×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی 12000 سه وجهی سامسونگ AR12

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رتبه انرژی : +A
سرعت فن : 4 سرعته
گاز خنک کننده : R410A
ظرفیت گرمایش :12000
کمپرسور : اینورتر دیجیتال
نوع فیلتر : Easy Filter Plus
دامنه کارکرد سرمایشی : 0 الی 24 درجه سانتی گراد
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی 12000 سه وجهی سامسونگ AR12

کولر گازی سامسونگ AR12 یکی از کولر گازی های است که توسط شرکت سامسونگ تولید و روانه بازار شده است این کولر گازی با توان 12000 وات برای مساحت هایی با 10 تا 25 تر مربع گزینه خوبی است و با طراحی خاصی که دارد در سالن های شما چشمگیر خواهد بود. یکی از قسمت ها یا یکی از پارامتر های مهم خرید کولر گازی به مساحت برمی گردد شما باید بدانید که چه نوع مساحتی را برای سالن هایتان انتخاب می کنید.

یعنی اگر کولر گازی با ظرفیت بالا را برای اتاق های کوچک خریداری نمایید، هوا بیش از حد سرد خواهد شد و باید مدام کولر گازی را خاموش کنید و برعکس از کولر گازی با ظرفیت پایین را برای اتاق های بزرگ انتخاب کنید هوا به خوبی خنک نخواهد شد، از این رو ظرفیت اهمیت ویژه ای در هنگام خرید دارد.

این کولر گازی دارای دو پنل داخلی و خارجی است که یکی از پورت ها در داخل ساختمان و یکی دیگر در خارج از ساختمان نصب می شود بهتر است که پنل خارجی بر روی چهار پایه ای و دور از دسترس نور آفتاب قرار داده شود. گاز مصرفی کولر گازی AR12 در مشخصات فنی R410 درج شده است و یکی از گازهای دوستدار محیط ریست بوده و دمای جوش آن از سایر گازها بسیار بالاتر است، علاوه بر اینکه قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد، میزان مصرف انرژی آن نیز بسیار پایین است.

مصرف انرژی در این این کولر گازی +A است که نشان از کم مصرف بودن کولر گازی می دهد. کمپرسور اینورتر دیجیتال یکی دیگر از ویژگی های این کولر گازی است کمپرسور اینورتر با حذف تسمه کاری کرده است که سر صدا در کولر گازی بسیار کم شود و مصرف برق کولر گازی هم کم شود. قدرت پرتاب باد این دریچه ها که دارای پره های خاصی هستند 15 متر برآورد شده است.

وزن پنل داخلی 30 کیلوگرم است و صدای پنل داخلی در این کولر 48 دسی بل است و نشان می دهد که شما در حالت خواب به راحتی می توانید استراحت کنید و صدای کولر مزاحم شما نخواهد نشد. استحکام بدنه و بالا بردن کیفیت کولر گازی از قابلیتی به نام پره های ضد فرسایش یا پره های طلایی gold fin بهره گرفته است که خاصی ضد زنگ و ضد فرسایش دارد و مقاومت کولر گازی را در برابر زنگ زدگی و فرسودگی افزایش می دهداز محصولات هم رده این مدل در برندهای دیگر میتوان به کولر گازی گری 12000 لومو اشاره کرد که از نظر کیفیت و امکانات مدل مناسبی میباشد.

rdlj

کمپرسور روتاری و موتور قدرتمند ar12

کولر گازی سامسونگ مدل ar12 دارای کمپرسور روتاری rotary است از مزایای این کولر گازی می توان به صدای کم اشاره کرد یعنی در زمان کارکرد صدای بسیار کمی دارد و صدای آن مزاحم شما  و سایر افراد خانه نمی شود این کمپرسور ها بیشترین اسفاده را در ایران دارند و در مقایسه با کمپرسور های پیستونی دارای قدرت بیشتری هستند کارکرد کمپرسور روتاری به این صورت است که وقتی گاز از دریچه ورودی وارد کمپرسور می‌شود.

در اثر چرخش تیغه‌ها و برخورد پره‌ها با گاز، آن را با فشار به سوی لوله‌های خروجی هدایت می کند. کولر گازی 12000 سامسونگ مدل ar12 دارای موتور اینورتر دیجیتال است اینورتر وسیله ای برای تبدیل فرکانس است. این فناوری در بسیاری از وسایل خانگی استفاده می شود و ولتاژ برق ، جریان و فرکانس را کنترل می کند. تهویه هوا اینورتر با تنظیم فرکانس منبع تغذیه کمپرسورهای خود ، ظرفیت خنک کننده و گرمایش را تغییر می دهد.

تهویه هوا از نوع اینورتر سرعت کمپرسور را برای کنترل سرعت جریان گاز تنظیم می کند ، در نتیجه از جریان و قدرت کمتری استفاده می کند. اینورتر دارای کنترل دقیق دما است و با رسیدن به دمای تنظیم شده ، واحد ظرفیت خود را تنظیم می کند تا هرگونه نوسانات دما را از بین ببرد.

در مقابل ، سیستم های تهویه مطبوع غیر اینورتر دارای ظرفیت خنک کننده و گرمایش ثابت هستند و تنها با شروع یا متوقف کردن کمپرسورهای خود می توانند دمای داخل خانه را کنترل کنند. تهویه مطبوع غیر اینورتر یعنی کولر گازی هایی که موتور اینورتر ندارند بارها متوقف می شود و شروع می شود. مصرف برق و جریان با قطع شدن کار کاهش می یابد ، اما در زمان شروع مجدد به شدت بالا می رود و در نتیجه دارای مصرف متوسط ​​هستند.

موتور اینورتر دیجیتال کولر گازی ar12

سایر امکانات کولر گازی ar12

کولر گازی سامسونگ ar12 دارای دو عملکرد یعنی سرمایش و گرمایش می باشد و ظرفیت هر دو عملکرد 12000 است و تنها وقتی محیط شما را خنک می کند که دارای 10 الی 25 سانتی متر مربع باشد. فیلتر تصفیه هوا Easy Filter Plus با امکان جداسازی و شستشوی دستی هوای تازه و سالم قابل تنفس را در محیط به جریان می‌اندازد.

همچنیبن فیلتر ضد باکتری و گرد غبار که اصلی‌ترین و اساسی‌ترین علت برتری اسپلیت‌ها نسبت به وسایل گرمازا و سرمازای قدیمی است برای افرادی که آسم و آلرژی دارند و حتی تمام افراد سالم بسیار مناسب خواهد بود زیرا با این فناوری هوای محیط جریان یافته و هر نوع آلودگی و بو و باکتری را از بین می‌برد. در نهایت سیستم تمییز کننده‌ی خودکار داخلی نظافت دستگاه و سلامت هوای تصفیه شده را تضمین خواهد کرد.

با قابلیت تایمر 24 ساعته نیز کنترل روشن و خاموش شدن دستگاه را در طول شبانه روز می‌توانید در اختیار داشته باشید. این کولر دارای رده ی انرژِی +A  است و به جرات میتوان گفت که تقریبا جز کم مصرف ترین مدل ها محسوب میشوند. حالت خواب Sleep Mode می‌تواند خواب شبانه تان را شیرین تر کند. این کولرگازی با سریع ترین حالت خنک کننده و سرمایشی مناسب قادر است محیط اطرافتان را به دمایی مطلوب و دلپذیر برساند.

سستم سرمایش سریع Quick Cooling باعث می شود 20% سریع تر دمای هوا به حالت مطلوب برسد. قابلیت Turbo با امکان خنک کنندگی سریع دمای هوا را بسیار زودتر از معمول کاهش داده و زمان کار یا استراحت را دلچسب می‌کند. برای خرید یک محصول عالی و قدرتمند میتوان کولر گازی سامسونگ 24000 را یک مدل خاص نامید.

سایر توابع کولر گازی سامسونگ ar12

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG Air conditioning AR12

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410a
اینورتر
دارد
تعداد پنل
1 عدد
ابعاد
790x548x285 mm
وزن
30 کیلوگرم
میزان صدا
48دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
نترل جهت هوا به صورت خودکار (بالا،پایین،چپ،راست)-تمیز شدن به صورت خودکار -نمایش روشن و خاموش -تایمر 24 ساعته -راه اندازی مجدد خودکار -قابلیت تغییر خودکار -خنک کنندگی سریع -حالت فن -حالت ساکت
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایشی/گرمایشی
رده انرژی
+A
مناسب برای فضای
12 تا 30 متر مربع
محدوده ظرفیت سرمایشی
دارد
ظرفیت سرمایش
12000
قطر لوله رفت
16.29 میلی لیتر
بازدهی سرمایش EER
4.12
بازدهی گرمایش COP
4.3
فیلتر
Easy Filter Plus
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320095995218

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست