را تمیز کرد در صورتی که فیلتر هوای پر از گرد و غبار باشد جریان هوا نیز کاهش می یابد و ظرفیت خنک کننده نیز کاهش می یابد. کولر گازی سامسونگ به موتور پیشرفته ای یعنی اینورتر دیجیتال مجهز شده است که برق بسیار کمی را به تولید می رساند و کارایی کولر گازی را به چندین برابر رسانده است.

در شب هوا معمولا کمی سرد است به این دلیل می توانید کولر گازی سامسونگ 24000 را در حالت خواب Sleep mode قرار دهید تا هوا در حالت نرمال قرار گیرید و مصرف انرژی به حداقل برسد. همچنین حالت خواب یا sleep mode حالتی است که کولر گازی با قرار گرفتن روی آن چه در حالت گرمایش و چه سرمایش دما را طی دو ساعت اول هر ساعت یک درجه به دمای معمولی اتاق نزدیکتر می کند.

اگر در حالت سرمایش باشد هر ساعت یک درجه به دما افزوده می شود و در حالت گرمایش یک درجه کم می کند. برق مصرفی کولر گازی اسپلیت سامسونگ تک فاز می باشد کولر گازی های اسپلیت دارای برق تک فاز و کولر گازی های ایستاده از نوع برق سه فاز برای کولر گازی های ایستاده استفاده شده است. قابلیت پاکسازی خودکار پنل داخلی بصورت اتوماتیک داخل کولر گازی را تمیز کرده و محیطی تمیز را بوجود می آورد. 

کولر گازی 24000 سامسونگ AQ24UUQ را میتوان یکی از  محصولات رده بالای سامسونگ دانست.

امکانات کولر گازی سامسونگ 24000
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG Air conditioning AR24

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410a
اینورتر
دارد
تعداد پنل
1 عدد
ابعاد
ابعاد موتور 71×84 سانتی متر - ابعاد پنل 104 سانتی متر (خالص)
وزن
وزن یوینت داخلی(کیلوگرم) 13.5-وزن یوینت خارجی(کیلوگرم) 51
میزان صدا
46 دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
کنترل جهت هوا به صورت خودکار (بالا،پایین،چپ،راست)-تمیز شدن به صورت خودکار -نمایش روشن و خاموش -تایمر 24 ساعته -راه اندازی مجدد خودکار -قابلیت تغییر خودکار -خنک کنندگی سریع -حالت فن -حالت ساکت
جنس
پلاستیکی،فلزی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
اینورتر دیجیتال
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
رده انرژی
+A
مناسب برای فضای
محیط 60 تا 90 متر
محدوده ظرفیت سرمایشی
24000 - 36000 Btuh
ظرفیت سرمایش
24000
میزان پرتاب باد
15 متر
نوع برق مصرفی
تک فاز
میزان مصرف برق
220-240
قطر لوله رفت
2.45 اینچ
قطر لوله برگشت
4.15 اینچ
حداکثر طول لوله کشی
20 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
13 متر
بازدهی سرمایش EER
9.2
بازدهی گرمایش COP
2.94
حداقل دما
18 درجه سانتی گراد
حداکثر دما
30 درجه سانتی گراد
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر تصفیه هوا فیلتر گرد و غبار-Easy Filter Plus
ریموت کنترل
دارد
اقلام همراه
لوله-کابل مسی-پایه پنل-ریموت کنترل-باتری ریموت کنترل-دفترچه راهنما
شناسه کالا
2800000234645

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست