×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی 24000 سامسونگ AQ24UUQ

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
رتبه انرژی : +A
کمپرسور : روتاری
سرعت فن : 4 سرعته
گاز خنک گننده : R410A
ظرفیت گرمایش : 24000
توان مصرف برق :2610 وات
نوع فیلتر : FULL HD 60
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی 24000 سامسونگ AQ24UUQ

کولر گازی سامسونگ مدل AQ24UUQ دارای کمپرسور روتاری rotary است این کمپرسور ها بیشترین اسفاده را در ایران دارند و در مقایسه با کمپرسور های پیستونی دارای قدرت بیشتری هستند کارکرد کمپرسور روتاری به این صورت است که وقتی گاز از دریچه ورودی وارد کمپرسور می‌شود ، در اثر چرخش تیغه‌ها و برخورد پره‌ها با گاز، آن را با فشار به سوی لوله‌های خروجی هدایت می کند.

 نوع گاز مصرفی به کار رفته برای کولر گازی کم مصرف گاز R410 است این گاز کم مصرف قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد و در عین حال مصرف انرژی را هم پایین می اورد. موتور اینورتردارای کنترل دقیق دما است و با رسیدن به دمای تنظیم شده واحد ظرفیت خود را تنظیم می کند تا هرگونه نوسانات دما را از بین ببرد. در مقابل سیستم های تهویه مطبوع غیر اینورتر دارای ظرفیت خنک کننده و گرمایش ثابت هستند و تنها با شروع یا متوقف کردن کمپرسورهای خود می توانند دمای داخل خانه را کنترل کنند.

 فیلتر تصفیه FULL HD 60 با امکان جداسازی و شستشوی دستی هوای تازه و سالم قابل تنفس را در محیط به جریان می‌اندازد. همچنیبن فیلتر ضد باکتری و گرد غبار که اصلی‌ترین و اساسی‌ترین علت برتری اسپلیت‌ها نسبت به وسایل گرمازا و سرمازای قدیمی است برای افرادی که آسم و آلرژی دارند و حتی تمام افراد سالم بسیار مناسب خواهد بود.

با قابلیت تایمر 24 ساعته نیز کنترل روشن و خاموش شدن دستگاه را در طول شبانه روز می‌توانید در اختیار داشته باشید. کولر گازی سامسونگ AQ24UUQ  با ظرفیت 24000 دارای شرایط اب و هوایی T3 است. یعنی کولر گازی سامسونگ متناسب شرایطی با اب و هوای گرم و حاره ای خواهد بود و در این مناطق می تواند بهترین پاسخگویی را داشته باشد. خرید کولر گازی سامسونگ با این امکانات یک گزینه مناسب میباشد.

برچسب انرژی A+ نشان از کم مصرف بودن کولر گازی می دهد. سیستم تمییز کننده‌ی خودکار داخلی نظافت دستگاه و سلامت هوای تصفیه شده را تضمین خواهد کرد. قابلیت ها و توابع دیگر کولر گازی که شامل سیستم راه اندازی مجدد خودکار، سیستم سرمایش سریع،حالت فن، قابلیت تعویض مد، قابلیت تنظیم جهت وزش باد و ... از دیگر امکانات کولر گازی سامسونگ AQ24UUQ است.

قیپمت کولر گازی سامسونگ AQ24UUQ

کمپرسور روتاری و موتور اینورتر AQ24UUQ 

دو نوع کولر هم در بازار موجود است همان طور که گفتیم موتور یکی از پارامتر های مهم در خرید است کولر گازی های اینورتر و بدون موتور اینورتر داریم اما بهتر است که فرق این دو نوع را بفهمید کولر گازی هایی با موتور اینورتر دارای کنترل دقیق دما است و با رسیدن به دمای تنظیم شده ، واحد ظرفیت خود را تنظیم می کند تا هرگونه نوسانات دما را از بین ببرد.

در مقابل سیستم های تهویه مطبوع غیر اینورتر دارای ظرفیت خنک کننده گرمایش ثابت هستند و تنها با شروع یا متوقف کردن کمپرسورهای خود می توانند دمای داخل خانه را کنترل کنند. تهویه مطبوع غیر اینورتر بارها متوقف می شود و شروع می شود. مصرف برق و جریان با قطع شدن کار کاهش می یابد ، اما در زمان شروع مجدد به شدت بالا می رود و در نتیجه دارای مصرف متوسط ​​وتغییراتدما بسیار زیاد است.

در نتیجه ، سیستم های تهویه مطبوع اینورتر نسبت به سیستم های تهویه مطبوع غیر اینورتر صرفه جویی در مصرف انرژی و راحتی بیشتری دارند. کمپرسور به عنوان قلب تپنده کولر گازی است و یکی از اجزای و قطعات هم در کولر گازی محسوب می شود وظیفه کمپرسور فشرده کردن گاز در داخل کولر است کمپرسور کولر گازی سامسونگ AQ24UUQ روتاری است که سر و صدا در کولر را بسیار کاهش داده است.  یکی دیگر از محصولات محبوب در این رنج سرما دهی کولرگازی DN جنرال لبخند 24000 میباشد.

کمپرسور کولر گازی AQ24UUQ

سایر امکانات کولر گازی سامسونگ 

شرکت سامسونگ برای مدل AQ24UUQ فناوری های متعددی قرار داده است یکی از این فناوری ها فیلتر تصفیه FULL HD 60  باعث شده تا گرد و غبار، مواد و ترکیبات شیمیایی را از بین می برد و در آخر هوای تازه و سالم را در محیط انتشار می دهد. شیوه ی کار این فیلتر در 5 مرحله صورت می گیرد و در مدت یک ساعت همه ی گرد و غبار را از محیط حذف می کند. 

گاز مصرفی کولر گازی سامسونگ در مشخصات فنی R410 درج شده است و یکی از گازهای دوستدار محیط ریست بوده و دمای جوش آن از سایر گازها بسیار بالاتر است، علاوه بر اینکه قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد، میزان مصرف انرژی آن نیز بسیار پایین است. مصرف انرژی در این این کولر گازی +A است که نشان از کم مصرف بودن کولر گازی می دهد.

کنترل جهت باد به سمت بالا و پایین بصورت اتوماتیک تعویض و کنترل می شود؛ اما تعیین جهت وزش باد به سمت راست و چپ بصورت دستی باید تنظیم گردد. کولر گازی سامسونگ ابتدا هوا را با استفاده از قابلیت خنک کننده سریع خنک می کند. سپس حالت کار دستگاه به طور خودکار به حالت راحت  تغییر می یابد تا دمای هوای دلخواه شما را حفظ نماید.

بنابراین احساس سرما نخواهید داشت و نیازی نیست هیچ کدام از تنظیمات را به طور دستی تغییر دهید یا کولر گازی را خاموش و روشن کنید. همچنین به وسیله موتور اینورتر می تواند دمای دلخواه را ثابت نگه دارد، بدون اینکه نیاز باشد به طور مکرر خاموش و روشن شود، بنابراین در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. اینورتر دیجیتال کمک می کند از دمای هوای مطلوب به مدت طولانی برخوردار باشید و در عین حال حداقل انرژی را نیز به مصرف می رساند.

ناحیه کاربرد T3 یه این معنی است که یعنی این کولر گازی مناسب مناطق گرم و حاره ای مثل کرمان، زاهدان، سیستان و بلوچستان و.... می باشد و برای این مناطق گرم این ناحیه کاربرد موثر است. با توجه به محیط و ابعاد باید یک محصول مناسب انتخاب کنید، کولر گازی 12000 سه وجهی سامسونگ AR12 را میتوان برای محیط های کوچکتر انتخاب کرد.

سایر امکانات کولر گازی سامسونگ AQ24UUQ

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG Air conditioning AQ24UUQ

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R22
اینورتر
دارد
تعداد پنل
1 عدد
ابعاد
790×548 285 میلی‌ متر
وزن
11.89 کیلوگرم
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
کنترل جهت هوا به صورت خودکار (بالا،پایین،چپ،راست)-
تمیز شدن به صورت خودکار -
نمایش روشن و خاموش -
تایمر 24 ساعته -
راه اندازی مجدد خودکار -
قابلیت تغییر خودکار -
خنک کنندگی سریع -
حالت فن -
حالت ساکت
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایش-گرمایشی
رده انرژی
+A
مناسب برای فضای
30 تا 60 متر مربع
محدوده ظرفیت سرمایشی
دارد
ظرفیت سرمایش
24000
نوع برق مصرفی
تک فاز
حداکثر طول لوله کشی
8 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
20 متر
بازدهی سرمایش EER
4.2
بازدهی گرمایش COP
310
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320095995257

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست